Mikä on naisen ihannepituus?
Kommentit (114)
Olen 182 cm nainen ja samanpituinen nainen olisi hyvä. Mutta saa olla minkämittainen vain.
Mun miehelle se on 162 cm eli minä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lyhyempi, sen parempi. Kunhan on "normaalikasvuinen".
Miksi joitain miehiä viehättää nämä superlyhyet naiset?
Hoikat, pienet muodot on monelle mieleen vaikkei uskalla sanoa. Helposti mielletään pe**fii**i. Isoja tissejä ja runsaita muotoja voi kehua normaalisti, mut kun sanot päinvastaista olet saastainen sika. Pienet ja söpöt parhaita.
Pienillä vaan ei usein ole muotoja. Ja Suomessa ne muodot on sitä että nainen on yhtä pitkä kuin on leveäkin.
pituus 159 x159 x156
eli pituus--vyötärö--paino
eli. takaa ei yletä -päällä ei pysy--alle EI uskalla mennä
mahti SONNI
Vierailija kirjoitti:
pituus 159 x159 x156
eli pituus--vyötärö--paino
eli. takaa ei yletä -päällä ei pysy--alle EI uskalla mennä
mahti SONNI
Veit varpaan suusta.
rakastaja NYLKYNEN
Mielellään yli 175.
t. lyhyt nainen
Hylkeet tömisee........
akka 150 kg
ukko 150 kg
siinä on alakerran asukkilla "jumputusta" kuunneltavaksi, onneksi asun omakotitalossa jossa naapurissa poliisin muija voihkii vain äijän töissä ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään yli 175.
t. lyhyt nainen
Jalka vai m.ulkku
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelle se on 162 cm eli minä :)
pituus vai gullin mitta polvista.....?
Shuna Kagami. 145cm ja ihana nainen. Googlella löytyy. Tollanen pieni just paras.
Alle 170 cm ja mielellään lähempänä 160 cm. Silloin on naisen mittasuhteet kohdillaan.
Jos saisin valita, olisin 170 cm. Riittävän pitkä, etten olisi pätkä, mutta riittävän lyhyt mahtuakseni suurimpaan osaan kauppojen vaatteista.
Olen 180 cm ja siinä on aina tuntunut olevan ainakin 5 cm liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pituudella ei ole väliä. Miehen pituudella on.
Ei se pituus ole miehen kohdalla niin tärkeä asia kuin paksuus...
Vierailija kirjoitti:
Shuna Kagami. 145cm ja ihana nainen. Googlella löytyy. Tollanen pieni just paras.
Oletteko olleet kauankin yhdessä?
Typerä kysymys. Kukaan ei voi pituudelleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
140-145. M28
Japanilaiset ja korealaiset naiset ovat lyhyitä ja siroja.
Korealaiset ovat aasialaisista pisimpiä ja muistaakseni keskipituus oli samaa luokkaa suomalaisten kanssa jollei enemmänkin.
Hoikat, pienet muodot on monelle mieleen vaikkei uskalla sanoa. Helposti mielletään pe**fii**i. Isoja tissejä ja runsaita muotoja voi kehua normaalisti, mut kun sanot päinvastaista olet saastainen sika. Pienet ja söpöt parhaita.