Tutkijat: Aivojen aktiivisuus kasvaa rajusti kuoleman hetkellä ja jatkuu edelleen sen jäljeen!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, eläkeikä voidaan siis poistaa kokonaan. Työuraa voivat ainakin asiantuntijatyötä tekevät jatkaa myös seuraavan elämän puolelle, koska aivotoimintaa todistettavasti riittää.
Eikä tarvitse maksaa palkkaa!
Äkkiä tietokoneet hautoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, eläkeikä voidaan siis poistaa kokonaan. Työuraa voivat ainakin asiantuntijatyötä tekevät jatkaa myös seuraavan elämän puolelle, koska aivotoimintaa todistettavasti riittää.
Äkkiä tietokoneet hautoihin!
Bioenergiaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen on siis elämää ja mitä ja suuremmalla volyymillä.
Jutussa ei sanottu noin. Sanottiin että aivoissa on hetken ajan sähköistä toimintaa joka lakkaa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika jännä kokemus kun oma tietoisuus/mieli irtoaa kokonaan ruumiista, mulla se on tapahtunut kerran kun kokeilin yhtä substanssia (huom en ole mikään huumeiden käyttäjä vaan tein sen mielenkiinnosta kerran), mun tajunta/tietosuus/mieli lähti kokonaan irti mun ruumiista, mä katsoin omaa kehoani ylhäältä käsin kun se toimi täällä maan päällä.
Mun kroppa siis jutteli ihan normaalisti ihmisten kanssa ketkä oli mukana siinä huoneessa, mutta mä en ollut siinä itse mukana ollenkaan, mä katsoin sitä tilannetta ylhäältä.
Se on todella jännä kokemus
Ei se irronnut oikeasti, kuvittelit vain miltä näyttäisi tai kuulostaisi eri kulmasta katseltuna. Aivot pystyvät tähän, minä näen unessa useinkin vastaavaa ja täysin fotorealistisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta veroja pitäisi kyllä maksaa, ettei mene päivät vaan haudassa makaamiseen. Ja asumistuesta siihen hautapaikkaan vähennetään ensin sitten kaikki tulot ja hyvillä hautapaikoilla ei saa köyhä maata ja työttömälle vainajalle ihan vaan pieni hauta jostain joutomaalta tai kommuunihauta, missä ennenkin köyhät makasivat.
Ekologisinta on joukkotuhkaus. Tuhkalla voidaan sitten lannoittaa vaikka kotimaiset kurkut ja tomastit.
Vierailija kirjoitti:
Kasvaahan ihmisen hiuksetkin vielä kuoleman jälkeen.
Ei vaan iho kuivuu ja painuu kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, jos kynä ei pysy kädessä, tai ei pysty puhumaan mitään. Siinä meni Nobelin arvoinen yhtälön ratkaisu hukkaan.
Höpö höpö laiskuri! Mikrosiru aivoihin jokaiselle ja sieltä vielä hyöty irti. Kylmiössä etenkin tulee vielä hyvää työvoimaa ja kyllä sitä vielä maan altakin irtoaa niin kauan, kunnes madot ovat syöneet aivot. Töitä, täitä tänne on tekemään tultu!!!
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se aktiivisuus jatkui?
Aika lyhyen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös erektion voi saada kuoleman jälkeen
Etenkin jos on nekrofiili ja on itse elossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tietoisuus on ulottovuuksissa, aivot on vain sellainen monimutkainen "putkisto", joka muodostaa yhteyksiä yli kolmen ulottovuuden.
Kun miettii, että elämän tarkoituksena on touhuta joillain tasoilla ja etsiä asioita, jotka ovat itse tietoisuutta alunperin, mutta ilmeisesti puutteelliset yhteydet eivät siirrä kaikkea mahdollista. Se on sitten kuin pyörän keksisi uudestaan alusta asti vaikka se on olemassa, mutta tieto siitä hävisi matkalla. Tätähän voisi vähän verratta vaikka rerollaukseen eli pelaa pelihahmo alusta loppuun, sulla on kaikki kokemus ja kamat, sitten deletoidaan se hahmo ja aloitetaan alusta. Se toistuu looppina ikuisesti.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika jännä kokemus kun oma tietoisuus/mieli irtoaa kokonaan ruumiista, mulla se on tapahtunut kerran kun kokeilin yhtä substanssia (huom en ole mikään huumeiden käyttäjä vaan tein sen mielenkiinnosta kerran), mun tajunta/tietosuus/mieli lähti kokonaan irti mun ruumiista, mä katsoin omaa kehoani ylhäältä käsin kun se toimi täällä maan päällä.
Mun kroppa siis jutteli ihan normaalisti ihmisten kanssa ketkä oli mukana siinä huoneessa, mutta mä en ollut siinä itse mukana ollenkaan, mä katsoin sitä tilannetta ylhäältä.
Jaahas. elin koko yläasteaikani tuollaisessa koomapöhnässä koulukiusaamisen vuoksi, eikä ollut yhtään kivaa. Olin pelkkä vaeltava pää, muuta ruumista ei ollut. Johtui myös seksuaalisesta ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se irronnut oikeasti, kuvittelit vain miltä näyttäisi tai kuulostaisi eri kulmasta katseltuna. Aivot pystyvät tähän, minä näen unessa useinkin vastaavaa ja täysin fotorealistisena.
Mäkin olen nähnyt. Kerran olin vanha mies, jonka selkää katselin kun hän lähti ulos kävelemään.
Ehtiikö tarkistaa pörssikurssit? 🤑
Odotan, että joku firma ilmoittaa kykenevänsä lataamaan ihmisen tietoisuuden kovalevylle sitä varten, että se voidaan istuttaa tiedottomaan klooniin tai androidiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen on siis elämää ja mitä ja suuremmalla volyymillä.
Jutussa ei sanottu noin. Sanottiin että aivoissa on hetken ajan sähköistä toimintaa joka lakkaa kohta.
Siis eikö siinä lukenut että jatkuu "vielä pitkään".
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri leffan missä oli giljotiinikohtaus, ja muistin silloin lukeneeni tuosta.
Kuvitelkaas, että näette oman kroppanne vielä minuutin ajan ruiskuttamassa verta. Eipä ole ikävä vallankumouksia.
Giljotiini kehitettiin humaaniksi teloitustavaksi. Sitä ennen kaulan katkaiseminen oli pyövelin tehtävä. Suomessakin oli ammattilaispyöveleitä.
Jos kuoleman jälkeen on elämää niin toivottavasti se paikka missä saa elää on paljon parempi paikka kuin tämä elämä suomessa tai tällä maapallolla. Tässähän jopa alkaa toivomaan omaa kuolemaansa hyvin pian koska kiinnostaisi nähdä onko parempaa odotettavissa kuoleman jälkeen.
M30
Myös erektion voi saada kuoleman jälkeen