Oletteko jo luoneet Yle Tunnuksen? Nyt se on pakollista jos haluaa katsoa Arenaa
Kommentit (200)
On ollut aina. Tietoja kerätään kaikkialla. Enemmän olen huolissani kanta-asiakaskorttien omistajien tiedonkeruusta.
Ollut jo kauan, että pystyy shortlistaamaan mahdollisia ohjelmia, mitä haluaa katsoa.
Tästä pitäisi kannella jollekin viranomaiselle - ei voi olla, että veroilla kustannettava palvelu ei toimi ilman kirjautumista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä pitäisi kannella jollekin viranomaiselle - ei voi olla, että veroilla kustannettava palvelu ei toimi ilman kirjautumista.
Myös Vero.fi, Omakanta ja Maisa vaatii kirjautumisen.
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina. Tietoja kerätään kaikkialla. Enemmän olen huolissani kanta-asiakaskorttien omistajien tiedonkeruusta.
Pieni ero: toinen on vapaaehtoinen ja yksityinen, toinen veronmaksajien rahoilla pyörivä yleishyödyllinen palvelu.
Eniten ihmettelen noita kirjautumisen puolustajia
Ei luulisi kiinnostavan toisten kirjautumiset, ellei ole YLEn asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandee kirjautua. Saa omat suosikit talteen ja pystyy jatkamaan paremmin siitä mihin viimeksi jäi eri laitteilla jne.
nimim. kokemusta on.
Yle profiloi ja seuraa sinua miten katsot pillupäiväkirjaa.
Miksi julkihomo Sebastian Tynkkynen katsoi pillupäivökirjaa?
Ei tarvitse. Meidän telkkarissa ainakin on se toinen versio, missä ei ole mitään pakkoa, samoin tietokoneella ei tarvitse.
Sinä päivänä, kun areena alkaa tietokoneeltakin vaatimaan rekisteröitymistä loppuu koko areenan katsominen meidän taloudessa.
Saisivat sitten muuttaa sen palvelunsa myös maksulliseksi ja lakkauttaa yle-veron
En halua vaimoani ja lasteni tietävän mitä katson... 😡
Ei ole muuten tasa-arvolain mukaista. Ei voida vaatia, että ihmisillä on mitään älypuhelimia yms. Tiedän jopa lankapuhelimella varustettuja ikäihmisiä ja ovat talossa olevan modeemin yms kautta katsoneet Areenaa.
Yleveroa ei voi periä, jos veronmaksaja ei saa ilman ylimääräisiä laitteita ja kirjautumisia ylen palveluja.
Kohta minulla taitaa olla taas asiaa oikeuskanslerille😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakollista jos katsoo vain nettisivujen kautta.
Mutta telkkarisovelluksen kautta on pakko
se tulee myöhermmin myös selaimeen
Hmm ei ole vielä ainakaan tullut telkkariin kirjautumispakkoa.
On mulla ollut ne jo aiemmin, mutta nyt joutui kirjautumaan, kun en vaan ole saanut sitä tehtyä. Helpottaa siinä mielessä, että voi helpommin jatkaa katsomista, jos jokin ohjelma jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ero: toinen on vapaaehtoinen ja yksityinen, toinen veronmaksajien rahoilla pyörivä yleishyödyllinen palvelu.
Jota käytät vapaaehtoisesti. Voit rauhassa pedaroida lapsiasi jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakollista jos katsoo vain nettisivujen kautta.
Mutta telkkarisovelluksen kautta on pakko
se tulee myöhermmin myös selaimeen
Hmm ei ole vielä ainakaan tullut telkkariin kirjautumispakkoa.
Vanhemmissa malleissa ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää tunnistautua, jos aikoo käyttää viranomaisten palveluita, että voidaan estää väärinkäytökset, kun kyse on henkilökohtaisten asioiden hoitamisesta. Pitää myös tunnistautua jos asioi ko. virastoissa, että voidaan tunnistaa.
Mutta ylen ohjelmatarjonnan seuraamiseen EI PIDÄ olla kirjautumista vaativaa toimintaa, eikä ihmisen palveluiden käyttöä pidä voida valvoa. Ylen tarkoitus on määritelty laissa, eikä siihen kuulu tarvetta tunnistaa palvelun käyttäjää! Valvontayhteiskuntaan kuuluu tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä googlesta ja somesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistautuminen ja kirjautuminen eivät ole sama asia 🙄
Kuka lähtee kanssani eduskuntatalolle osoittamaan mieltä?
eihän se sillä toimi kuin sen kirjautumisen ajan