Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin saada kauniin naisen mutta voiko mies ilman hyvää palkkaa ja ammattia saada kaunista naista?

Vierailija
06.04.2024 |

Pitääkö siis miehen aina tienata se vähintää 6000e/kk ja työskennellä vaikka lääkärinä,lentäjänä tai urheilun supertähtenä jotta se voisi saada kauniin naisen?

Onko tavallisen insinöörin,putkimiehen tai rekkakuskin mahdollista saada kaunista naista vai joutuvatko he aina tyytymään niin vähän pullukoihin ja ei niin kauniisiin naisiin?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hemmetin pinnallisessa paskamaailmassa sitä ihmiset elääkään! Itse olen nainen, eikä merkkaa vähääkään varallisuus, ammatti, koulutus, eikä edes ulkonäkö siinä miten sitä täällä väki tuntuu miettivän. Ulkonäkö merkkaa vain ja ainoastaan niin, että pitää olla jotain, mitä kokee puoleensavetävänä. Oleellisin asia kuitenkin on se, että on yhteiset arvot, viihdytään yhdessä, pidetään se mitä luvataan ja kaikin puolin tykätään toisesta. Ja aika ratkaiseva tekijä on ihan vaan tuuri, että toisilleen sopivat ihmiset sattuvat kohtaamaan tavalla tai toisella. 

Kaikenmaailman statukset ja idioottimaiset tasoteoriat saa mun puolesta vetää pöntöstä alas.

Ja tähän lisään vielä, että olen nainen ja kyllä olen saanut kuulla miten kaunis olen. Joo joo, mitä väliä!

Vierailija
42/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa Ferrarin alleen turkin ylleen sekä linnan asunnokseen ja rikkaan miehen joka pystyy nämä kaikki hankkimaan.miehen ulkonäön pitää olla sellainen että kehtaa näyttäytyä myös päivällä hänen seurassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa Ferrarin alleen turkin ylleen sekä linnan asunnokseen ja rikkaan miehen joka pystyy nämä kaikki hankkimaan.miehen ulkonäön pitää olla sellainen että kehtaa näyttäytyä myös päivällä hänen seurassaan.

Olet ihan pihalla. Mulla ei ole ferraria eikä rahaa ostaa turkkia ja silti kauniin naiset tulevat pokaamaan baarissa. Koskaan ei ole nainen kysynyt varallisuutta. 

Vierailija
44/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on näin miehenä jännää että miksi naiset arvostavat miehet juuri ammatin,koulutustason ja varallisuuden perusteella. Miksi miehen luonne tai arvomaailma ei merkkaa naisille mitään?

Koska ne on yleensä paskaa. Kuten tämäkin miljoonas aloituksesi todistaa. Miehessä hyvää on ainoastaan sen rahat.

Vierailija
45/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan ajella lentävällä kultavaunulla, pukeutua vain timantteihin ja asua avaruusaluksella joka on täytetty luis vuittonin bägeillä. Kuten tietenkin kaikki siskoni myös. Muu ei kelpaa. Näkeehän sen Prismassakin.

Vierailija
46/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasorunkkarin taso on aina nolla, lähdetään siitä.

Vierailija
47/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin iloinen siitä, ettei ap saa edes rumaa naista.

Vierailija
48/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Tuommoinen akkamainen lässyttäjä vauvapalstalla joutaa kuolla pois, yksin. Heippa. 

Vierailija
49/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos miehellä on jotain muuta tarjottavaa. Äly, luonne tms.. Joku joka pitää naisen kauneutta itseisarvona ja haukkuu pullukoiksi niin semmoisella tuskin on mitään muuta annettavaa kuin huono luonne ja typeryys, jotka käytännössä nollaa minkä tahansa muun ominaisuuden, esim. se raha.

Vierailija
50/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan pihalla. Mulla ei ole ferraria eikä rahaa ostaa turkkia ja silti kauniin naiset tulevat pokaamaan baarissa. Koskaan ei ole nainen kysynyt varallisuutta. 

Työväenluokkaisia naisia kiinnostaa miehen varallisuus. Varakkaita miehiä ei kiinnosta työväenluokkaiset naiset.

Vierailija
51/93 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piirtää joilla on liitua ja ottaa mitä haluaa eikä valita .

Vierailija
52/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työväenluokkaisia naisia kiinnostaa miehen varallisuus. Varakkaita miehiä ei kiinnosta työväenluokkaiset naiset.

Jaa miten niin varakkaita miehiä ei kiinnosta työväenluokkaiset naiset? Noin ylipäätään miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen sosiaalinen "luokka", kuka sen nyt sitten ikinä määrittääkään. Varakkaana miehenä voin sinulle kertoa että minua kiinnostaa minkä tahansa "luokkainen" nainen, jos hän on älykäs, kaunis, huumorintajuinen, avoin, jakaa suurinpiirtein samat arvot ja mikä tärkeintä osaa olla rehellinen itselleen ja muille. En ole koskaan ymmärtänyt tätä luokka-ajattelua joka on valloillaan nykyään jokapuolella. Varakkaita miehiä ei kiinnosta sellainen huuhaa.

Vierailija
53/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. 

T. Nainen

Vierailija
54/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ...

En itse ainakaan haluaisi miestä, jolla on pakkomielteenä "saada" kaunis nainen, ettei joudu "tyytymään" pullukkaan.

Kertoo kaiken ko. tyypistä oli sitten mikä hyvänsä ammatti.

Vierailija
55/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle. Erektion olisi oltava kunnossa ja kunnon kestävyys.

Muut asiat aina hoituu jotenkin.

Vierailija
56/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hemmetin pinnallisessa paskamaailmassa sitä ihmiset elääkään! Itse olen nainen, eikä merkkaa vähääkään varallisuus, ammatti, koulutus, eikä edes ulkonäkö siinä miten sitä täällä väki tuntuu miettivän. Ulkonäkö merkkaa vain ja ainoastaan niin, että pitää olla jotain, mitä kokee puoleensavetävänä. Oleellisin asia kuitenkin on se, että on yhteiset arvot, viihdytään yhdessä, pidetään se mitä luvataan ja kaikin puolin tykätään toisesta. Ja aika ratkaiseva tekijä on ihan vaan tuuri, että toisilleen sopivat ihmiset sattuvat kohtaamaan tavalla tai toisella. 

Kaikenmaailman statukset ja idioottimaiset tasoteoriat saa mun puolesta vetää pöntöstä alas.

Hienoa, että tästäkin ketjusta löytyy ainakin joku täyspäisen oloinen ihminen.

Muuten ei voi sanoa kuin, että on ihmiset valuneet arvoiltaan, ajatuksiltaan, moraaliltaan ja etenkin ahneudeltaan todella alas. Kun miettii sitä, mitä ketjussa oletetaan ja yleisestikin ilmeisesti ajatellaan. Monikaan ei taida todellakaan ymmärtää miten pinnallisia ja itsetunnottomia nuo teidä ajatuksenne mm.parisuhdeasioista on ?

Vierailija
57/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi sitä en usko, että toisilleen sopivat ihmiset vain kohtaisivat toisensa "tuurilla". Kyllä mielestäni osattava keskustella asioista yleensä. Silloin voi hyväksyä sen, että kaikeasta ei tarvitse olla samaakaan mieltä (kuten nykyisin pakosti luullaan). Kylla keskustelemalla toiseen ja hänen ajatuksiinsa ja tunnelmiinsa tutustuu, ei muuten.

Vierailija
58/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mies on erityisesti:

-toiset huomioonottava, turvallinen, luotettava

-itsenäinen, tarpeeksi aikaansaava, kätevä käsistään

-nauttii elämän pienistä iloista, tykkää tehdä yhdessä asioita, suunnitella yhteistä

-ei sotke ja tuhoa paikkoja, ei ole laiska vapaamatkustaja

-huolehtii itsestään normaalissa määrin, ei liikaa. Toivottavaa siis, ettei haise, ei ole vastenmielisen ylipainoinen tai aivan röllipeikon näköinen. Ei todellakaan tarve olla siloposkinen, käyttää hiustuotteita, kiinnittää turhaa huomiota puleutumiseen. 

-minun silmiini miellyttävän näköinen: lempeät silmät, hymy, kantaa itsensä hyvin. Mielellään olisi minua isommat kädet ja jalat ja ei minua lyhyempi (olen 165 cm, ihan tavallisen kokoinen, joten viimeinen ei liene kauhea vaatimus).

Ja tärkein:

-hänelle nainen on muutakin kuin kaunis statussymboli: kumppani, paras ystävä, rakastettu. Olen ihan kaunis ja minua saa kauniina pitää, mutta haluan, että mies toivoisi löytävänsä juuri kaltaiseni naisen, ei vain kaunista naista.

Vierailija
59/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö ...

En itse ainakaan haluaisi miestä, jolla on pakkomielteenä "saada" kaunis nainen, ettei joudu "tyytymään" pullukkaan.

Kertoo kaiken ko. tyypistä oli sitten mikä hyvänsä ammatti.

Totta tämäkin tosiaan. Ei kauneus ole edes katsojan silmässä kaikki, vaan myös ymmärryksessä ja toisen ajatuksissa, ja jossakin olemuksen ja sielun sopukoissa.

En tällä tarkoita mitään "romanttistakaan" (=joku varmaan niin tulkitsee/olettaa), vaan sitä että tuntee ja tunnistaa toisen itsenään.

Vierailija
60/93 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on näin miehenä jännää että miksi naiset arvostavat miehet juuri ammatin,koulutustason ja varallisuuden perusteella. Miksi miehen luonne tai arvomaailma ei merkkaa naisille mitään?

No eipä ap:n luonnekaan kovin kaksinen taida olla....