Haluaisin saada kauniin naisen mutta voiko mies ilman hyvää palkkaa ja ammattia saada kaunista naista?
Pitääkö siis miehen aina tienata se vähintää 6000e/kk ja työskennellä vaikka lääkärinä,lentäjänä tai urheilun supertähtenä jotta se voisi saada kauniin naisen?
Onko tavallisen insinöörin,putkimiehen tai rekkakuskin mahdollista saada kaunista naista vai joutuvatko he aina tyytymään niin vähän pullukoihin ja ei niin kauniisiin naisiin?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi. Miksi muuten oletat, että lääkäri, lentäjä tai urheilun supertähti olisivat joka naisen unelmia? Kaikki nämä ovat hankalia ammatteja suhteen ja perheen kannalta ja vaativat puolisolta koko ajan joustamista. Urheilun supertähden kanssa joutuisi muuttamaan ulkomaille, todennäköisesti Jenkkeihin. Lentäjällä ja lääkärillä muuten vaan hankalat työajat. En ainakaan itse ole niin mukautuvainen.
Mutta miksi juuri noilla miehillä on melkein aina kaunis nainen mutta sitten tavalliset miehet on usein joutunut tyytymään niihin rumiin naisiin?
Terve ihminen ei ole niin pinnallinen, että ulkonäkö määrää kaiken, tai rumuus estäisi vaikkapa rakastumisen. Täällä yksi ei-niin-kaunis nainen jolla on tavis mies, ja kyllä meillä rakkautta piisaa ulkonäöistämme huolimatta :) Sinäkin voisit katsoa kuoren alle enemmän, sieltä voi löytyä kultaa <3
Ja miksi miehen sitten pitäisi saada kaunis nainen? Eikö naisen pitäisi yhtälailla saada komea mies?
Eli naiselle on samantekevää miltä mies näyttää kunhan vain tienaa tarpeeksi ja miehelle kaikki muu naisessa samantekevää kunhan vain on kaunis? Aika vinksahtanut ajatusmaailma, ei ihmekään jos ei tyttöystävää löydy. Voi olla yllätys sulle Ap, mutta naisetkin ovat ihmisiä, eivät vain käveleviä kohtuja.
Usko tai älä ap, mutta mukava luonne menee suurimmalla osalla ihmisistä haluttavien asioiden kärkeen. Lisäksi vielä samansuuntaiset arvot ja tulevaisuuden toiveet, ni avot.
Vinkki ap:lle, kehitä luonnettasi ja ajatusmaailmaasi kauniimmaksi, niin voit saada ainakin sisäisesti kauniin kumppanin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi. Miksi muuten oletat, että lääkäri, lentäjä tai urheilun supertähti olisivat joka naisen unelmia? Kaikki nämä ovat hankalia ammatteja suhteen ja perheen kannalta ja vaativat puolisolta koko ajan joustamista. Urheilun supertähden kanssa joutuisi muuttamaan ulkomaille, todennäköisesti Jenkkeihin. Lentäjällä ja lääkärillä muuten vaan hankalat työajat. En ainakaan itse ole niin mukautuvainen.
Mutta miksi juuri noilla miehillä on melkein aina kaunis nainen mutta sitten tavalliset miehet on usein joutunut tyytymään niihin rumiin naisiin?
Moni kakku päältä kaunis, vaikk on silkkoa sisältä. Kauniskaan nainen ei ole lopun ikää siinä mielessä kaunis. Katso naisen äitiä, niin näet millainen nainen on tulevaisuudessa. Toisaalta onko ap:lle kauneus ainoa vaatimus? Kaunis nainen voi o
Kauneus = hyvät geeni = mahdolliset lapset saa hyvät geenit. Evoluutiobiologiaa.
Mutta tosiaan, jos mies haluaa kauniin naisen, niin sillä pitää olla jotain näistä: komeus, sosiaalinen status, varakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei ole niin pinnallinen, että ulkonäkö määrää kaiken, tai rumuus estäisi vaikkapa rakastumisen. Täällä yksi ei-niin-kaunis nainen jolla on tavis mies, ja kyllä meillä rakkautta piisaa ulkonäöistämme huolimatta :) Sinäkin voisit kats
Ulkonäöltään keskinkertaiset tai rumat oppiikin tyytymään samaa tasoa ulkonäöltä oleviin, se tapahtuu osittain tiedostamatta.
Kauniskin nainen tulee rupsahtamaan. Se alkaa kun nainen täyttää 17 ja alamäki jyrkkenee siellä 25+ iässä. 30+ iässä onkin jo logaritminen asteikko käytössä.
Varaudu siis vaihtamaan nuorempaan ja usein.
"Saada naisen", yök. Sanavalinta kertoo, miksi olet yksin. Oletko kuullut, että naiset ovat ihmisiä? He saattavat haluta viettää aikaa seurassasi, jos olet mukava, hyvätapainen ja kiinnostava. Vaan etpä taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Se on näin miehenä jännää että miksi naiset arvostavat miehet juuri ammatin,koulutustason ja varallisuuden perusteella. Miksi miehen luonne tai arvomaailma ei merkkaa naisille mitään?
Ihanko tosissasi kysyt vaikka aloituksessa haaveiltiin kauniista naisesta ilman mitään muuta kriteereitä? :D :D Ihan täydellinen pari sellainen aivoton kaunotar ja rikas tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
"Saada naisen", yök. Sanavalinta kertoo, miksi olet yksin. Oletko kuullut, että naiset ovat ihmisiä? He saattavat haluta viettää aikaa seurassasi, jos olet mukava, hyvätapainen ja kiinnostava. Vaan etpä taida olla.
Höpö höpö, saada kaunis nainen tai komea mies on vain ilmaisutapa, koska ei kaikki voi päästä suhteeseen sellaiseen kanssa. On se omanlaisensa saavutus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä ap, mutta mukava luonne menee suurimmalla osalla ihmisistä haluttavien asioiden kärkeen. Lisäksi vielä samansuuntaiset arvot ja tulevaisuuden toiveet, ni avot.
Vinkki ap:lle, kehitä luonnettasi ja ajatusmaailmaasi kauniimmaksi, niin voit saada ainakin sisäisesti kauniin kumppanin!
Otetaan nyt esimerkkinä tämä Tinder. Jos mies näyttää hyvin tavalliselta, onko oletuksena että nainen tekee itse aloitteen miehelle, jos se teksti ei ole erityisen mielenkiintoinen? Tai jos ihan tavallisen näköinen mies tekee asiallisen ja fiksun aloitteen naiselle, niin saako mies siihen vastausta? Ihan oikeesti, pää pois puskasta. Se sisäinen kauneus katsotaan 2 sekunnin perusteella valokuvasta. Näin se vaan on, ja kaikki muu selitys on täyttä soopaa. Ja kuten täällä on jo useasti todettu, tasoteoria on todellakin olemassa, ja se koskee niin miehiä kuin naisiakin. Pelkkä kuva, ja siitä tehdään alle kahdessa sekunnissa diagnoosi, niin ulkoisesta kuin myös siitä sisäisestä kauneudesta. Live kohtaaminen saattaa olla hieman eri, mutta niin se vaan on että ulkonäöllä se ensivaikutelma tehdään, ja monesti se ensi näkemä on se lopullinen vaikutelma.
Voi. Vaimoni on maailman kaunein.
Olin opiskelija, kun hänet sain.
T: nimim.Assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kakku päältä kaunis, vaikk on silkkoa sisältä. Kauniskaan nainen ei ole lopun ikää siinä mielessä kaunis. Katso naisen äitiä, niin näet millainen nainen on tulevaisuudessa. Toisaalta onkKauneus ei korreloi älykkyyden ja mm. perinnöllisten sairauksien puutteen kanssa. Kauniilla voi olla huonot geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset miehet jäävät usein kokonaan ilman naista :)
"Kauneus = hyvät geeni = mahdolliset lapset saa hyvät geenit. Evoluutiobiologiaa.
Mutta tosiaan, jos mies haluaa kauniin naisen, niin sillä pitää olla jotain näistä: komeus, sosiaalinen status, varakkuus."
Alitajunnasta toki tulee tällaisia impulsseja. Sitten taas aikuinen ihminen ymmärtää, että pelkästään se että tuleva lapsi kenties on kaunis ei tarkoita, että geenit muuten olisi hyvät.
Silmä tottuu yllättävän nopeasti. Omissakin silmissä alunperin rumana pitämäni ihminen muuttui ajan kanssa kauniiksi, kun tutustuin henkilöön. Hassua, mut niin se usein menee. Eli: kandee antaa mahdollisuus ensi sekuntia pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei ole niin pinnallinen, että ulkonäkö määrää kaiken, tai rumuus estäisi vaikkapa rakastumisen. Täällä yksi ei-niin-kaunis nainen jolla on tavis mies, ja kyllä meillä rakkautta piisaa
Ulkonäöltään keskinkertaiset tai rumat oppiikin tyytymään samaa tasoa ulkonäöltä oleviin, se tapahtuu osittain tiedostamatta.
Mikä tragedia, että tämä kehitys ei ole toteutunut aloittajan kohdalla 🥺
Vierailija kirjoitti:
Voi. Vaimoni on maailman kaunein.
Olin opiskelija, kun hänet sain.
T: nimim.Assburger
Sinun vaimollasi onkin ihana mies - kirjoitat hänestä aina niin kauniisti. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei ole niin pinnallinen, että ulkonäkö määrää kaiken, tai rumuus estäisi vaikkapa rakastumisen. Täällä yksi ei-niin-kaunis nainen jolla on tavis mies, ja kyllä meillä rakkautta piisaa
Mut siinä vaiheessa kun rakastut, se ei tunnu "tyytymiseltä" tai ikävältä ollenkaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Kauniskin nainen tulee rupsahtamaan. Se alkaa kun nainen täyttää 17 ja alamäki jyrkkenee siellä 25+ iässä. 30+ iässä onkin jo logaritminen asteikko käytössä.
Varaudu siis vaihtamaan nuorempaan ja usein.
Itse ainakin olin parhaimmillani n. 40v, itsetunto kunnossa ja sain huomiota enemmän kuin koskaan. Siis vaikka olen naimisissa ;)
N54
Itse oon 40 täyttänyt ja en saanut juuri mitään huomiota miehiltä.
Kävin yli 100 treffeillä. Vaatimuksena oli mies hengittää, ei haise pahalle, on töissä ja hoitaa oman talouden. Jos on lapsia, on isä heille.
Miesystäväni on hyvin toimeentuleva.
Kallis koti, hyvä palkka jne. Hänelle oli iso yllätys ( kuulemma ) etten halua arvokkaita lahjoja. Minulla on mm hänen sivukortti, en ole käyttänyt sitä kertaakaan.
Jos ulkonäkö on noin tärkeää, mene Thaimaahan.