Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tylsä elämä?

Vierailija
06.04.2024 |

Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin. 

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ootpa sinä melkonen pyhimys ja maailman parantaja. Mee ny jo vittuu täältä koko palstalta, kukaa ei jaksa sun puheitas."

Voi höpsö en tietenkään mene yhtään minnekkään, mä olen täälä aina vaan bongaamassa valehtelijoita ja kannustan kaikkia muita alkaan samaan.

En mä ole pyhimys enkä esitä mitään moista, mä teen tätä itsekkäistä syistä, mä olen kusessa kans jos teidän luusereiden ois joskus tarkotus olla osa tätä yhteiskuntaa.

Osallistutko ite muuten kuin Kela tukia nostamalla?

Vierailija
222/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsää väitellä itsesi kanssa?

Aika väsyny temppu, kukaan ei ole niin nopea kirjottaan kun mitä based-dadin tarvis olla et toi menis läpi, täälä on aikaleimat.

Taisit saada nenilles valehtelusta ja nyt yrität peitellä sitä valehtemalla lisää.

Based-dad on ihan oikeassa teistä ultraluusereista.

Ja itteäs kehumalla muka oot muita parempi?

Tietenkin olen koska olen based-dad

Kertokaas tyhmälle mitä based-dad tarkottaa?

Se on vaan lempinimi jonka minä annoin tolle räyhääjälle.

Toi toinen joka harrastaa valehtelua ja temppuilua sai lempinimen obnoxious-brat mut ei se ei ollu ilmeisesti yhtä tarttuva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ootpa sinä melkonen pyhimys ja maailman parantaja. Mee ny jo vittuu täältä koko palstalta, kukaa ei jaksa sun puheitas."

Voi höpsö en tietenkään mene yhtään minnekkään, mä olen täälä aina vaan bongaamassa valehtelijoita ja kannustan kaikkia muita alkaan samaan.

En mä ole pyhimys enkä esitä mitään moista, mä teen tätä itsekkäistä syistä, mä olen kusessa kans jos teidän luusereiden ois joskus tarkotus olla osa tätä yhteiskuntaa.

Taas sä sävellät jotain täysin puskista arvaamalla, se ei vieläkään toimi, antaa susta epätoivoisen kuvan.

Vierailija
224/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi, jos ap on söpö, mukava luonne ja seksi hyvää. Mutta erilliset kodit ja kenenkään palkattomaksi kodinhoitajaksi en ryhdy. Yhdessä voitaisiin käydä kaupassa, laittaa ruokaa, lenkkeillä ym, semmoista tavallista hyvää arkea.

Vierailija
225/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädtä keskustelusta tulee mieleen erässä Kalevassa kuutisen vuotta sitten ollut juttu jonka kommenttikentässä oli setämies kertomassa kuinka ainoa miehille sallittu harrastus oli jääkiekko ja kaikki muu oli neitien ja homojen hommaa. Voitte arvata miten se keskustelu päättyi.

Juttu itsessään käsitteli lasten ja nuorten harrastuksien vähentymistä somen viedessä kaiken ajan.

Vierailija
226/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sä sävellät jotain täysin puskista arvaamalla, se ei vieläkään toimi, antaa susta epätoivoisen kuvan.

Musta on ihan super koomista kuinka kerta toisensa jälkeen sä jyräät allun ihan vaan kuvailemalla yksityiskohtasesti mitä se tekee, selkeästi allua häiritsee se, mut sen sijaan et se muuttais käytöstään se syyttää sua, ihan kun se et sä näet mitä se tekee tekis siitä sun vikaa et mitä toi allu touhuaa.

Vierailija
227/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi, jos ap on söpö, mukava luonne ja seksi hyvää. Mutta erilliset kodit ja kenenkään palkattomaksi kodinhoitajaksi en ryhdy. Yhdessä voitaisiin käydä kaupassa, laittaa ruokaa, lenkkeillä ym, semmoista tavallista hyvää arkea.

Mistä tuo kodinhoitaja juttu tulee? Aina naiset palstalla sanoo etteivät ala kodinhoitajiksi ja miehet kommentoi etteivät sellasta haluaiskaan.

Omalle vaimolle piti aikanaan iha suuttua kun se alko mun asuntoa seurusteluaikana siivoilee.

Vierailija
228/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan super koomista kuinka kerta toisensa jälkeen sä jyräät allun ihan vaan kuvailemalla yksityiskohtas

Toi sun itselles vastailu alkaa olla rasittavaa. Ja kuka tämä allu taas sitten on?

Vierailija
229/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädtä keskustelusta tulee mieleen erässä Kalevassa kuutisen vuotta sitten ollut juttu jonka kommenttikentässä oli setämies kertomassa kuinka ainoa miehille sallittu harrastus oli jääkiekko ja kaikki muu oli neitien ja homojen hommaa. Voitte arvata miten se keskustelu päättyi.

Juttu itsessään käsitteli lasten ja nuorten harrastuksien vähentymistä somen viedessä kaiken ajan.

Ollaankohan me nyt luettu samaa ketjua ollenkaan?

Täälä on puhuttu tyyliin lukemisesta ja kevyestä liikunnasta tyyliin kävelyllä käymisestä.

Vierailija
230/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi sun itselles vastailu alkaa olla rasittavaa. Ja kuka tämä allu taas sitten on?"

Jos me nyt oletetaan argumentin vuoksi et mä oisin tehny niin, miten sä selität itselles oman temppuilus?

Vai meinaaks kuitata kaikki noi mun postauksken feikkaukset ja ilmiselvät valheet ja herjat sillä että oot taas jOkU mUu?

Minä en tiedä kuka on allu, epäilen että sinä.

Vierailija
231/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin osallistunu keskusteluun jo aiemmin mutta tuo yks räyhääjä pilaa ketjun yksinpuhelullaan. 

Itse harrastan moniakin asioita mutta koskaan ei ole tämä naisia kiinnostanut vaan heillä on enemmänkin kiinnostanut viedä minua mukaan heidän harrastuksiinsa. Aika usein on kysytty lähtisinkö hevosratsastukselle tai paritansseihin. Koskaan ei ole ollut kiinnostusta vaikkapa purjelautailemaan mun kanssa. 

Vierailija
232/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toi sun itselles vastailu alkaa olla rasittavaa. Ja kuka tämä allu taas sitten on?"

Jos me nyt oletetaan argumentin vuoksi et mä oisin tehny niin, miten sä selität itselles oman temppuilus?

Vai meinaaks kuitata kaikki noi mun postauksken feikkaukset ja ilmiselvät valheet ja herjat sillä että oot taas jOkU mUu?

Minä en tiedä kuka on allu, epäilen että sinä.

Kuka muu muka kuin sinä ite

Vierailija
233/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena haluaisin sanoa että se on aika ilmiselvää että temppuileva ja valehteleva osapuoli syyttää tätä "based-dadiä" jutuista mitä tekee itse, selkeät feikki-postaukset based-dadin nimissä ilmaantui samaan aikaan kun syyttelyt siitä että hän tekis sitä.

On se jännä tosiaan et sulle ei löydy naista, sinä olet niin kiero et jos söisit naulan se tulis ruuvina.

Vierailija
234/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiin pidä koskea kun pakottavat naiset vaihtamaan sukunimensä ja vievät näiden yksilöllisyyden. PAKOTTAVAT NAISET OMAISUUDEKSEEN NIMEÄ VAIHTAMALLA. 

Vierailija
235/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena haluaisin sanoa että se on aika ilmiselvää että temppuileva ja valehteleva osapuoli syyttää tätä "based-dadiä" jutuista mitä tekee itse, selkeät feikki-postaukset based-dadin nimissä ilmaantui samaan aikaan kun syyttelyt siitä että hän tekis sitä.

On se jännä tosiaan et sulle ei löydy naista, sinä olet niin kiero et jos söisit naulan se tulis ruuvina.

Tulisko ruuvi naulana jos sen syö väärin päin?

Vierailija
236/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tässä ollaan tän ketjun todellisen ongelman ytimessä.

T: se hemmetin based-dad

Ps: en ole erityisen ilonen tästä lempinimestä mut on se parempi kun se obnoxious-brat

Vierailija
237/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais. Itelläkään ei oo kavereita eikä harrastuksia. Oon vaan kotona. On mulla koira ja sen kanssa lenkkeilen ja touhuan. Tykkään myös pelailla pleikkarilla.

Harmi kun olet varmasti liian nuori ja asut liian kaukana. Lenkkiseura ja moninpelit pleikkarilla kelpais ainaki mulle.

M40 Oulusta

Kuinka kaukana ois liian kaukana?

50 km on aika maksimi ainaki mulla löhtä lenkille jonku kanssa. En tiedä tosta Oulu heebosta.

Joo 😄 Mä asun noin 160km oulusta etelään että varmaan liian kaukana 😅

Vierailija
238/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais. Itelläkään ei oo kavereita eikä harrastuksia. Oon vaan kotona. On mulla koira ja sen kanssa lenkkeilen ja touhuan. Tykkään myös pelailla pleikkarilla.

Harmi kun olet varmasti liian nuori ja asut liian kaukana. Lenkkiseura ja moninpelit pleikkarilla kelpais ainaki mulle.

M40 Oulusta

Kuinka kaukana ois liian kaukana?

50 km on aika maksimi ainaki mulla löhtä lenkille jonku kanssa. En tiedä tosta Oulu heebosta.

Joo 😄 Mä asun noin 160km oulusta etelään että varmaan liian kaukana 😅

Siinä sais oulun heebo olla aika puutteessa että ajais 160 km suuntaansa random vauva palstailijaa tapaamaan 😂

Vierailija
239/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, hetkinen, perskokkare?

Vai et sä saa naista, ei se ole videopelien pelaamista et sä terrorisoit vauvaa aamusta iltaan joka päivä. :' D

Vierailija
240/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko vai katosko tuo väittelijöiden klubi kerralla ketjusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme