Miksi tapailumiehet ei tykkää mun koirasta?
Tänään juttelin pitkän puhelun miehen kanssa, jota olen tapaillut muutaman viikon. Kuulemma mun koira jotenkin ahdistaa sitä ja ei halua koiraa elämäänsä. Lapsia kuitenkin on kertonut haluavansa. Muuten tän ohittais, mutta jo kolmas kerta, kun jätkä käyttää samaa perustelua. Miksi koira on niin monelle punainen vaate? Sen olen aina kertonut, että on adoptoitu eksän kanssa, mutta ex ei ole enää millään tavalla mukana kuvioissa. Eli ei sekään ole syynä. Mikä koirissa ahdistaa? Itse en keksi muuta kuin, että miehet ei halua ottaa mitään vastuuta mistään enää.
Kommentit (102)
Monille naisille se koira menee miehen edelle ja elämää eletään sen ehdoilla. Lapsikin on helpompi sietää kuin koira.
Ihmisten koirissa itseäni ainakin ärsyttää, että ne eivät tottele. Siis mitään. Koskaan.
Omistaja ei saa niitä hiljenemään, ei pysty estämään niitä juoksemasta toisen koiran perään, ei olemaan kerjäämättä pöydästä, ei olemaan rähjäämättä kun naapurin ovikello soi, ei yhtään mitään. Onhan se nyt ärsyttävää.
Onko se se pieni ja valkoinen? Kun olet poissa kotoasi, niin räksytys on kyllä melkoista. Ihan vaan tiedoksesi.
Miehet inhoavat kaikkea, mikä saattaa mennä itsensä edelle tärkeysjärjestyksessä. Monet kokevat mustasukkaisuutta omia lapsiaankin kohtaan, kun ei saa enää naisen jakamatatonta huomiota.
Kyllä ne siitä tykkää, kun sulla on omakotitalo, aidattu piha ja sisätilaa vähintään 100 neliömetriä.
Koiran elämän ei kuulu olla kerrostalon koppihoitoa.
Eläinrääkkäystä. Hulluja rakkeja.
T. Rakastan ja arvostan eläimiä
Koira puolustaa naista ja mies ei voi harjoittaa väkivaltaa. Nainen, jolla on koira, on voimakas. Koira on laumaeläin ja pitää naista johtajana. Mies kärsii.
Koira sitoo; et voi lähteä yhtäkkiä vaikka viikonloppureissuun. Joka päivä menee aikaa sen ulkoilutukseen ja jos se on pieni ei siitä saa edes lenkkikaveria juoksulenkeille.
Joidenkin turkki haisee karmealta, kuolaus tai räksyttäminen myös hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille se koira menee miehen edelle ja elämää eletään sen ehdoilla. Lapsikin on helpompi sietää kuin koira.
No tottakai koira menee miehen edelle. Se oli paikalla ensin, ja se ei pysty hoitamaan itse itseään, toisin kuin toivottavasti sinä.
Naiset, jotka ovat korvanneet miehen koiralla ovat aina jämänaisia. Incelinaisia. Epäkelpoja. M28
Koirat haisee ja sotkee paikkoja. Jos koira on pihalla kopissaan niin homma on ihan ok. Mutta ei ihmisten kanssa samoihin asuintiloihin. Lisäksi tapailunainen sälyttää vastuuta koirastaan miehelle ja siinä sitten huomaatkin kusettavasi toisen koiraa räntäsateessa kuudelta aamulla.Koirat myös maksaa ihan sikana ja lopulta eläinlääkärikuluja yritetään työntää miehelle. Koirat naarmuttavat lattiat ja niistä lähtee karvoja.
Ossi
Emakko ilman elukoita on aina parempi.
Koiraihmisillä on jotain vialla päässä ja huomaavat sen melko pian.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka ovat korvanneet miehen koiralla ovat aina jämänaisia. Incelinaisia. Epäkelpoja. M28
Kertoo aika paljon miehistä, että ne on helppo korvata eläimellä.
Kaikki eivät vaan pidä koirista, eikä tarvitsekaan. Lisäksi koira tarvitsee omaa ihmistään paitsi ruokkimaan ja ulkoiluttamaan, myös antamaan huomiota ja olemaan läsnä. Koiranomistaja ei myöskään voi jäädä illanvietosta ex tempore yöksi mihinkään tai ottaa äkkilähtöä johonkin reissuun.
Itselläni on koiria, ja ymmärrän täysin sen, että ne voivat harmittaa tai ahdistaa jotakuta. Nykyiselle kumppanilleni on onneksi ollut alusta asti selvää, mitä koiran omistaminen tarkoittaa, ja hän myös ensitapaamisesta asti on viihtynyt niiden seurassa. Jos ne olisivat olleet millään lailla ärsyttävä tekijä, eihän suhteesta olisi tullut mitään.
Kuullostaa siltä että koiraa käytetään verukkeena "erolle". Taitaa olla se juurisyy, etteivät nuo miehet vain ole pitäneet sinua oikeana valintana heidän parikseen.
Nuoleeko se pitkäkieli miestä usein.
Se on nyt siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mites me kissanaiset? Mitäs friikkejä me sitten ollaan 🤭?
En ole haisevista eläimistä kiinnostunut.