Mies, mikä naisten harrastuksista on turn off?
Siis oman kumppanin kotona harrastama juttu? Monille naisille miesten kohdalla se on tietokone(tms) pelaaminen.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Miten kotona matkustellaan? :D
Liikutaan huoneesta toiseen ja leikitään, et huone on maa tai kaupunki. Esimerkiksi mun kylppäri on New York.
Aa okei, eli kun meet kakalle niin meet "new yorkiin"?
Makkari on ollut vakituisesti " Down Under".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona varmaan se jatkuva somettaminen. Jos naama on koko ajan kiinni kännykässä, niin onhan se hieman ärsyttävää. Mutta ei se nyt turn off sentään ole. Muista harrastuksista kamppailulajit on turn off. Se ei ehkä suoraan liity itse lajiin, vaan se on naisen urostelua. Kertoo persoonasta. En halua jätkänaista itselleni kumppaniksi, joten sen kategorian naiset tippuu kyllä mun kyydistä hyvin aikaisessa vaiheessa.
Miten kamppailulajin harrastaminen tekee naisesta jätkänaisen? Tunnen yhden aika kova tason tae kwon do:n harrastajan, joka on todella naisellinen.
Ettet olisi itse epävarma omasta miehisyydestäsi?
Kovan tason taekwon do:n jolla on naisellinen vartalo vaikka? Tuollainen on yhtä uskottavaa, kuin että missivartaloinen naisellinen nainen nostaa penkistä 150kg. Se ei vain lapsikulta mene niin. Jos
Olen harrastanut taekwondoa pitkään, mutta en kilpatasolla. Pituutta löytyy 160cm ja massaa 47cm. Toisena harrastuksena on baletti. Ruumiinrakenteeni muistuttaa enemmänkin siroa baleriinaa kuin bikini fitnessin harrastajaa. Saatan joskus sulkea jääkaapin oven kevyellä siipipotkulla, mutta muuten harrastuneisuus ei näy salin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi, runsas alkoholin käyttö, tatuoinnit, pikamuodin tai rihkaman keräily, jumalanpalvonta, iskelmämusiikki, tositelevisio, bikini fitness tai kehonrakennus, Tiktok, moottoriurheilu, rahapelit, äärioikeistolaisuus.
Yhdessä vai erikseen?
Painonnosto, sitä olis ihan helvetillistä katsoa. Tai joku nyrkkeilysäkin hakkaaminen. En yleensäkään innostu naisista, joilla on joku ns. miehinen harrastus, paini, futis, lätkä, moukarinheitto tms. Ovat liian miehisiä mun makuun. Ja älkää nyt kivittäkö mua, jokainen saa harrastaa mitä lystää, mua ei vaan kiinnosta miehekkäät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu se on ettei saisi matkustaa? Mä en tajua mitä mun esim Rooman tai New Yorkin matkat ois mieheltä pois.
Mikä juttu tämä on, että kaikkien pitäisi olla ihan fiiliksissä matkustelusta? Ihmiset on erilaisia ja ihan älytön ajatuskin, ettei reissaaminenkin saisi olla ihan yhtälailla toisille turn on ja toisille turn off, kuten moni muukin asia tai ominaisuus. Jos itse tykkää matkustella ja se on tärkeää niin sitten pitää katsella puoliso, joka tykkää siitä samalla tavalla (etenkin jos ajatuksena on reissata pariskuntana) tai jota ainakaan ei haittaa se, että toinen viipottaa lomallaan jossain nykissä koska itse on thaikuissa.
Ja sitten taas jos ei matkailu ihmeemmin kiinnosta, niin sitten tietenkin pitää katsella sellasta kumppania joka ei myöskään ole matkailun perään koska oikeasti ne toisten reissut ei nyt vaan ole kovinkaan mielenkiintoisia.
Aivan älytöntä, että tällaisestakin pitää tehdä ongelma ja/tai että se matkailusta tykkäävä olisi jotenkin parempi ihminen kuin sellainen jota se ei nappaa. Kukaan kun ei ole sopiva kumppani kaikille eikä edes pidä olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän harrastuksella jotain, jossa ihminen kehittää itseään. Jotain, johon osoittaa taipumusta ja haluaa tulla paremmaksi. Harrastus EI ole ajantappamista viihteen äärellä, sohvalla löhöten. Sellainen on vaan - no, lorvimista, harrastuksen puutetta.
Näinhän se on, mutta monelle ainoat harrastukset on tositv:n töllöttäminen, somen selaaminen ja syöminen (+juominen). Eikä siinä mitään, mutta sitten tietenkin se sopiva kumppanikin on samanlainen sohvapottu.
Se vaan ei oikein tunnu olevan juuri kenellekään ihannekumppani vaikka toinen olisi ihan matchmadeinheaven ja toinen on kuin peilikuva itsestä niin elämäntavoiltaan, energioiltaan kuin luonteeltaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä jos harrastaa jotain. Toki jos jonkun tosiTV:n katsominen on harrastus, niin se on turn off.
Mitä kotona saa tehdä että se ei olisi turn off?
Voi harrastaa leipomista tai uusien ruokalajien tekemistä. Piirtää tai vaikka maalatakin jos on tilaa. Lukea. Kuunnella musiikkia. Täyttää ristikkoa. Joogata.
Minä maalaan ja veikkaisin että menisi hermo jos se en olisi minä joka sitä tekee vaan joku muu. Voi hyvin olla isokin taulu levällään kuukausien ajan ja maalia lattiassa ja seinissä.
En ole mies muuta vastasin silti.
Tuossa lainaamassasi viestissä mainittiinkin, että jos sille maalaamiselle on tilaa. Se tarkoitti just tuota ettei ne vehkeet ole levällään väisteltävinä päivästä/viikosta toiseen (saati aina) vaan sille harrastukselle on se oma tila.
Sen kyllä arvasi ettet ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän harrastuksella jotain, jossa ihminen kehittää itseään. Jotain, johon osoittaa taipumusta ja haluaa tulla paremmaksi. Harrastus EI ole ajantappamista viihteen äärellä, sohvalla löhöten. Sellainen on vaan - no, lorvimista, harrastuksen puutetta.
Miten tietokoneella pelaaminen kehittää ihmistä?
Tässä ketjussa jo nousseet miesten harrastukset on mulle no-no. Vaikka se tietokonepelaaminenkin. Jokainen tietty harrastaa mitä haluaa, mutta en halua miehistä naista omaksi kumppaniksi. En tiedä päteekö tämä toisin päin? Oudoksuuko naiset sellaisia miehiä, jotka kävisi vaikka zumbassa?
Tietokone/konsolipelaaminen
Lemmikit, oli ne sitten rottia tai hevosia
Somessa jatkuva roikkuminen
Miehiset harrastukset
Taiteellisuus/boheemius/wokettaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Miten kotona matkustellaan? :D
Matkoille voi lähteä mielessään ja jopa jäädä sille reissulleen.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuminen, neuroottisuus ja turhan draaman luominen.
Oli puhetta harrastuksista, ei luonteenpiirteistä. Et taida sitten ymmärtää näiden eroa....
Nämä naisten matkustelua inhoavat miehet ovat niitä kotihiiriä, joita ahdistaa naisen matkustelu, koska sinne matkalle pitäisi lähteä mukaan. Itse kun haluavat olla vain kotona. Mututuntumalla kuitenkin 60-70% itsekin pitää matkustelusta, joten parempi valita sellainen kumppani, jonka kanssa mielenkiinnon kohteet ovat edes suurin piirtein samat.