Mies, mikä naisten harrastuksista on turn off?
Siis oman kumppanin kotona harrastama juttu? Monille naisille miesten kohdalla se on tietokone(tms) pelaaminen.
Kommentit (116)
Sometus/muu kännykän tuijottaminen, jos näitä nyt ylipäätään voi harrastukseksi laskea.
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä jos harrastaa jotain. Toki jos jonkun tosiTV:n katsominen on harrastus, niin se on turn off.
Mitä kotona saa tehdä että se ei olisi turn off?
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
Kaikkien paratiisisaari-tositv-sonnan tuijottelu. Ja jo edellä mainittu oman elämän selostaminen somessa. Huvittavinta oli nainen, jonka piti ottaa ruoasta aina kuva. Kyllästyin siihen jatkuvaan odotteluun ja pistin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Miten kotona matkustellaan? :D
No ehkä se siinä on just se turn off. Jos jatkuvasti ramppaa huoneesta toiseen? Matkalaukkujen kanssa? Kyllä mua ainakin ärsyttäisi.
Mieti sitä jatkuvaa vetolaukkujen kolinaa. Ja sitten se leikkii tietty lentsikkaa samaan aikaan kun mies on helikopterikännissä..
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kotona voi harrastaa? Jotain lukemista, leipomista ja käsitöitä? Mulle turn-off olisi kotiharrastukset, ellei rakentele jotain todella merkittävää juttua. Kotihiiret eivät kiinnosta.
Se, että luen, leivon ja teen käsitöitä ei tee musta kotihiirtä. Mä käyn myös uimassa, pyörälenkeillä, metsässä, keikoilla yms. Kuvaan paljon luonnossa.
Tositeevee-sonnan tuijottaminen, mammapalstailu ja sometus.
Syvien yhteiskunnallisten keskusteluiden käyminen punkkulasillisen äärellä. Puistattavaa.
Somettaminen ja tv:n katselu. Haluaisin oikeasti jutella ja tehdä jotain. Lempimistäkin ( ja henkistä yhteyttä )olisi enemmän, jos se puhelin olisi joskus pois kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
Useimmat, kai pääasiassa näistä ylilauta yms. piireistä tulevista mieltävät matkustelun automaattisesti ulkomaisen kullin hakemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Liikutaan huoneesta toiseen ja leikitään, et huone on maa tai kaupunki. Esimerkiksi mun kylppäri on New York.
Vierailija kirjoitti:
Somettaminen ja tv:n katselu. Haluaisin oikeasti jutella ja tehdä jotain. Lempimistäkin ( ja henkistä yhteyttä )olisi enemmän, jos se puhelin olisi joskus pois kädestä.
Samat sanat sinne vaan, sitten sä vielä pelaat kaikki viikonloput, yritä siinä nyt sit lemmiskellä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri sanoin että, ankara saxitus ja sauvominen leturella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Liikutaan huoneesta toiseen ja leikitään, et huone on maa tai kaupunki. Esimerkiksi mun kylppäri on New York.
Aa okei, eli kun meet kakalle niin meet "new yorkiin"?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen ei saisi tehdä mitään mitä haluaa, jotain kivaa.
Miehet itse käy poikien reissuilla kehitysmaissa mutta naiset ei saa harrastaa matkustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä jos harrastaa jotain. Toki jos jonkun tosiTV:n katsominen on harrastus, niin se on turn off.
Mitä kotona saa tehdä että se ei olisi turn off?
Voi harrastaa leipomista tai uusien ruokalajien tekemistä. Piirtää tai vaikka maalatakin jos on tilaa. Lukea. Kuunnella musiikkia. Täyttää ristikkoa. Joogata.
Vierailija kirjoitti:
Tositeevee-sonnan tuijottaminen, mammapalstailu ja sometus.
Eli ne asiat mitä mies itse tekee on naisilta kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Syvien yhteiskunnallisten keskusteluiden käyminen punkkulasillisen äärellä. Puistattavaa.
No ei sulla ole pelkoa, että päätyisit sellaisiin🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Koira ja kaikki siihen liittyvä. En siedä niiden lemua. Ja estää kaikki spontaanit menot kun aina koiralle pitää olla hoitaja. Ei muutkaan eläimet hirveästi innosta mutta koira pahin.
M35