Mies, mikä naisten harrastuksista on turn off?
Siis oman kumppanin kotona harrastama juttu? Monille naisille miesten kohdalla se on tietokone(tms) pelaaminen.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kotona voi harrastaa? Jotain lukemista, leipomista ja käsitöitä? Mulle turn-off olisi kotiharrastukset, ellei rakentele jotain todella merkittävää juttua. Kotihiiret eivät kiinnosta.
Se, että luen, leivon ja teen käsitöitä ei tee musta kotihiirtä. Mä käyn myös uimassa, pyörälenkeillä, metsässä, keikoilla yms. Kuvaan paljon luonnossa.
Hienoa että olet hoksannut, ettet ole kotihiiri. Pointti taisi mennä ohi?
Tyhmyys oikein loistaa ketjusta...
Kotona varmaan se jatkuva somettaminen. Jos naama on koko ajan kiinni kännykässä, niin onhan se hieman ärsyttävää. Mutta ei se nyt turn off sentään ole. Muista harrastuksista kamppailulajit on turn off. Se ei ehkä suoraan liity itse lajiin, vaan se on naisen urostelua. Kertoo persoonasta. En halua jätkänaista itselleni kumppaniksi, joten sen kategorian naiset tippuu kyllä mun kyydistä hyvin aikaisessa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
On oikeasti ihmisiä joita ei matkustelu kiinnosta. Itse olen käynyt jo 18 maassa ja ei vain kiinnosta enää. Samantyyppisiä nähtävyyksiä kaikkialla ja eksoottinen ruokakaan ei enää kiinnosta.
Tietenkin nainen haluaisi että mies olisi mukana ja ei sekän välttämättä miehelle kivaa jos nainen kaikki lomat yksin jossain matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
Useimmat, kai pääasiassa näistä ylilauta yms. piireistä tulevista mieltävät matkustelun automaattisesti ulkomaisen kullin hakemiseksi.
No tuo nyt on ihan naurettavaa. Kullia saa helposti kotimaassakin ja myös ulkomaalaisilta, jos se on se mitä nainen etsii.
Vierailija kirjoitti:
Kotona varmaan se jatkuva somettaminen. Jos naama on koko ajan kiinni kännykässä, niin onhan se hieman ärsyttävää. Mutta ei se nyt turn off sentään ole. Muista harrastuksista kamppailulajit on turn off. Se ei ehkä suoraan liity itse lajiin, vaan se on naisen urostelua. Kertoo persoonasta. En halua jätkänaista itselleni kumppaniksi, joten sen kategorian naiset tippuu kyllä mun kyydistä hyvin aikaisessa vaiheessa.
Miten kamppailulajin harrastaminen tekee naisesta jätkänaisen? Tunnen yhden aika kova tason tae kwon do:n harrastajan, joka on todella naisellinen.
Ettet olisi itse epävarma omasta miehisyydestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti ihmisiä joita ei matkustelu kiinnosta. Itse olen käynyt jo 18 maassa ja ei vain kiinnosta enää. Samantyyppisiä nähtävyyksiä kaikkialla ja eksoottinen ruokakaan ei enää kiinnosta.
Tietenkin nainen haluaisi että mies olisi mukana ja ei sekän välttämättä miehelle kivaa jos nainen kaikki lomat yksin jossain matkoilla.
Onpahan siinä miehellä aikaa pelata rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien paratiisisaari-tositv-sonnan tuijottelu. Ja jo edellä mainittu oman elämän selostaminen somessa. Huvittavinta oli nainen, jonka piti ottaa ruoasta aina kuva. Kyllästyin siihen jatkuvaan odotteluun ja pistin poikki.
Sitä paratiisisontaa katsoo miehet.
Kaikki nuoret ihmiset naiset ja miehet kuvaa kaiken elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Voinhan yrittää valottaa asiaa, vaikka epäilen sen mielekkyyttä ja hyötyä. No se harrastus tuodaan niin alleviivaavasti huulet törössä , perse pystyssä ja viinilasi kädessä esille. Siitä on tullut klisee, kuten pintaliitäjille Dubai. Usein nämä matkustusta harrastavat ovat vihervasemmistolaisia ja eihän se missään nimessä ole siihen ideologiaan sopiva harrastus.
Meikkivideoiden katselu ja oman naaman rakentelu niiden ohjeiden perusteella . Samoin järkyttävät tekokynnet. Menee tunteja ja en vaan voi ymmärtää , sen jälkeen ollaan olevinaan kuin Kardashian konsanaan ja tepsutellaan nenä pystyssä käsilaukku kyynärtaipseessa. Todellinen turn off!!
Tik tokin tuijottaminen ja puhelimen vahtaaminen. Laiskottelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Miten kotona matkustellaan? :D
Jep käsi pystyyn virheen merkiksi..
Tunteja kestävä puhelimen tuijotus, someaddiktio, tositv "fanittaminen", itsensä jatkuva kuvaaminen someen ja tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Jep käsi pystyyn virheen merkiksi..
Hyvä poika, sä alat oppimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Mies, mikä naisten harrastuksista on turn off?
Siis oman kumppanin kotona harrastama juttu? Monille naisille miesten kohdalla se on tietokone(tms) pelaaminen.
Näkee taas miten miehet ei jaksa lukea otsikkoa pidemmälle. Käspäsen attention span.
Kyllä tässä pääsi nyt näin käymään. Kritiikkisi on aiheellinen ja paikallaan.
Uhriutuminen, neuroottisuus ja turhan draaman luominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli on mahtavaa että mies matkustaa ja oikein 18 maassa ja sen vuoksi koska mies on saanut kylläkseen matkustelusta on naisen matkustelu turn off. Nainen ei saa kokea elämäniloja.
Siivoaminen ja pyykinpesu on kans turn on.