Mies, mikä naisten harrastuksista on turn off?
Siis oman kumppanin kotona harrastama juttu? Monille naisille miesten kohdalla se on tietokone(tms) pelaaminen.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
Voinhan yrittää valottaa asiaa, vaikka epäilen sen mielekkyyttä ja hyötyä. No se harrastus tuodaan niin alleviivaavasti huulet törössä , perse pystyssä ja viinilasi kädessä esille. Siitä on tullut klisee, kuten pintaliitäjille Dubai. Usein nämä matkustusta harrastavat ovat vihervasemmistolaisia ja eihän se missään nimessä ole siihen ideologiaan sopiva harrastus.
Tuollaiset matkustelijat kyllä harvemmin on ns. vihervassareita. T. Vihervassari
Lemmikit (varsinkin koirat) ja tatuointien ottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Meinasin juuri kirjoittaa saman
En ymmärrä mikä siinä natkustelussa ahdistaa niin pahasti. Ettekö itse halua koskaan nähdä tai kokea mitään uutta?
Vierailija kirjoitti:
Tositeevee-sonnan tuijottaminen, mammapalstailu ja sometus.
Onko nuo harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä jos harrastaa jotain. Toki jos jonkun tosiTV:n katsominen on harrastus, niin se on turn off.
Mitä kotona saa tehdä että se ei olisi turn off?
Voi harrastaa leipomista tai uusien ruokalajien tekemistä. Piirtää tai vaikka maalatakin jos on tilaa. Lukea. Kuunnella musiikkia. Täyttää ristikkoa. Joogata.
Minä maalaan ja veikkaisin että menisi hermo jos se en olisi minä joka sitä tekee vaan joku muu. Voi hyvin olla isokin taulu levällään kuukausien ajan ja maalia lattiassa ja seinissä.
En ole mies muuta vastasin silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
Useimmat, kai pääasiassa näistä ylilauta yms. piireistä tulevista mieltävät matkustelun automaattisesti ulkomaisen kullin hakemiseksi.
No tuo nyt on ihan naurettavaa. Kullia saa helposti kotimaassakin ja myös ulkomaalaisilta, jos se on se mitä nainen etsii.
Jotenkin ihan kummallinen tapa ajatella. Ehkä nämä ovat niitä miehiä, jotka itse käyvät seksimatkoilla, joten luulevat naisten tekevän samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinhan yrittää valottaa asiaa, vaikka epäilen sen mielekkyyttä ja hyötyä. No se harrastus tuodaan niin alleviivaavasti huulet törössä , perse pystyssä ja viinilasi kädessä esille. Siitä on tullut klisee, kuten pintaliitäjille Dubai. Usein nämä matkustusta harrastavat ovat vihervasemmistolaisia ja eihän se missään nimessä ole siihen ideologiaan sopiva harrastus.
Mistä tiedät ihmisen puoluekannan?
Miksi jaksat vaivata päätäsi ja harmistua sinulle tuntemattomien naisten kuvista? Miksi ylipäätään menet vartavasten niitä katsomaan? Onko elämäsi niin tyhjää että ärsytyksen tunnekin on parempi kuin tyhjyys? Ymmäthän että sinun ei tarvitse mennä nettiin katsomaan niitä kuvia?
Huvittaa kyllä naisten kuvia kyyläävät miehet joilla on sitten otsaa paheksua kyyläämiään naisia.
Tästäkin topsusta näkee ettei me vaan sovita yhteen, ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tositeevee-sonnan tuijottaminen, mammapalstailu ja sometus.
Onko nuo harrastuksia?
On ne miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä jos harrastaa jotain. Toki jos jonkun tosiTV:n katsominen on harrastus, niin se on turn off.
Mitä kotona saa tehdä että se ei olisi turn off?
Voi harrastaa leipomista tai uusien ruokalajien tekemistä. Piirtää tai vaikka maalatakin jos on tilaa. Lukea. Kuunnella musiikkia. Täyttää ristikkoa. Joogata.
Heh, lisää tuohon vielä puutarhanhoito, marjastus ja sienestys, niin kuvailit minut. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kotona varmaan se jatkuva somettaminen. Jos naama on koko ajan kiinni kännykässä, niin onhan se hieman ärsyttävää. Mutta ei se nyt turn off sentään ole. Muista harrastuksista kamppailulajit on turn off. Se ei ehkä suoraan liity itse lajiin, vaan se on naisen urostelua. Kertoo persoonasta. En halua jätkänaista itselleni kumppaniksi, joten sen kategorian naiset tippuu kyllä mun kyydistä hyvin aikaisessa vaiheessa.
Polttopuitakaan ei saa tehdä kun se on miesten hommaa. Olosiko maailmalla jokin sellainen kulttuuri, missä nainen tietää paikkansa ja mihin sopisit paremmin? Kenties Kaukasus tai keski-Aasia, siellä heikkokin mies on sentään MIES isolla ämmällä ja sinun iässäsi lapsia on jo iso liuta.
Vierailija kirjoitti:
Tunteja kestävä puhelimen tuijotus, someaddiktio, tositv "fanittaminen", itsensä jatkuva kuvaaminen someen ja tatuoinnit.
Onko joku naisystäväsi tehnyt itse itselleen tatuointeja kotona, vai ymmärsitkö avauksen kysymyksen jotenkin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Miten kotona matkustellaan? :D
Mielikuvitusmatkustelua kuten kyllä isä osaa sarjassa 👍
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva sisustaminen
Tuo on vähän kuin sanoisi että mies ei saa kiihottua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva sisustaminen
Jaa ei mua haittaa, kunhan tekee sen omilla rahoillaan ja ei yritä tehdä sitä autotallissa.
Viinin lipittäminen harrastuksena, töllötin, pakkomielteinen kauneudenhoito ja meikkaaminen.
Tolkuton shoppailu tietty.
Viinien maistelu, haistelu ja niihin liittyvä viisastelu, raivosiivoaminen, miehen harrastusten kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset matkustelijat kyllä harvemmin on ns. vihervassareita. T. Vihervassari
Ei varmaan hc vihervassarin mielestä olekaan tarpeeksi, mutta äänestävät kuitenkin vihervasemmistoa.
Luetko kirjojen lukemisen tai leffojen katselun myös laiskotteluksi?