Mies, mikä naisten harrastuksista on turn off?
Siis oman kumppanin kotona harrastama juttu? Monille naisille miesten kohdalla se on tietokone(tms) pelaaminen.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva sisustaminen
Naiset laittaa kotia, se on niiden soluissa ja ytimissä. Väärin olisi tämä heiltä kieltää ja sanoa vielä että mene töihin! Ei ole luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva sisustaminen
Naiset laittaa kotia, se on niiden soluissa ja ytimissä. Väärin olisi tämä heiltä kieltää ja sanoa vielä että mene töihin! Ei ole luonnollista.
Siis oikeasti? Eikö naiset enää halua käydä töissä? En jaksaisi olla kotona ihan vain siksi ettei tarvi tehdä töitä.
Eipä paljon haittaa ettei joku random äijä tykkää mun lueskelusta ja laiskasta teeveen töllötyksestä, viihdyn kotihiirenä ja sinkkuna matkojani sängyssä suunnitellen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
Voinhan yrittää valottaa asiaa, vaikka epäilen sen mielekkyyttä ja hyötyä. No se harrastus tuodaan niin alleviivaavasti huulet törössä , perse pystyssä ja viinilasi kädessä esille. Siitä on tullut klisee, kuten pintaliitäjille Dubai. Usein nämä matkustusta harrastavat ovat vihervasemmistolaisia ja eihän se missään nimessä ole siihen ideologiaan sopiva harrastus.
Mistä tiedät ihmisen puoluekannan?
Miksi jaksat vaivata päätäsi ja harmistua sinulle tuntemattomien naisten kuvista? Miksi ylipäätään menet vartavasten niitä katsomaan? Onko elämäsi niin tyhjää että ärsytyksen tunnekin on parempi kuin
Kun kysytään niin vastataan. Ei siihen tarvitse sisältyä noin paljon tunnelatausta , ajatustyötä ja ylianalysointia. kuin haluat ajatella. Naiset ovat varsin usein punavihreitä, lisäksi kyllä se tuodaan ihan julki. Eritoten vaalien aikaan, kuten se matkustusvimmakin.
Vierailija kirjoitti:
Only fansin kuvaaminen
Ja kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tositeevee-sonnan tuijottaminen, mammapalstailu ja sometus.
Onko nuo harrastuksia?
Monille on ja jopa ainoita harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu
Miten kotona matkustellaan? :D
No ehkä se siinä on just se turn off. Jos jatkuvasti ramppaa huoneesta toiseen? Matkalaukkujen kanssa? Kyllä mua ainakin ärsyttäisi.
Mieti sitä jatkuvaa vetolaukkujen kolinaa. Ja sitten se leikkii tietty lentsikkaa samaan aikaan kun mies on helikopterikännissä..
Siitä tulee rumaa jälkeä kun jumbojetti ja helikopteri törmää olohuoneessa.
Kännykkäriippuvuus 24/7. Mellä on rouvalla se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona varmaan se jatkuva somettaminen. Jos naama on koko ajan kiinni kännykässä, niin onhan se hieman ärsyttävää. Mutta ei se nyt turn off sentään ole. Muista harrastuksista kamppailulajit on turn off. Se ei ehkä suoraan liity itse lajiin, vaan se on naisen urostelua. Kertoo persoonasta. En halua jätkänaista itselleni kumppaniksi, joten sen kategorian naiset tippuu kyllä mun kyydistä hyvin aikaisessa vaiheessa.
Miten kamppailulajin harrastaminen tekee naisesta jätkänaisen? Tunnen yhden aika kova tason tae kwon do:n harrastajan, joka on todella naisellinen.
Ettet olisi itse epävarma omasta miehisyydestäsi?
Kovan tason taekwon do:n jolla on naisellinen vartalo vaikka? Tuollainen on yhtä uskottavaa, kuin että missivartaloinen naisellinen nainen nostaa penkistä 150kg. Se ei vain lapsikulta mene niin. Jos olet kovan tason kamppailu-urheilija tai painonnostaja, niin sinne kovalle tasolle ei naisellisella vartalolla nousta. Tai sitten olet autuaan tietämätön mitä "naisellisuudella" tarkoitetaan. Sekin on paljon mahdollista, koska useimmiten nämä naispuoliset testohärät pitävät itseään naisellisena sillä, että on otettu silarit tai pistetty lilaa luomeen. Todellisuudessa moni mies pitää trenbolonilla kroppansa rakentanutta Igoriakin naisellisempana hormoniboostin välikaudella, kuin tuollaista naista.
Matkustelu.
Itse matkustelen Japanissa ja jos nainen matkustelee, niin se on valtava turn-off. Kyllä me tiedetään, mitä naiset tekee Lontoossa ja Pariisissa... M28
Mikä juttu se on ettei saisi matkustaa? Mä en tajua mitä mun esim Rooman tai New Yorkin matkat ois mieheltä pois.
Matkustelu, ravintolassa syöminen, spinning, ja zumba. Nämä ovat jo kauan olleet suosikki-inhokkejani. Täytyy olla kyllä jonkin verran vajaaälyinen, jos näitä tosissaan harrastaa.
Kun minä ajattelen asioita, haluan tehdä asioita mahdollisimman yksinkertaisesti ja halvalla. Jos haluan kuntoa, juoksen 5-10 km. Jos haluan proteiinia, ostan karjalanpaistia tarjouksesta Lidlistä. Se on sitkeää, mutta keittämällä siitä saa pehmeää lihaa. Proteiinin kannalta se on ihan yhtä hyvää lihaa elimistölle kuin kalliit fileepihvit ravintolassa, mutta 5-10 kertaa halvempaa.
Jos ette keksi mitä tehdä kun teillä on vapaa-aikaa, niin menkää vaikka nukkumaan, se on vähän kuin tallettaisi rahaa pankkiin.
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia teille, miehet, matkustelu on turn off? Itse en matkustele ollenkaan, mutta kiinnostaa vain tietää miksi juuri matkustelu tuntuu olevan usein se ärsyttävin asia?
No en arvosta kovin korkealla ihmisiä jotka tekee pitkiä lentomatkoja varsinaakn samoihin tylsiin turistikohteisiin joka hemmetin lomalle. Toisaalta en arvosta kielitaidotonta juntturaa joka ei yhtään halua nähdä maailmaa. Sellainen välimuoto on aika passeli ja saa toki minusta matkaseuraa.
En itse pidä tissuttelevista naisista, absolutisti ei tokikaan tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona varmaan se jatkuva somettaminen. Jos naama on koko ajan kiinni kännykässä, niin onhan se hieman ärsyttävää. Mutta ei se nyt turn off sentään ole. Muista harrastuksista kamppailulajit on turn off. Se ei ehkä suoraan liity itse lajiin, vaan se on naisen urostelua. Kertoo persoonasta. En halua jätkänaista itselleni kumppaniksi, joten sen kategorian naiset tippuu kyllä mun kyydistä hyvin aikaisessa vaiheessa.
Miten kamppailulajin harrastaminen tekee naisesta jätkänaisen? Tunnen yhden aika kova tason tae kwon do:n harrastajan, joka on todella naisellinen.
Kovan tason taekwon do:n jolla on naisellinen vartalo vaikka? Tuollainen on yhtä uskottavaa, kuin että missivartaloinen naisellinen nainen nostaa penkistä 150kg. Se ei vain lapsikulta mene niin. Jos
Et selvästi ole päässyt tekemään läheisempää tuttavuutta tällaisen naisen kanssa :D Harva pääsee. Kyllä niitä hieman muhkumpia naisia riittää sun tasolle vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu, ravintolassa syöminen, spinning, ja zumba. Nämä ovat jo kauan olleet suosikki-inhokkejani. Täytyy olla kyllä jonkin verran vajaaälyinen, jos näitä tosissaan harrastaa.
Kun minä ajattelen asioita, haluan tehdä asioita mahdollisimman yksinkertaisesti ja halvalla. Jos haluan kuntoa, juoksen 5-10 km. Jos haluan proteiinia, ostan karjalanpaistia tarjouksesta Lidlistä. Se on sitkeää, mutta keittämällä siitä saa pehmeää lihaa. Proteiinin kannalta se on ihan yhtä hyvää lihaa elimistölle kuin kalliit fileepihvit ravintolassa, mutta 5-10 kertaa halvempaa.
Jos ette keksi mitä tehdä kun teillä on vapaa-aikaa, niin menkää vaikka nukkumaan, se on vähän kuin tallettaisi rahaa pankkiin.
T. Lidl-mies
Sä taidat olla ikisinkku.
En ole niin köyhä, ettenkö voisi syödä ravintolassa ja matkustella mielenkiintoisiin kohteisiin silloin kun huvittaa. Jää silti hyvin rahaa kaikkeen muuhunkin ja säästöön. Sillä välin sä saat tumputella kotona yksin. Hieno elämä sulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kotona voi harrastaa? Jotain lukemista, leipomista ja käsitöitä? Mulle turn-off olisi kotiharrastukset, ellei rakentele jotain todella merkittävää juttua. Kotihiiret eivät kiinnosta.
Riippuu asumismuodosta. Täällä sivukulmilla voi harrastaa mitä ikinä keksii. On tilaa eikä naapureita rajoittamassa.
Tupakointi, runsas alkoholin käyttö, tatuoinnit, pikamuodin tai rihkaman keräily, jumalanpalvonta, iskelmämusiikki, tositelevisio, bikini fitness tai kehonrakennus, Tiktok, moottoriurheilu, rahapelit, äärioikeistolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovan tason taekwon do:n jolla on naisellinen vartalo vaikka? Tuollainen on yhtä uskottavaa, kuin että missivartaloinen naisellinen nainen nostaa penkistä 150kg. Se ei vain lapsikulta mene niin. Jos
Luuletko, että kamppailulajia harrastavan naisen kroppa poikkeaa millään tavalla muutoin liikuntaa harrastavan naisen kropasta?
Aika varmasti sinulle naisen kamppailulaji on ongelma vain siksi, että olet itse raukka ja pelkäät saavasi naiselta pataan. Jos epänaiselliset muodot häiritsisivät, olisit ottanut esimerkiksi jonkun ihan muun lajin.
Meikkaaminen.
Ja kuulemma "itselleen".