Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies tykkää pelata niin mikä

Vierailija
06.04.2024 |

siinä rasauttaa? Playstation, nintendo, peli-pc kaikki ihan hyviä vaihtoehtoja. Parempi harrastus tää pelailu kuin huumeiden vetäminen. Tai irtosuhteet. Eli naiset saisi olla tyytyväisiä jos mies pelaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällaista ennakkoluulojen lietsontaa. Osa naisista pelaa itsekin ja on kivaa, jos voi pelata puolison kanssa. Sama juttu kaikissa intensiivisissä harrastuksissa. Jos puoliso ei jaa harrastusta, käy helposti niin, että harrastus vie aikaa niin ettei toisen kanssa kiinnosta olla niin paljon kuin toinen haluaisi. 

Pelaaminen on miehillä yksi tapa paeta perhe-elämää. Joko siihen uppoudutaan niin, ettei naiselle/parisuhteelle ole tilaa elämässä, tai sitten kun on lapsi, pelaamisella paetaan arjen velvollisuuksia. Jälkimmäinen on ikävää, koska torjuvasta isäsuhteesta on haittaa lapsen itsetunnolle ja sosiaaliselle kehitykselle. 

Vierailija
62/64 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tykkää pelata ja minä tykkään katsella netflixiä. Meillä kumpikin saa viettää vapaa-aikaa niinkuin haluaa. Minusta olisi ihan hullua rajoittaa toista. Miehelläni ei ole koskaan mennyt pelaaminen muiden asioiden edelle vaan hän on aina osallistunut tasavertaisesti kotitöihin, lastenhoitoon yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällaista ennakkoluulojen lietsontaa. Osa naisista pelaa itsekin ja on kivaa, jos voi pelata puolison kanssa. Sama juttu kaikissa intensiivisissä harrastuksissa. Jos puoliso ei jaa harrastusta, käy helposti niin, että harrastus vie aikaa niin ettei toisen kanssa kiinnosta olla niin paljon kuin toinen haluaisi. 

Pelaaminen on miehillä yksi tapa paeta perhe-elämää. Joko siihen uppoudutaan niin, ettei naiselle/parisuhteelle ole tilaa elämässä, tai sitten kun on lapsi, pelaamisella paetaan arjen velvollisuuksia. Jälkimmäinen on ikävää, koska torjuvasta isäsuhteesta on haittaa lapsen itsetunnolle ja sosiaaliselle kehitykselle. 

Tässä tuli se ydinasia. Siinä vaiheessa kun ruuhkavuodet painavat päälle ja vapaat illat ovat nollasummapeliä, on kauhean paljon helpompaa ymmärtää toisen harrastusta, jos pystyy tajuamaan, mikä siinä on tärkeää.

Kun mieheni valmentautui maratonille ja meillä oli kaksi pientä lasta, oli minulle tosi iso juttu, että olin itsekin juossut pitkää matkaa. Ymmärsin suunnilleen reunaehdot, mitä pitää ja mitä ei voi tehdä, ja miksi. Sitten olikin helppoa joustaa puolin ja toisin.

Vierailija
64/64 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun nainen pelaa?

Unelmanainen 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi