28 euroa tilillä ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten? Neuvoja otetaan vastaan.
28 euroa tilillä ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten? Neuvoja otetaan vastaan.
Pakkasessa on puolikas paketti nugetteja ja kalapuikkoja.
Kuivakaapissa vähän riisiä ja nuudelipussi.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se salikortti ostamatta.
Ei se maksa kuin 69,90€ /kk ja pitää joku harrastus olla
Ap
Helsingissä on ulkokuntosaleja ilmaiseksi käytettävissä vaikka kuinka monta! Ne on nykyisin todella monipuolisia. Säästät sillä 840 euroa vuodessa!
En treenaa ulkona
Ap
Sitten olet joko treenaamatta tai syömättä. Päätä itse kumpi.
Ei ole ulko salilla juoksumattoa tai personal traineria neuvomassa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Köyhät voisivat vaikka kerjätä tai kerätä marjoja. Mikä teitä laiskureita oikein vaivaa..
Mitä marjoja on kerättävissä huhtikuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla saat 10 eurolla 6 x 400 sikanautasäilykkeitä. Käy ostamassa yksi satsi. Osta lisäksi reilut satsit perunaa, porkkanaa, makaroonia. Aamiaisiksi kaurahiutaleet. Ja sitten paketti marganiia, kuivahiiva ja jauhoja, että voi leipoa leipää tai sämpylöitä. Niihin voi laittaa kaurahiutaleita myös. Hyvin riittää rahat.
En syö mitään sika säilykkeitä, syön vain naudan jauhelihaa
Ap
Osta sitten vaikka kobe-härän sisäfilettä, jos sinulla on rahaa! Mutta etkös viestiisi kirjoittanut, että sinulla on 28 euroa rahaa?
Ennemin olen syömättä kuin syön säilyke oksennus paskaa
Ap
Sehän sitten ratkaisee ongelmasi. Säästyy se 28 euroakin.
Me muutkin säästymme, jos näitä päivityksiä ei enää iske silmille yhtenään.
Olen tottunut aloittamaan aamuni tuoreilla marjoilla ja luomujogurilla, jonka jälkeen suunnistan kynsihoitoon tai hierojalle. Onneksi ei tarvitse matkalippua sentään ostaa, kun kynnet saa huollettuna tuossa naapurikorttelissa. Asuinpaikan saa Suomessa itse valita ja sen mitä syö. Ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Helsingissä on ulkokuntosaleja ilmaiseksi käytettävissä vaikka kuinka monta! Ne on nykyisin todella monipuolisia. Säästät sillä 840 euroa vuodessa!
En treenaa ulkona
Ap
Minkä ihmeen takia kysyt oikein neuvoja, kun tyrmäät jollain tekosyyllä jokaikisen neuvon?! Lähtisin siitä, että miksi et saa töitä? Miksi Wolt tai Foodora esimerkiksi ovat hylänneet sinut? Siihen ei tarvitse kuin hankkia käytetty polkupyörä ja samalla tulisi kuntopuolikin hoidettua ympärivuoden!
Miksi sinä et ole päässyt yhteenkään siivousfirmaan tai pikaruokapaikkaan töihin? Onko se syy, mitä löytyy korvien välistä? Viesteistäsi päätellen siellä on perustavan laatuisesti nyt jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etunojapunnerruksia ja jalkakyykkyä omalla painolla voi tehdä kohtuu halvalla, jää vielä rahaa leuvan vetoon puun oksalla ja suosittuun hiitti juoksuun.
Paskat sä mitään neuvoja otat vastaan kun kysyt tätä joka viikko vähintään pari kertaa
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut aloittamaan aamuni tuoreilla marjoilla ja luomujogurilla, jonka jälkeen suunnistan kynsihoitoon tai hierojalle. Onneksi ei tarvitse matkalippua sentään ostaa, kun kynnet saa huollettuna tuossa naapurikorttelissa. Asuinpaikan saa Suomessa itse valita ja sen mitä syö. Ettäs tiedätte.
Ei saa asuntoa niin vaikea valita
Ap
Kuntosalikortti pois niin tarttee vähemmän sit niitä kaloreitakin, säästyy tuplaten rahaa. Ai niin paitsi sitten heti kaatuu ja luu menee poikki jos ei treenaa sisäkuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En treenaa ulkona
Ap
Minkä ihmeen takia kysyt oikein neuvoja, kun tyrmäät jollain tekosyyllä jokaikisen neuvon?! Lähtisin siitä, että miksi et saa töitä? Miksi Wolt tai Foodora esimerkiksi ovat hylänneet sinut? Siihen ei tarvitse kuin hankkia käytetty polkupyörä ja samalla tulisi kuntopuolikin hoidettua ympärivuoden!
Miksi sinä et ole päässyt yhteenkään siivousfirmaan tai pik
Ei kuka tahansa pääse Woltille tai foodoraan eikä ole autoa tai korttia
Ap
Et osaa juosta ilman että pt vahtii vieressä? :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on aikaa niin mene asemalle kerjäämään.
Suomessa kerjäämisen tarvitsee luvat
Ap
Sen saa polliisilta, oletko kysynnä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En treenaa ulkona
Ap
Ap
Mitä neuvoja tuo juoksumatto sinulle antaa siellä salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En treenaa ulkona
Ap
Ap
Personal trainen neuvoo salilla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En treenaa ulkona
Ap
Miksi sinä
niin kuin kirjoitin, polkupyörällä moni toimii wolt-kuskina. Ja sellainen ei paljoa maksa. Eli et ole edes yrittänyt päästä wolt-kuskiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En treenaa ulkona
Ap
Ap
Minun sali jäsenyyteen kuuluu Personal Training -ohjaus
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En treenaa ulkona
Ap
Ap
Mitä neuvoja tuo juoksumatto si
et tarvitse pt:tä, etkö ole harrastunut jo sen aikaa, että osaat hommat? Tiedon voit lukea kirjastosta lainatusta kirjasta. Niin 80-luvulla tehtiin. Nykyisin on lukuisat youtube videot päälle. Í
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä voi jo tässä vaiheessa kuuta olla rahat noin vähissä. Viikko sitten lienee kuitenkin sait maaliskuun tuet/palkan,tms?
Olen eri, mutta vastaan silti.
Ensinnäkin. Kun eläkkeestäni olen maksanut vuokran ja muut asumiseen liittyvät laskut ja terveyteen liittyvät kulut, sekä pienen summan vanhaa lainaa, rahaa ei paljonkaan ole, tässä kuussa taisi jäädä 160 EUR.
Toiseksi. Jos (tai pikemminkin kun) et osaa käyttää lienee -sanaa, älä kiltti käytä. En itsekään osaa likikään kaikkia sääntöjä, mutta tuo lienee -sanan jatkuva rai skaus tällä palstalla saisi loppua!
"Lienee" ilmaisee epävarmuutta tai todennäköisyyttä sille onko joku asia tapahtunut vai ei. Vitustako minä tiedä onko ap. saanut palkat tai tuet viikko sitten tai kuukausi sitten. Oletin kuitenkin, että näin on todennäköisesti käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä voi jo tässä vaiheessa kuuta olla rahat noin vähissä. Viikko sitten lienee kuitenkin sait maaliskuun tuet/palkan,tms?
Olen eri, mutta vastaan silti.
Ensinnäkin. Kun eläkkeestäni olen maksanut vuokran ja muut asumiseen liittyvät laskut ja terveyteen liittyvät kulut, sekä pienen summan vanhaa lainaa, rahaa ei paljonkaan ole, tässä kuussa taisi jäädä 160 EUR.
Toiseksi. Jos (tai pikemminkin kun) et osaa käyttää lienee -sanaa, älä kiltti käytä. En itsekään osaa likikään kaikkia sääntöjä, mutta tuo lienee -sanan jatkuva rai skaus tällä palstalla saisi loppua!
"Lienee" ilmaisee epävarmuutta tai todennäköisyyttä sille onko joku asia tapahtunut vai ei. Vitustako minä tiedä onko ap. saanut palkat tai tuet viikko sitten tai kuukausi sitten. Oletin kui
Mutta sitä ei käytetä siten kuin ensimmäisessä viestissä.
Marjapoimuriksi käy toimivat kädet.Puuttuuko nekin?Kuulostaa kyllä vähän kädettömältä tuo touhu ja kommentit....