Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

28 euroa tilillä ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten? Neuvoja otetaan vastaan.

Vierailija
06.04.2024 |

28 euroa tilillä ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten? Neuvoja otetaan vastaan.

Pakkasessa on puolikas paketti nugetteja ja kalapuikkoja.

Kuivakaapissa vähän riisiä ja nuudelipussi.

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on ettei stadissa ole marjoja, täällä Espoossa ainakin on enemmän kuin jaksan kerätä. Ja julkiset näyttää kulkevan ja tällä trollilta on kausilippu. Halvin AB lippu tulee Espooseen asti. Ämpäri mukaan no sekin kyllä puuttuu samoin älli.

Ei olle tällä aluella missä asun en ole ikinä nähnyt mitään marjoja eikä minulla ole marjapoimuria

Ap

Marjapoimuriksi käy toimivat kädet.Puuttuuko nekin?Kuulostaa kyllä vähän kädettömältä tuo touhu ja kommentit....

Vierailija
102/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se salikortti ostamatta.

Ei se maksa kuin 69,90€ /kk ja pitää joku harrastus olla

Ap

Helsingissä on ulkokuntosaleja ilmaiseksi käytettävissä vaikka kuinka monta! Ne on nykyisin todella monipuolisia. Säästät sillä 840 euroa vuodessa!

En treenaa ulkona

Ap

Sitten olet joko treenaamatta tai syömättä. Päätä itse kumpi.

Ei ole ulko salilla juoksumattoa tai personal traineria neuvomassa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät voisivat vaikka kerjätä tai kerätä marjoja. Mikä teitä laiskureita oikein vaivaa..

Mitä marjoja on kerättävissä huhtikuussa?

Vierailija
104/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla saat 10 eurolla 6 x 400 sikanautasäilykkeitä. Käy ostamassa yksi satsi. Osta lisäksi reilut satsit perunaa, porkkanaa, makaroonia. Aamiaisiksi kaurahiutaleet. Ja sitten paketti marganiia, kuivahiiva ja jauhoja, että voi leipoa leipää tai sämpylöitä. Niihin voi laittaa kaurahiutaleita myös. Hyvin riittää rahat.

En syö mitään sika säilykkeitä, syön vain naudan jauhelihaa

Ap

Osta sitten vaikka kobe-härän sisäfilettä, jos sinulla on rahaa! Mutta etkös viestiisi kirjoittanut, että sinulla on 28 euroa rahaa?

Ennemin olen syömättä kuin syön säilyke oksennus paskaa

Ap

Sehän sitten ratkaisee ongelmasi. Säästyy se 28 euroakin. 

Me muutkin säästymme, jos näitä päivityksiä ei enää iske silmille yhtenään. 

Vierailija
105/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut aloittamaan aamuni tuoreilla marjoilla ja luomujogurilla, jonka jälkeen suunnistan kynsihoitoon tai hierojalle. Onneksi ei tarvitse matkalippua sentään ostaa, kun kynnet saa huollettuna tuossa naapurikorttelissa. Asuinpaikan saa Suomessa itse valita ja sen mitä syö. Ettäs tiedätte.

Vierailija
106/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Helsingissä on ulkokuntosaleja ilmaiseksi käytettävissä vaikka kuinka monta! Ne on nykyisin todella monipuolisia. Säästät sillä 840 euroa vuodessa!

En treenaa ulkona

Ap

Minkä ihmeen takia kysyt oikein neuvoja, kun tyrmäät jollain tekosyyllä jokaikisen neuvon?! Lähtisin siitä, että miksi et saa töitä? Miksi Wolt tai Foodora esimerkiksi ovat hylänneet sinut? Siihen ei tarvitse kuin hankkia käytetty polkupyörä ja samalla tulisi kuntopuolikin hoidettua ympärivuoden!

Miksi sinä et ole päässyt yhteenkään siivousfirmaan tai pikaruokapaikkaan töihin? Onko se syy, mitä löytyy korvien välistä? Viesteistäsi päätellen siellä on perustavan laatuisesti nyt jotain vikaa.

Vierailija
107/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etunojapunnerruksia ja jalkakyykkyä omalla painolla voi tehdä kohtuu halvalla, jää vielä rahaa leuvan vetoon puun oksalla ja suosittuun hiitti juoksuun.

Vierailija
108/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sä mitään neuvoja otat vastaan kun kysyt tätä joka viikko vähintään pari kertaa

Vierailija
109/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut aloittamaan aamuni tuoreilla marjoilla ja luomujogurilla, jonka jälkeen suunnistan kynsihoitoon tai hierojalle. Onneksi ei tarvitse matkalippua sentään ostaa, kun kynnet saa huollettuna tuossa naapurikorttelissa. Asuinpaikan saa Suomessa itse valita ja sen mitä syö. Ettäs tiedätte.

Ei saa asuntoa niin vaikea valita

Ap

Vierailija
110/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalikortti pois niin tarttee vähemmän sit niitä kaloreitakin, säästyy tuplaten rahaa. Ai niin paitsi sitten heti kaatuu ja luu menee poikki jos ei treenaa sisäkuntosalilla.

Vierailija
111/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En treenaa ulkona

Ap

Minkä ihmeen takia kysyt oikein neuvoja, kun tyrmäät jollain tekosyyllä jokaikisen neuvon?! Lähtisin siitä, että miksi et saa töitä? Miksi Wolt tai Foodora esimerkiksi ovat hylänneet sinut? Siihen ei tarvitse kuin hankkia käytetty polkupyörä ja samalla tulisi kuntopuolikin hoidettua ympärivuoden!

Miksi sinä et ole päässyt yhteenkään siivousfirmaan tai pik

Ei kuka tahansa pääse Woltille tai foodoraan eikä ole autoa tai korttia

Ap

Vierailija
112/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa juosta ilman että pt vahtii vieressä? :'D

Vierailija
113/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on aikaa niin mene asemalle kerjäämään.

Suomessa kerjäämisen tarvitsee luvat

Ap

Sen saa polliisilta, oletko kysynnä..?

Vierailija
114/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En treenaa ulkona

Ap

Ap

Mitä neuvoja tuo juoksumatto sinulle antaa siellä salilla?

Vierailija
115/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En treenaa ulkona

Ap

Ap

Personal trainen neuvoo salilla

Ap

Vierailija
116/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En treenaa ulkona

Ap

Miksi sinä

niin kuin kirjoitin, polkupyörällä moni toimii wolt-kuskina. Ja sellainen ei paljoa maksa. Eli et ole edes yrittänyt päästä wolt-kuskiksi?

Vierailija
117/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En treenaa ulkona

Ap

Ap

Minun sali jäsenyyteen kuuluu Personal Training -ohjaus 

Ap

Vierailija
118/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En treenaa ulkona

Ap

Ap

Mitä neuvoja tuo juoksumatto si

et tarvitse pt:tä, etkö ole harrastunut jo sen aikaa, että osaat hommat? Tiedon voit lukea kirjastosta lainatusta kirjasta. Niin 80-luvulla tehtiin. Nykyisin on lukuisat youtube videot päälle. Í

Vierailija
119/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä voi jo tässä vaiheessa kuuta olla rahat noin vähissä. Viikko sitten lienee kuitenkin sait maaliskuun tuet/palkan,tms?

Olen eri, mutta vastaan silti.

Ensinnäkin. Kun eläkkeestäni olen maksanut vuokran ja muut asumiseen liittyvät laskut ja terveyteen liittyvät kulut, sekä pienen summan vanhaa lainaa, rahaa ei paljonkaan ole, tässä kuussa taisi jäädä 160 EUR.

Toiseksi. Jos (tai pikemminkin kun) et osaa käyttää lienee -sanaa, älä kiltti käytä. En itsekään osaa likikään kaikkia sääntöjä, mutta tuo lienee -sanan jatkuva rai skaus tällä palstalla saisi loppua!

"Lienee" ilmaisee epävarmuutta tai todennäköisyyttä sille onko joku asia tapahtunut vai ei. Vitustako minä tiedä onko ap. saanut palkat tai tuet viikko sitten tai kuukausi sitten. Oletin kuitenkin, että näin on todennäköisesti käynyt.

Vierailija
120/186 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä voi jo tässä vaiheessa kuuta olla rahat noin vähissä. Viikko sitten lienee kuitenkin sait maaliskuun tuet/palkan,tms?

Olen eri, mutta vastaan silti.

Ensinnäkin. Kun eläkkeestäni olen maksanut vuokran ja muut asumiseen liittyvät laskut ja terveyteen liittyvät kulut, sekä pienen summan vanhaa lainaa, rahaa ei paljonkaan ole, tässä kuussa taisi jäädä 160 EUR.

Toiseksi. Jos (tai pikemminkin kun) et osaa käyttää lienee -sanaa, älä kiltti käytä. En itsekään osaa likikään kaikkia sääntöjä, mutta tuo lienee -sanan jatkuva rai skaus tällä palstalla saisi loppua!

"Lienee" ilmaisee epävarmuutta tai todennäköisyyttä sille onko joku asia tapahtunut vai ei. Vitustako minä tiedä onko ap. saanut palkat tai tuet viikko sitten tai kuukausi sitten. Oletin kui

Mutta sitä ei käytetä siten kuin ensimmäisessä viestissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän