Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: ihmiset eivät enää katso uusia elokuvia ja syy on mysteeri - 50% katsotuista elokuvista yli 9 vuotta vanhoja

Vierailija
05.04.2024 |

Tuota siis tutkittiin ja tutkimuksesta luin jutun. Ihmiset katsovat VANHOJA elokuvia mieluummin kuin uusia. Miksi?

Kommentit (684)

Vierailija
101/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Nuijan ja tosinuija voittanutta, eikä Forrest Gumpin ja Jurassic Parkin voittanutta, eikä Kuin raivo härän voittanutta.

Vierailija
102/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös disneykin ole siirtänyt uuden Lumikin julkaisua monta kertaa ja muokannut sitä uudestaan. On niin woke että koenäytöksistä on katsojat lähtenyt kesken. Kertoo paljon nykyelokuvien tilasta. 

Lumikki on latino ja 7 henkilöä olivat kirjava sakkia kaiken kokoisia, värisiä ja sukupuolisia. Ilkeä äitipuoli oli kauniimpi kuin Lumikki mutta silti kateellinen hänen ulkonäöstään 🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoitusten takia. 

Lisäksi vanhoissa leffoissa ei ole pakotettuja seksikohtauksia eikä väkivallalla mässäillä, ellei kyseessä ole 1000% sellainen leffa, joka tarvitsee syvyyttä raakuudesta.

En minä kaverieni kanssa mitään tissifilmejä ala katsoa. Pääsee vähemmällä, kun katsotaan tuttuja leffoja eikä mitään yllätysuutuuksia. 

Et ole sitten nähnyt 80-luvun leffoja. Ai ei muka ole tissejä ja pakotettuja seksikohtauksia...

Vierailija
104/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin musiikissa eli ei ole aitoa kilpailua tarpeeksi. Elokuvien jakelu on muutaman megakorporaation käsissä. Isoja studioita on enää viisi. Musiikissakin muutama iso firma omistaa kaiken.

Kun ei ole kilpailua, mutta halutaan rahaa, yritetään pelata varman päälle. Pullotetaan maitoa maitobaarissa myytäväksi, koska ihmiset juovat maitoa ja ainoastaan maitobaari on enää olemassa.

Vanhat elokuvat ovat sen sijaan vuosikertaviinejä. Välillä kitkeriä, mutta alla on vaniljaa ja mausteita.

Ja se saman toistaminen - jatkuvasti. Supersankareita uudelleen ja uudelleen, sama tarina aina uudestaan. Ne on jo nähty. Tehkääpä jotain yhtä uutta ja uniikkia kuin Ghostbusters oli aikoinaan, mutta älkää tehkö uusintaa. Ai, te teette uusinnan.

Tuo woke-homma on totta, mutta se ei haittaisi, mikäli tarinat olisivat hyviä. Sen sijaan nyt tehdään vain maidotettuja versioita vanhoista elokuvista inklusiivisemmalla roolihahmojoukolla, ja niistä tulee huonoja. Jos halutaan naisia rooleihin lisää, niin voi tehdä jotain yhtä uniikkia kuin Alien aikoinaan, mutta ei uusintaa. Ai jaa... te teette uuden Alien-elokuvan tänä vuonna. No niin.

Luovuus on kuollut.

Vierailija
105/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin Terminatorkin oli täyttä paskaa. Kauaksi on tultu vuoden 1984 ykkösosasta jossa T-800 oli tunteeton tappajarobotti. Nyt T-800 oli harmaantunut perheenisä joka auttoi wokesankaria. Ainut valopilkku leffassa oli Arska ja Linda Hamilton. T1 ja T2 ovat kovaa kamaa ja sen jälkeen tulleet täyttä kuraa.

Vierailija
106/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen elokuvat olivat taidetta. Nykyään ne ovat propagandaa.

Vierailija
107/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käänne huonompaa alko jo sillon ku ensimmäiset transformesit ja nälkäpelit tulivat. Kummastakin lähdin kesken pois.

Vielä 2000-luvun alussa kävin leffassa 1xkk nyt hyvä jos kerran vuodessa.

2015 ilmestyi ensimmäinen wokella tuhrattu Star Wars. Tätä ennen muistan katsoneeni loistavia elokuvia.

Tämä on hillitöntä, että joku luulee voivansa olla päättämässä minkälaisia ihmisiä ja olentoja on tulevaisuudessa. Että se on ihan woke, jos on liikaa naisia ja tummia... Uskomatonta.

Tähtien Sota tapahtui kauan sitten kaukaisessa galaksissa

Vierailija
108/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Nuijan ja tosinuija voittanutta, eikä Forrest Gumpin ja Jurassic Parkin voittanutta, eikä Kuin raivo härän voittanutta.

Eikä Ponterosan voittanutta. Rip Tony Halme.

Vierailija
109/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa aivopesuagendaa kaikki, samoin kaikki mainokset. Kaikki suomalaismainokset on täynnä tummia ihmisiä, ihan kuin oltaisiin jossain Afrikassa. Ei mitään tummia ihmisiä vastaan, mutta heitä on suomessa vielä vähän, silti mainokset vain pelkästään heitä, ihan kuin valkoihoisia ei olisi enää olemassakaan.

Tänään mainostaja ajatteli että haluan ostaa PAKASTEPIZZAA niin että minulle näytetään silmiään pyörittävä ja käsiään heilutteleva afrotukkainen afrikkalainen. Minulle vaikka olen suomalainen suomessa. 

Grandiosa huhuu? Milloin teette minulle valkohoiselle suomalaiselle pizzoja?

Vierailija
110/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miksei vähemmistöille ja värillisille voi keksiä omia tarinoita tai sankareita? Nyt otetaan joku ikoninen valkoinen supersankari mikä vaihdetaan mustaksi. Vielä ei ole ollut mustaa terästransmiestä 😉

Ennen homma toimi näissäkin paremmin ilman mitään pakottamista. Alieneissa oli vahva nainen pääosassa, Bladeissa näytteli Wesley Snipes puhumattakaan Rush Houreista. 

Mitä helevetin pakottamista? Nämä woke woke persut vaan päätti äkkiä, että nyt eivät halua naisia ja tummia leffoihin.

Eivät, vaikka se sopisi rooliin. Typeryys on vallalla, mutta eiköhän persuus kuole pois omaan mahdottomuuteensa. Ei tyhmyys voi evoluution kannalta kestää kovin pitkään.

Ei nykyään sallituista elokuvan aiheista ja näyttelijöistä saa hyvää tekemälläkään. Toivottavasti elokuva nousee uudelleen jossakin muualla kuin USAssa kun jenkit ei enää osaa eikä osaavat saa rahoitusta.

Vierailija
111/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan leffoissa menestyvällä miehellä on aina aasialainen vaimo ja menestyvällä naisella tumma mies, joka on vähintään aivokirurgi. Pahikset ovat aina keski-ikäisiä valkoisia heteromiehiä tai lihavia valkoisia naisia. Lihavat mustat naiset ovat kilttejä äitihahmoja. Tiedemiehet ja -naiset eivät koskaan ole valkoisia. 

Ihmeen paljon saa kommentti yläpeukkuja,jossa täysin valheellista tietoa.

Tiedemiehissä ja naisissa on valkoisia edelleen.. leffoissakin.

Avaruusleffoissa melkein aina valkoisia näyttelijöitä. (Jos sillä jotain väliä).

Sitten on erikseen muutamia ohjelmia,jossa olen huomannut sen olevan niin päälleliimattua. Esim. Mainitaan yhtäkkiä jonkun olevan vaikka nonbinääri. Ja asialla ei ole mitään tekemistä juonen kanssa. Silloin irvistän.

Mutta tämä "Kaikki wokea" huutelu on ärsyttävää. Ei ole kaikki. Osa on. Jo jotkut näkevät sitä siellä missä sitä ei edes ole.

Vierailija
112/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso viimeisen 10 vuoden aikana tehtyjä leffoja. Suoratoistopalveluissa 80-90 luvun leffat parannetulla kuvanlaadulla ja äänellä niin tuntuvat tuoreilta ja käsikirjoitus hyvä 👍 

Vierailija
113/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katso uusia leffoja, koska

katsojaa pidetään täytenä idioottina. Dialogi on kuin heikkolahjaisille kirjoitettu. Tyyliin "Minä olen Punahilkka ja tuo Susi tuossa kohta hotkaisee minut." "Minä olen Susi ja kohta hotkaisen Punahilkan, jolla on punainen nuttu, josta hän on saanut nimensä." Jos haluan elokuvaan kuvailevan ääniraidan, voin käyttää sitä näkörajoitteisille tarkoitettua. Ai niin, eihän nykyleffassa sitä enää tarvita, kun dialogi ajaa saman asian. Sen lisäksi, että se on tönkköä ja olettaa, ettei katsoja näe, mitä ruudulla tapahtuu, koko juoni aukiselitetään ihan kuin katsojat olisivat ameeban tasolla ilman minkäänlaista omaa päättelykykyä.

elokuvissa, joissa kuvataan romanttista suhdetta miehen ja naisen välillä, näyttelijöillä ei ole minkäänlaista keskinäistä kemiaa. Valitaanko tarkoituksella vastanäyttelijät, jotka inhoavat toisiaan?

ja sitten on woketus. Jumavitunlautasaatana, minä en ymmärrä, miksi meidän maailmamme monimuotoisuuden pitäisi näkyä fiktiivisissä maailmoissa, joilla ei ole Telluksen kanssa mitään tekemistä? Reaalimaailmaan ja nykyaikaan sijoittuvissa ei haittaa värilliset näyttelijät, mutta kun niitä roolitetaan aivan kaikkeen! Montako mustaa ryöväriä tai naispuolista voutia löytyy vaikkapa Astrid Lingrenin Ronja Ryövärintytär-kirjasta? Tuohon touhuun pitäisi oikeasti saada joku tolkku takaisin, koska se on ihan yhtä r-alkuista toimintaa kuin sekin, että valkoinen ääninäyttelijä näytteli intialaistaustaista hahmoa Simpsoneissa. Seksuualivähemmistöjen näkyminen ei minua haittaa mitenkään. Itse asiassa, jos tänä päivänä haluaa katsoa millään tasolla hyvän uuden romanttisen elokuvan, kannattaa valita sellainen, jossa pääosanäyttelijät ovat molemmat miehiä. Niissä on edes tunnetta mukana ja intiimikohtauksissa saattaa jopa paidat lähteä päältä.

Vierailija
114/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoitusten takia. 

Lisäksi vanhoissa leffoissa ei ole pakotettuja seksikohtauksia eikä väkivallalla mässäillä, ellei kyseessä ole 1000% sellainen leffa, joka tarvitsee syvyyttä raakuudesta.

En minä kaverieni kanssa mitään tissifilmejä ala katsoa. Pääsee vähemmällä, kun katsotaan tuttuja leffoja eikä mitään yllätysuutuuksia. 

Et ole sitten nähnyt 80-luvun leffoja. Ai ei muka ole tissejä ja pakotettuja seksikohtauksia...

Minulle 80-luku on jo muinaisaikaa :D Kiitti kun kerroit, tiedänpä pysyä maksimissaan nollarin filmeissä 🤩

Vierailija
115/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä leffoja 10 vuoden sisään, ei tule muuta mieleen kuin Joker ja Tarantinon Hollywood

Vierailija
116/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin Terminatorkin oli täyttä paskaa. Kauaksi on tultu vuoden 1984 ykkösosasta jossa T-800 oli tunteeton tappajarobotti. Nyt T-800 oli harmaantunut perheenisä joka auttoi wokesankaria. Ainut valopilkku leffassa oli Arska ja Linda Hamilton. T1 ja T2 ovat kovaa kamaa ja sen jälkeen tulleet täyttä kuraa.

Ai nyt harmaantuminenkin on wokea.

Ei hyvänen aika teidän kanssa. On teillä kova aivopesu päällä. Suomen Uutiset?

Vierailija
117/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä boomerit riehuu. Sovitteko te joissain faceryhmässä että nyt lähdetään yhdessä öyhöttämään ja laittakaa ylänuolia.

Yksinäinen persutrolli vpn:n kanssa.

Vierailija
118/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sentakia koska suurin osa nykyajan leffoista on kauheata paskaa. Disney on myös jännässä putkessa, 4 sen viimeaikaista suursatsausta on flopannut. Tiedän, tämä on klisee mutta kun ei tätä voi keksiä eli ne leffat keskittyneet lähinnä mielyttämään marginaaleja wokehengessä sensijaan, että niissä olisi hyvä tarina ja hyvä hahmot.

Luulen, että tuo wokehössötys on tullut päätepisteeseen, se ei vain riitä, pitää olla myös tarina, hahmot oikeasti kiinnostavia. 

Vierailija
119/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoitusten takia. 

Eihän uusissa elokuvissa mitään tissejä näytetä. Väkivaltaa kyllä riittää, mutta tisseistä saa vain haaveilla.

Vierailija
120/684 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa aivopesuagendaa kaikki, samoin kaikki mainokset. Kaikki suomalaismainokset on täynnä tummia ihmisiä, ihan kuin oltaisiin jossain Afrikassa. Ei mitään tummia ihmisiä vastaan, mutta heitä on suomessa vielä vähän, silti mainokset vain pelkästään heitä, ihan kuin valkoihoisia ei olisi enää olemassakaan.

Tänään mainostaja ajatteli että haluan ostaa PAKASTEPIZZAA niin että minulle näytetään silmiään pyörittävä ja käsiään heilutteleva afrotukkainen afrikkalainen. Minulle vaikka olen suomalainen suomessa. 

Grandiosa huhuu? Milloin teette minulle valkohoiselle suomalaiselle pizzoja?

Ei niitä enää valmisteta. Uuteen maailmanjärjestykseen kuuluu rotujen sekoittaminen ja eurooppalaisen valkoisen rodun hävittäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi