Nainen annatko miehen laueta suuhusi?
Kommentit (51)
Miksi sitten naisella ulisi olla oikeus laueta miehen suuhun?
Annan kyllä laueta suuhun. Nuorena muutamat ekat kerrat sylkäisin pois mutta sittemmin oon aina niellyt. Eipä sitä makua kauheasti ehdi edes huomata, keskityn muihin asioihin siinä tilanteessa. Usein pidän munan ja spermat suussa vielä jonkin aikaa tulemisen jälkeen ja hyväilen ihan hitaasti ja hellästi. Sit kun muna lähtee suusta niin nielaisen ja meen miehen kainaloon nauttimaan olosta ja läheisyydestä. N33
Vierailija kirjoitti:
Naiselta ei yleensä lennä mällit miehen suuhun.
Kyllä, HALUAN saada mieheni spermat suuhuni, jos siis tarkoitus on harrastaa seksiä ilman yhdyntää. Sekstailemme noin 4-6 kertaa viikossa, pari kertaa näistä ilman yhdyntää, eli suuseksiä ja muuta kivaa.
Annan, nautin kun mies nauttii eikä sitä maista ku kurkkuun tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta ei yleensä lennä mällit miehen suuhun.
Entäs jos lentää jotain muuta?
Ennen en antanut, mutta nykyään annan. En voi sanoa, että nauttisin siitä kun sperma purskahtaa suuhun, tai niellä sitä, mutta teen niin koska tiedän sen tuottavan suurta nautntoa. Loppujen lopuksi se nautinnon tuottamisen ilo on suurempi kuin se epämielyttävyys sperman suuhun saamisesta ja nielemisestä. Ja mieheni myös tykkää ja osaa tehdä juttuja niin sormillaan, kalullaan kuin kielellään mistä tykkään.
Muutaman kerran olen mällit suuhuni saanut. Eräs ex oli niin "herrasmies", ettei edes kysynyt etukäteen saako laueta suuhun. Töräytti vaan tyytyväisenä lastit suuhun. Joten tiedän että helvetin pahalta maistuu. En halua pidätellä oksennusta joten nykyään en moiseen suostuisi. Mielestäni toisen kusivehkeen lutkuttaminen on muutenkin ällöttävää. Sinkkuudessa on se hyvä puoli, että enää ei tarvitse kenenkään vehkeitä edes lutkuttaa tai niellä pahanmakuista lastia.
Muijani antoi yhden ja ainoan kerran laueta suuhun, mutta kun kun minulta vielä tulee keskimääräistä enemmän spermaa kerralla niin, että hänellä tuli oikein spermaa nenästäkin niin oli ensimmäinen ja viimeinen kerta samalla kertaa.
Hyi helvetti. En ota suuhuni yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ota satsi suuhun ja suutele sen jälkeen miestä.
Näin teen ja jos mies ei pidä tavasta, suhin en ota uudestaan.
Useita se on kiihottanut ja monen kanssa akti on alkanut uudestaan. Spermalla leikkiminen on kiihottavaa. Saa laueta kasvoille ja hieroa tisseille.
Nuolen myös sormia jos ne on käyneet emättimessä ja suutelen myös miestä kiihkeästi kun hän on nuollut minua.
N 53
Kerta riitti, maistuu todella pahalta.
Onneksi oma vaimo ollut sen verran kullini perään, että ottanut nuoresta lähtien suuhun loppuun asti kun olen pyytänyt tai hän on itse ehdottanut. Otti ekan kerran jo -77. Käytännössä joka kerta imuttelee kulliani ennen yhdyntää. Niin älytön määrä hienoja mieleenjääviä suikkareita eri reissuilta, kun on panettanut, eikä ole voitu naida. Vaimo on aina halunnut pitää liian paineet poissa. Sitä se tekee, kun on aina varmistanut vaimon orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. En ota suuhuni yhtään mitään.
Etkö ota edes suihin?
Spermojen maussa on eroja. Neutraaleista kitkeriin ja happamiin. Suolaisia. Joskus pahan makuista mutta en anna sen haitata.
Joku on notkeaa valuvaa joku tahmeaa liimaista.
N 53
Otan mieheltäni 2-3 krt viikossa suihin ja loppuun asti. Hän myös nuolee minua, nautimme suuseksistä sunnattomasti molemmat. Saatan komentaa kun olen sohvalla että tänne nyt, sitten katson miestäni silmiin ja avaan hänen housut. Mieheni seisoo edessäni ja sitten otan tiukan otteen kiveksistä ja toisella kädellä vedän esinahan taakse. Terska suuhun ja aloitan pikku lipomisella sitten pitkiä liikkeitä syvälle suuhun. Mieheni tulee aika äkkiä syvälle nieluuni ja sitten komennenan hänet kontille eteeni. Siirrän lantioni sohvan reunalle otan häntä tukasta kiinni ja työnnän pään haaroihini. Hän nuolee ahnaasti ja saan monta orgasmia peräkkäin. Sitten makkariin ja naimme vielä kiihkeästi. Miisa 38.
Tuukka ,milloin vaan haluat. Kunhan nait sitten että huudan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen skruittaa. Ja olen päässyt ,joutunut ,ja halunnut että nainen skruittaa ja ottanut suuhuni.
Muistan sen nuoren neidin jota sain nuolla eka kerran. Pidin lantiosta kiinni kun istui mun pään päällä. Nuolin pillua ja pidin kiinni ettei karkasi,alkoi voihkimaan ja yritti karkuun,sitte alkoi vapina ja sätkiminen.
Sitte alkoi ruiskahtelemaan. Vapisi vielä pitkään ja ihmetteli mitä tapahtuu.
Oli siinä vuode aika sotkettu. Lakana vaihtoon ja sain tyydyttää itseni,laukesi pillun pohjalle.
Kyllä mä annan miesystäville, joiden kanssa pidempää ollut. Ei maistu, joten en kyllä rupea nielemään...
Yrjöt tulee välittömästi. Sairasta touhua. Voisin seuraavaksi niistää oikeen kunnon räkäklimpit miehen suuhun ja pakottaa nielemään.