Nainen annatko miehen laueta suuhusi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jahas..lahnat taas lässyttää..nielen aina...eihän mieskään lopeta nuolemista kun tulen
Tiukkapipoiset lahnat juurikin. Naiset jotka eivät elä elämää vaan luulevat olevansa maan-napoja. Hyi helevetti.
Ex mieheni kanssa seurusteluaikana ja ehkä ekan naimisissa olo vuoden aikana mieheni laukesi usein suuhuni, ja tykkäsi kun nielin. Jostain syystä tämä alkoi ällöttää, ja en enää suostunut. Tajusin myöhemmin, että en enää ollut rakastunut mieheeni. Kun erosimme, tapasin toisen miehen, ja hänen kanssa sama kuvio toistui; alkuun otin mielelläni suihin loppuun asti, ja nielinkin spermat, mutta jonkin ajan kuluttua alkoi ensin suihinotto ällöttämään, ja pian sen jälkeen myös koko mies. Nyt satunnaista seksiä aika aktiivisesti harrastavana sinkkuna ajatuskin siitä, että joku työntäisi kalunsa suuhuni, ruiskisi spermansa sinne, ja nielisin sen, tuntuu ällöttävältä. Saa sanoa, että olen itsekäs tms., mutta samaan aikaan tykkään kun mies nuolee, ja saan laueta nuolevan suuhun.
Kaksimielisesti sanoisin, että riippuen siitä, mitä pääni sisällä tunnen, vaikuttaa siihen mitä pääni sisälle voi panna.
Miehen antama suuseksi siis on naisista naiselle hyvää ja niitä pillunlimoja niellään, mutta suihinotto on käsittämätöntä, vaikka mies nuolee puoli tuntia suu verellä, jotta nainen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Ex mieheni kanssa seurusteluaikana ja ehkä ekan naimisissa olo vuoden aikana mieheni laukesi usein suuhuni, ja tykkäsi kun nielin. Jostain syystä tämä alkoi ällöttää, ja en enää suostunut. Tajusin myöhemmin, että en enää ollut rakastunut mieheeni. Kun erosimme, tapasin toisen miehen, ja hänen kanssa sama kuvio toistui; alkuun otin mielelläni suihin loppuun asti, ja nielinkin spermat, mutta jonkin ajan kuluttua alkoi ensin suihinotto ällöttämään, ja pian sen jälkeen myös koko mies. Nyt satunnaista seksiä aika aktiivisesti harrastavana sinkkuna ajatuskin siitä, että joku työntäisi kalunsa suuhuni, ruiskisi spermansa sinne, ja nielisin sen, tuntuu ällöttävältä. Saa sanoa, että olen itsekäs tms., mutta samaan aikaan tykkään kun mies nuolee, ja saan laueta nuolevan suuhun.
Kaksimielisesti sanoisin, että riippuen siitä, mitä pääni sisällä tunnen, vaikuttaa siihen mitä pääni sisälle voi panna.
Eli pysyt mielummin itsekkäänä ja ajattelet vain omaa nautintoasi. Sinua ei kiinnosta miehen tyydyttäminen vaan ainoastaan oma. Sinua on kiinnostanut miehen tyydyttäminen vain suhteen alussa, sekin ilmeisesti tarkoitushakuisesti ja sen jälkeen vain oman napa ja pillu. Onneksi en ole kohdannut sinun kaltaisia naisia tai ainakaan alentunut seksiin heidän kanssaan.
Kyllä otan ja nielen. Nieleminen on nopein tapa saada ne mällit pois suusta, ei se mitenkään erityisen hyvälle maistu mut menee. Ja maku vähän vaihtelee vaikka mies on sama, kai se riippuu mitä on syönyt. Ja onhan se kiihottavaa kun saa miehen nauttimaan ja laukeamaan, tykkään myös jos laukeaa vatsalle/rinnoille, saisi laueta vaikka kasvoillekin, mutta sitä ei ole halunnut tehdä. Mies sitten puolestaan huolehtii minulle orgasmin tai useamman joka kerta, joten kyllähän häntä mieluusti ilahduttaa itsekin.
Antaisin useamminkin, mies vaan harvemmin haluaa. Pitää sitä naista alistavana. Laukeaa kyllä, jos sanon, et mä haluan sitä. Kasvoille ei varmaan suostuis tulemaan.
Vakkarilta otan mällit suuhun ja nielen. Oman miehen kanssa yleensä esileikkinä mutta päätyy useimmin panoon. Mielummin hältä mällit sisään kuin suuhun.
Tottakai. Jos toinen siitä kerran tykkää ja nauttii. Vastavuoroisesti hän nuolee minulle orgasmin ja samalla myös minusta tulevat nesteet.
Oma ns. bodycount on melko matala (2) johtuen siitä, että ennen nykyistä, jo yli 20v kestänyttä suhdetta, olin ollut vain yhden toisen naisen kanssa (jolloin molemmat menetimme neitsyytemme toisillemme). Hänen kanssaan olin melkein 15v. Molemmat rakkauteni ovat antaneet minun aina laueta suuhun, ja ovat myös nielleet. Musta se tuntuu hyvältä ja rakastavalta. Vaimoni on kyllä kertonut, että hänen aikaisemmissa suhteissa ainoastaan nuoruuden rakkaus oli saanut laueta hänen suuhunsa, ja minä olen kuulemma ensimäinen jolta hän on myös niellyt. Kuulemma yksi syy siihen on se, että en ole ns. player naisten suhteen.
En ole tänä vuonna tullut juuri muualle kuin vaimon suuhun. Muutaman kerran itseni päälle kun vaimo on runkannut minua. Kun vähän kumpikin opeteltiin nuolemista/imemistä ja sitä mistä toinen nauttii, niin on orgasmit olleet melkoista ilotulitusta kummallakin. Huonona puolena tosin se, että peruspano ei nyt oikein tunnu miltään, kumpikin saa oraalista ja käsityönä paljon paremmat orgasmit. Ja sitä myöden on se paneminen jäänytkin vähemmälle ja viimeaikoina käytännössä kokonaan pois.
Jahas..lahnat taas lässyttää..nielen aina...eihän mieskään lopeta nuolemista kun tulen