Miten mies voi saa itseään parempi tasoisemman naisen kumppaniksi? Onko se edes mahdollista?
Lähes aina siis mies on naista parempi tasoisempi koska naiset pariutuu miehen kanssa joka on naista itseään parempi tasoisempi mutta voiko mies ikinä saada naista joka on miestä itseään parempi tasoisempi?
Kommentit (46)
Onko joku maailman paskin tekoäly tehtaillut tämän aloituksen, vai mikä sinun ongelmasi oikein on AP?
Opettele kirjoittamaan.
Rahalla. Enkä tarkoita, että naiset on kauppatavaraa. Mutta jos takaa naiselle mukavan elämän ja turvatun tulevaisuuden, niin siitä vaan kokeilemaan.
Tietenkin, sehän on helppoa kuin karkin huijaaminen lapselta. Naisethan eivät usko mihinkään tasoihin. Sehän on todistettu täällä sadoin kommentein ja tuhansin peukutuksin.
Eli sinullakin esson baarin kaljaköörin ruokkoamattomalla persuaikamies pojalla on mahdollista saada vaikka joku filmitähtipuolisoksesi, kunhan vaan sisimpäsi on riittävän hyvä ja kaunis. Muista: Pituudella, komeudella, ulkonäöllä ylipäätään, menestyksellä, asemalla ja varakkuudella ei ole MITÄÄN tekemistä sen kanssa, minkälainen nainen kokee sinut viehättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on outoja kuvitelmia parisuhteista. Nykyinenkin tapailukumppani kysyi minulta kerran, 'miksi olen vaihtanut tyyppiäni'. Totuushan on että en ole vaihtanut tyyppiäni. Aiemmat suhteet ovat niitä miehiä joita olen sattunut tapaamaan ja joihin olen tutustun siinä vaiheessa elämää, ja nyt sattui olemaan ensimmäinen kerta kun tapasin juuri hänen tyyppisensä henkilön.
Kuitenkin, jos hän ei olisi tyyppiäni en deittailisi häntä lainkaan.
Tämä kertoo tunneälyn puutteesta ja laskemoivasta luonteesta. Kuvittelee, että olet ajatusmaailmaltasi samanlainen kuin hän itse. Olet hänelle vain lista ominaisuuksia.
Mahdollista. Hän kuitenkin kertoi jo hyvin aikaisessa vaiheessa rajoitteesta jonka puolesta suhde jää joka tapauksesa lyhyeksi.Tämä oli minulle OK, joten varmaan olenkin samanlainen kuin hän. Pidän miehestä, mutta pystyn ottamaan tämän vain 'hetken huumana'. Sitten ei tarvitse toisaalta niin paljoa miettiä tuotakaan onko luonteenominaisuuksia jotka aiheuttaisivat pitkällä aikavälillä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä itse olen huomannut sen että naiset ei ainakaan ikinä pariudu miehen kanssa jolla on alempi koulutustaso kuin naisella, ei ne minua paremmin koulutetut naiset edes kiinnostu minusta. Ehkä se koulutustaso vaikuttaa sitten miehen tasoon ulkonäön ohella? Minua ei naisen koulutustaso kiinnosta mutta naisia kiinnostaa minun koulutustaso.
Ei se nyt ihan noinkaan mene, on paljon pariskuntia joissa nainen on paremmin koulutettu ja ihan siitä syystä, että yhteen on menty ennen kuin lopullinen koulutustaso on saavutettu. Ei sitä parisuhdetta sen vuoksi lopeteta, että itsellä on maisterin paperit tai tohtorin hattu ja mies jäi AMK-tasolle tai jopa amikseksi. Kyllä se ero sitten tulee muista syistä, jos on tullakseen. Ja mikään ei oikeasti estä muodostamasta parisuhdetta alemmin koulutetun miehen kanssa, jos vaan on kemiaa ja tapaa näin eri koulutustason ihmisen jossain sellaisessa tilanteessa, missä aito tutustuminen on mahdollista. Yleensä se vaan on niin, että saman koulutustason ihmiset pyörivät samoissa piireissä eivätkä aidosti tapaa toisiaan.
No juuri tämä. Lisäksi miehet ovat lihavampia, huonokuntoisempia, eivät huolehdi terveydestään, miehillä on heikommat sosiaaliset taidot, miehet pukeutuvat huonommin, teettävät naisella kotityöt, eivät huolehdi omista lapsistaan... Lista on loputon.
Miehet ovat kautta linjan todella heikkotasoisia.