Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies voi saa itseään parempi tasoisemman naisen kumppaniksi? Onko se edes mahdollista?

Vierailija
05.04.2024 |

Lähes aina siis mies on naista parempi tasoisempi koska naiset pariutuu miehen kanssa joka on naista itseään parempi tasoisempi mutta voiko mies ikinä saada naista joka on miestä itseään parempi tasoisempi?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos nainen kärsii peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
2/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan viettänyt liian kauan aikaa täällä tänään, kun repesin tälle ihan totaalisesti.... Oijoijoi, tuo asiallisuus erityisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaamalla. Tosin nainen ottaa eron heti kun huijaus paljastuu. 

Vierailija
4/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ne tasot nyt sitten määritellään. Onko kyse lähinnä ulkonäöstä naisella? Jos on, niin kyllähän monella miehellä on itseään paremman näköinen nainen. Naisille usein on tärkeämpää muut asiat kuin ulkonäkö, kun miestä vakavaan parisuhteeseen etsitään, joten hyvinkin kaunis nainen voi ottaa vaatimattoman näköisen miehen jos tämä on esim. hyvin miellyttävä, älykäs, varakas, hauska tai mitä nyt kukin arvostaa.

Vierailija
5/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, lihoin kun meillä oli lapset

Vierailija
6/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi nostaa tasoaan käyttäytymällä hurmaavasti ja romanttisesti, pitää viedä naiselta jalat alta.

Vierailija
7/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä itse olen huomannut sen että naiset ei ainakaan ikinä pariudu miehen kanssa jolla on alempi koulutustaso kuin naisella, ei ne minua paremmin koulutetut naiset edes kiinnostu minusta. Ehkä se koulutustaso vaikuttaa sitten miehen tasoon ulkonäön ohella? Minua ei naisen koulutustaso kiinnosta mutta naisia kiinnostaa minun koulutustaso.

Vierailija
8/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta hyvin harvinaista. Tasojen pitää kohdata, että match syntyy, mutta miesten ja naisten tasot eivät ole yhteismitallisia, vaan feminiinisten ja maskuliinisten ominaisuuksien vaihtokauppaa, minkä lisäksi arvojen ja kiinnostusten sekä taustojen pitää kohdata.

Vierailija
9/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla...mies oli aikoinaan tuplatuloinen minuun verrattuna ja ihan mukiinmenevä..nyt voin ostaa mitä vaan kun rahatilanne ok.

Tosin, nyt omat tulot kasvaneet joten tuo alkuperäinen syy on hieman laimennut ja sitä korjaan käymällä vieraissa..

Eli rahalla, ainakin joksikin aikaa.. ehkä kuitenkin menettää merkitystä ajan saatossa.

Vierailija
10/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista, mutta hyvin harvinaista. Tasojen pitää kohdata, että match syntyy, mutta miesten ja naisten tasot eivät ole yhteismitallisia, vaan feminiinisten ja maskuliinisten ominaisuuksien vaihtokauppaa, minkä lisäksi arvojen ja kiinnostusten sekä taustojen pitää kohdata.

Lyhyesti voidaan puhua että naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne ja ikä kun taas miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,koulutustaso ja status.

Vierailija
11/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan viettänyt liian kauan aikaa täällä tänään, kun repesin tälle ihan totaalisesti.... Oijoijoi, tuo asiallisuus erityisesti.

Sama :D 

Pitäis varmaan lopettaa tää palstailu, kun alkaa näköjään aivot pehmentyä..

Vierailija
13/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana monikin asia pielessä ulkonäköni suhteen ja sitä myöten myös itsetunto huono. Oli vaikeuksia löytää naisseuraa ylipäätään ja käytännössä mahdotonta saada sellaisia joita eniten himoitsi.

Vaan sitten kun miehistyin ja aloin saamaan naisia, niin sen olen huomannut, että nyt kun minulla on kaunis puoliso, niin se ei ole mitään tuuria vaan se on se pelikenttä jossa operoin. Tiedän että palstalla on ikuinen jankkaus ettei tämä voisi pitää paikkansa. Mutta kyllä ihan omin silmin huomaan jatkuvasti ihmisten ilmoilla miten todella kauniit naiset kiinnittävät huomiota minuun. Ja onhan tässä ollut heidän kanssa suhteita muutenkin kuin nykyisen puolison kanssa. 

Eli mitä yritän sanoa aloittajalle on se, että ei kannata luottaa tuuriin tässä asiassa. Joko olet yleisesti kiinnostava mies haluamallesi kohderyhmälle tai sitten et ole. Ja se määrittää sen mitä tulet saamaan jos näin voi sanoa.

Vierailija
14/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa jankkaamasta naisista. Eikö elämässä voisi ajatella jotain muutakin? 

Vierailija
15/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorempana monikin asia pielessä ulkonäköni suhteen ja sitä myöten myös itsetunto huono. Oli vaikeuksia löytää naisseuraa ylipäätään ja käytännössä mahdotonta saada sellaisia joita eniten himoitsi.

Vaan sitten kun miehistyin ja aloin saamaan naisia, niin sen olen huomannut, että nyt kun minulla on kaunis puoliso, niin se ei ole mitään tuuria vaan se on se pelikenttä jossa operoin. Tiedän että palstalla on ikuinen jankkaus ettei tämä voisi pitää paikkansa. Mutta kyllä ihan omin silmin huomaan jatkuvasti ihmisten ilmoilla miten todella kauniit naiset kiinnittävät huomiota minuun. Ja onhan tässä ollut heidän kanssa suhteita muutenkin kuin nykyisen puolison kanssa. 

Eli mitä yritän sanoa aloittajalle on se, että ei kannata luottaa tuuriin tässä asiassa. Joko olet yleisesti kiinnostava mies haluamallesi kohderyhmälle tai sitten et ole. Ja se määrittää sen mitä tulet saamaan jos näin voi sanoa.

Nyt en kyllä ymmärtänyt. Mitä tarkoittaa "pelikenttä jossa operoin"?

Miesten kohdalla se menee juuri noin, että suurin osa pärjää paremmin, kun ikä ja itseluottamus kasvaa. 

Vierailija
16/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasokas nainen etsii luotettavaa ja älykästä miestä, niin silloin voi olla ulkoisesti hieman vaatimattomammallakin miehellä olla mahdollisuus tasokkaaseen naiseen.

Vierailija
17/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä on korkea tasoisempi nainen. Toki usein miehet kuvittelee, että joku tekniikan alan koulutus tai iso palkka tekee heistä jotenkin korkea tasoisempia ja sitten voikin olla aikamoisia sukuelimiä koko mies. 

Vierailija
18/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä on korkea tasoisempi nainen. Toki usein miehet kuvittelee, että joku tekniikan alan koulutus tai iso palkka tekee heistä jotenkin korkea tasoisempia ja sitten voikin olla aikamoisia sukuelimiä koko mies. 

Miehen tasoon vaikuttaa juurikin koulutustaso ja palkka. Mitä parempi palkka miehellä on ja mitä parempi koulutus miehellä on niin sitä haluttavampi se on naisille. Joku lääkäri tai yritysjohtaja on naisten märkiä päiväunia. 

Naiset ajattelee niin että miehen tulee olla vähintään yhtä tasokas kuin naisen itse eli miehellä tulee olla vähintään sama tulotaso,koulutustaso ja ulkonäöllisesti vähintään samaa tasoa. 

Ne naiset taas on naurettavia jotka lihavina tai rumina luulee olevansa sitä tasoa että ne saa sen lääkärimiehen joka on komea.

Vierailija
19/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelikenttä jossa operoin" tarkoittaa sitä, että minulla on täydet mahdollisuudet tutustua erittäin viehättäviin neitoihin ja olla heille kiinnostava ja haluttava miesvaihtoehto. Nuorempana en operoinut tällä pelikentällä ja mitään mahdollisuuksia ei kertakaikkisesti ollut.

Ja minusta todella relevantti kommentti aloittajalle joka asiaa pohtii. 

Vierailija
20/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelikenttä jossa operoin" tarkoittaa sitä, että minulla on täydet mahdollisuudet tutustua erittäin viehättäviin neitoihin ja olla heille kiinnostava ja haluttava miesvaihtoehto. Nuorempana en operoinut tällä pelikentällä ja mitään mahdollisuuksia ei kertakaikkisesti ollut.

Ja minusta todella relevantti kommentti aloittajalle joka asiaa pohtii. 

Ok. Eli tarkoitit statuksen kasvamista. Miehen tasoa nostaa looks, money, status, LMS.