Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies voi saa itseään parempi tasoisemman naisen kumppaniksi? Onko se edes mahdollista?

Vierailija
05.04.2024 |

Lähes aina siis mies on naista parempi tasoisempi koska naiset pariutuu miehen kanssa joka on naista itseään parempi tasoisempi mutta voiko mies ikinä saada naista joka on miestä itseään parempi tasoisempi?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
22/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Ajatus on  ristiriidassa tasoteorian pääperiaatteen kanssa.

Miehen taso määräytyy sen perusteella minkä tasoisia naisia hän saa.  Miehen taso ei siis voi olla koskaan alempi kuin hänen kumppaninsa taso. MOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Kulli tai paksu lompakko.

Parhaat tsäänsit on jos housuista löytyymolemmat

Vierailija
24/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva luonne + kohtuullinen ulkonäkö ja kunnollisuus riittää! 

Itse seurustelin itseäni huonommin koulutetun miehen kanssa, jolla rahat ei riittäneet aina  koko kuukaudeksi, välillä hän oli pitkään työttömänä, sitten kyllä sai vakituisen työpaikan. Hänellä oli ainakin 20 kg ylipainoa, sairauksia, alakouluikäinen ongelmalapsi, vuokra-asunto, vanha, halpa auto jne. 

Minä olen korkeammin koulutettu, normaalipainoinen, mallin töitä tehnyt ja omillani toimeen tuleva nainen. En kaipaa elättäjää enkä isäntää, mutta kumppania ha läheisyyttä ehdottomasti.

Kaikki ok, ei ongelmia em. asioitten suhteen.  Kiva luonne ja yhteiset tekemiset riitti rakastumiseen. Valitettavasti vain miehen luonteesta paljastui vuosien mittaan piirteitä, joista ymmärsin tehneeni virheen siinä, että ryhdyin suhteeseen hänen kanssaan, esim. sairaalloinen mustasukkaisuus, pettäminen,  erittäin kyseenalaiset seksuaaliset perversiot ja se, että hänen lievät mielenterveysongelmansa olivatkin vähemmän lieviä jne. Kaikkea en edes tiedä ja hyvä niin, en jäänyt ottamaan selvää. 

Vierailija
25/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: se ex-miesystävä myös joi liikaa, alkoholia jatkuvasti 3 - 7 päivänä viikossa, myös etätöissä vaikka heti aamusta. 

Vierailija
26/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset on samantasoisia. Kukaan ei ole parempi toista. Mutta pari kertaa on käynyt, niin että miehet ei oo tykännyt siitä, kun tienaan enemmän kuin he. 

Vierailija
27/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin väittäessäsi pitäisi olla kriteerit millä väität että toinen on parempaa tasoa.

Onko parempi vai huonompi jos on nuorempi?

Onko parempi vai huonompi jos on rikkaampi?

Paremman näköinen? (Kovin suhteellinen kysymys, mutta vaikuttaa arviointiin silti)

Vierailija
28/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat itsesi tasoisen ja sen jälkeen romahdutat oman tasosi. Tämän jälkeen sinulla on parempi tasoisempi nainen?

Vierailija
29/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä on korkea tasoisempi nainen. Toki usein miehet kuvittelee, että joku tekniikan alan koulutus tai iso palkka tekee heistä jotenkin korkea tasoisempia ja sitten voikin olla aikamoisia sukuelimiä koko mies. 

Miehet on ahneempia, tunneköyhempiä ja vähemmän muita ajattelevia kuin naiset. Jotenkin outoa, että he kuvittelevat olevansa kollektiivisesti omaa naistaan tasokkaampia kun asia on juuri päinvastoin.

Vierailija
30/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä itse olen huomannut sen että naiset ei ainakaan ikinä pariudu miehen kanssa jolla on alempi koulutustaso kuin naisella, ei ne minua paremmin koulutetut naiset edes kiinnostu minusta. Ehkä se koulutustaso vaikuttaa sitten miehen tasoon ulkonäön ohella? Minua ei naisen koulutustaso kiinnosta mutta naisia kiinnostaa minun koulutustaso.

Naisena voin todistaa, ei pidä paikkaansa. Yliopistokoulutettuna olen ollut kiinnostunut ihan vain ammattikoulun käyneestä ihmisestä. Palkkani olin silloin paljon häntä parempi. Molemmat oltiin hoikkia ja urheilullisia.

Mies päätyi sitten kuitenkin siihen että ei jatkoa. Koulutuksesta ei siis ollut kyse.

Vierailija
31/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihahmoa tai laumanjohtajaa oot vailla.

Ei hyvä. Ei toimi.

Vierailija
32/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota itsellesi mies kun niin arvostat miehisiä sikamaisia ominaisuuksia 

Vierailija
33/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi tasoisempi". Aivot valuvat ulos korvasta tätä tekstiä lukiessa. Suosittelen ahkeraa kirjallisuuden lukemista ja äidinkielen opiskelua, niin ainakin mahdollisuudet paranevat. 

Vierailija
34/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on outoja kuvitelmia parisuhteista. Nykyinenkin tapailukumppani kysyi minulta kerran, 'miksi olen vaihtanut tyyppiäni'. Totuushan on että en ole vaihtanut tyyppiäni. Aiemmat suhteet ovat niitä miehiä joita olen sattunut tapaamaan ja joihin olen tutustun siinä vaiheessa elämää, ja nyt sattui olemaan ensimmäinen kerta kun tapasin juuri hänen tyyppisensä henkilön.

Kuitenkin, jos hän ei olisi tyyppiäni en deittailisi häntä lainkaan.

Vierailija
35/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis aika vaihtaa tyyppiä varmaan! Olen tavannut aina melko pienituloisia, itseäni huonommin koulutettuja miehiä. Ne on vaatineet aina todella paljon ja kärsineet jostain alemmuyskomplekseista. En mä parisuhteessa välittäisi toisen koulutuksen korkeudesta tai omaisuuksista, mutta valitettavasti näyttää siltä, että on muuten kohotettava vaatimuksia. Jos sitten ei enää löydy seuraa, se on ikävää. Mutta vähemmän ikävää kuin tähän asti hankalassa ja vaativassa seurassa, joka on myös edellyttänyt multa vähintään 50% panostusta kaikessa myös taloudellisesti. Eli siis lähinnä että minä tarjoan 4 kertaa viidestä... Kallista ja huonoa seuraa, ei kiitos enää.

Vierailija
36/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on outoja kuvitelmia parisuhteista. Nykyinenkin tapailukumppani kysyi minulta kerran, 'miksi olen vaihtanut tyyppiäni'. Totuushan on että en ole vaihtanut tyyppiäni. Aiemmat suhteet ovat niitä miehiä joita olen sattunut tapaamaan ja joihin olen tutustun siinä vaiheessa elämää, ja nyt sattui olemaan ensimmäinen kerta kun tapasin juuri hänen tyyppisensä henkilön.

Kuitenkin, jos hän ei olisi tyyppiäni en deittailisi häntä lainkaan.

Tämä kertoo tunneälyn puutteesta ja laskemoivasta luonteesta. Kuvittelee, että olet ajatusmaailmaltasi samanlainen kuin hän itse. Olet hänelle vain lista ominaisuuksia.

Vierailija
37/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmeisesti sain. Ehkä se johtuu luonteestani mutta en ole ainakaan rikas ja komea. Avovaimoni on pärjännyt missi kisoissakin.

Vierailija
38/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista. Dannylla on 20 v nuori nainen. Monilla tavis miehillä on kaunis nainen.

Vierailija
39/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista. Dannylla on 20 v nuori nainen. Monilla tavis miehillä on kaunis nainen.

Danny ja sen naisystävä on aika samaa tasoa. Danny on rikas ja tunnettu kun taas sen naisystävä on melko nätti. 

Vierailija
40/46 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sosiaaliset taidot, huumorintaju ja tunnesäätelytaidot auttavat miestä kompensoimaan ulkonäön tai varallisuuden puutetta