Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naisten uimapuvuissa ole lahkeita?

Vierailija
05.04.2024 |

Paljastelu-bikineitä myydään varmaan joka kaupassa, mutta miksi lahkeellisia ja muutenkin vähän peittävämpiä uikkareita on niin vaikea löytää? Olen itse käyttänyt jo vuosia miesten lahkeellisia uimahousuja ja naisten lyhythihaista uimapaitaa, ja nyt kun olen tottunut näihin niin pelkkä ajatuskin naisten perusuikkareista ahdistaa. Etenkin lahkeet on ihan pakolliset, koska ilman niitä karvat tursuaa uikkareista kaikkien nähtäville.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tyttäreni olemme jo vuosia käyttäneet seuraavaa komboa: jokin urheiluliikkeen peittävä, hyvä, tukeva uimapuku joka tukee hyvin rintavarustusta. Tämän lisäksi nuorisoliikkeestä miesten puolelta uimashortsit siihen päälle!  Esim viime kesänä oli tosi kauniita, värikkäitä, kukkakuvioisia yms. Ostin pinkit loppukesästä vitosella jo valmiiksi tätä kesää varten.

Tämä on mielestäni paras kombo ikinä, supermukava eikä huolestuta että mitään vilahtaa esim suppaillessa tai laiturilta hyppiessä. Aurinkorasvaa kuluu myös vähemmän ja syöpäriski pienenee. Istuin juuri luennolla melanoomasta, Pohjoismaiden eniten lisääntyvä syöpä. 

Me ei olla mitään uskovaisia, ei vaan huvita näytellä koko maailmalle ilmaiseksi suloja. Useamman tyttären äitinä ja lääkärinä toivoisin, että naisten seksiobjekteina pito lopetettaisi ja naiset voisi pukeutua itseä kunnioittavasti ja mukavasti sekä syöpäriskit tiedostaen. M

Juuri näin. Kiitos! 

Vierailija
22/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin polveen asti olevat lahkeet. Tai vaikka nilkkoihin. Uimahallien vesi on niiñ kylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 30 vuotta käyttänyt pelkästään lahkeellisia. Bikinirajani ei siedä sheivaamista. 

Vierailija
24/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin uimashortsit. Voi käyttää bikiniyläosan tai uimapaidan kanssa. 

Vierailija
25/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin juuri netistä Speedon lahkeellisen uimapuvun. Vuosikausia olen koettanut sellaista katsella. Harmi kun nätimmissä, ei suoranaisesti urheiluun tarkoitetuissa uimapuvuissa ei lahkeita löydy sitäkään vähää. Minusta paljon nätimmin korostaa naisellisia muotoja sellainen lyhyehkö lahje.

Vierailija
26/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeellisia bikinihousuja löytyy myös. Ei ole pakko mennä miesten osastolle. 

Esim. 

https://www.ellos.fi/ellos-collection/bikinin-alaosa-jaylee-biker-high/…

Vierailija
27/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joskus 15 vuotta sitten olisi ollut muotia lahkeelliset bikinihousut. Sellaiset mustat pienet mikroshortsit. Voisiko sellaisia käyttää uidessa? Minulla on ainakin tällaisia juoksuhousuja. Tosin ei ole hyvät juoksussa. 

Kokeilin joskus naisten uimashortseja, mutta materiaalikin oli jotenkin sellaista kuin ne olisi tarkoitettu vain bikinialaosan päälle vedettäväksi silloin kun hengaillaan rannalla. 

Vierailija
28/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kaipaisin uimapukuun pientä helmaa. Joskus sellaisiakin valmistettiin.Ihan löytyy isommista tavarataloista lahkelisia ja helmoja uimapukuihin: Sokos, stokman,jopa halonen,urheilu vaatteita myyvät liikeet jne

Vierailija
29/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja tyttäreni olemme jo vuosia käyttäneet seuraavaa komboa: jokin urheiluliikkeen peittävä, hyvä, tukeva uimapuku joka tukee hyvin rintavarustusta. Tämän lisäksi nuorisoliikkeestä miesten puolelta uimashortsit siihen päälle!  Esim viime kesänä oli tosi kauniita, värikkäitä, kukkakuvioisia yms. Ostin pinkit loppukesästä vitosella jo valmiiksi tätä kesää varten.

Tämä on mielestäni paras kombo ikinä, supermukava eikä huolestuta että mitään vilahtaa esim suppaillessa tai laiturilta hyppiessä. Aurinkorasvaa kuluu myös vähemmän ja syöpäriski pienenee. Istuin juuri luennolla melanoomasta, Pohjoismaiden eniten lisääntyvä syöpä. 

Me ei olla mitään uskovaisia, ei vaan huvita näytellä koko maailmalle ilmaiseksi suloja. Useamman tyttären äitinä ja lääkärinä toivoisin, että naisten seksiobjekteina pito lopetettaisi ja naiset voisi pukeutua itseä kunnioittavasti ja mukavasti sekä syöpäriskit tiedostaen. M

Olen niin samaa mieltä ja biologina tiedostan melanooman riskin oikein hyvin. Itse suojaan kuumallakin ilmalla olkapäät ja kaulan alueen oikeilla puseroilla tyylikkyydestä tinkimättä. Päässä aina hattu. Nykyistä bikinimuotia en ymmärrä, miksi käytännössä esitellä itseään alasti kaiken maailman miehille? Itse ainakin kuvottaa nähdä joidenkin yli 15 vuotta vanhempien miesten tuijottavan vaikka olisin vain normaaleissa salivaatteissa. 

Vierailija
30/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nyt siskot! Lopettakaa kehohäpeä ja voimaantuloa. Itse en sheivaa lainkaa vaan kannan katuvani ylpeästi. Lisäksi painoa on n.40kg ylimääräistä mutta se on muiden häpeä. Käyttämäni bikinit menevät syvälle persvakooni ja kätevästi samalla puhdistavat karvoihin jääneet wc-paperin ym. jämät.

you go girls!

Leena-Teemu Romppainen, hesan keskusta

Vierailija
31/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahkeellisia bikinihousuja löytyy myös. Ei ole pakko mennä miesten osastolle. 

Esim. 

https://www.ellos.fi/ellos-collection/bikinin-alaosa-jaylee-biker-high/…

Ohis: on muuten hyvä peba tytöllä.

Vierailija
32/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ei osta niitä tarpeeksi, niin melkein mikään taho ei niitä valmista. Kysynnän ja tarjonnan laki. Nykynaiset haluavat esitellä avujaan rannalla.

Hyi mikä kommentti. Ensinnäkin "nykynaiset" - av:n vakio ilmaisu kun halvennetaan naisia. Toisekseen naisen vartalo ei ole mikään "avu", hyvänen aika sentään. 

Vierailija
33/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla mitään uskovaisia, ei vaan huvita näytellä koko maailmalle ilmaiseksi suloja. Useamman tyttären äitinä ja lääkärinä toivoisin, että naisten seksiobjekteina pito lopetettaisi ja naiset voisi pukeutua itseä kunnioitta

Minä taas nuorena someinfluensserina vaadin ettei väärät miehet katso kun kuljen perse paljaan rannalla. Koska minulla on oikeus olla alasti julkisella paikalla ilman että kukaan katsoo.

Vierailija
34/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nyt siskot! Lopettakaa kehohäpeä ja voimaantuloa. Itse en sheivaa lainkaa vaan kannan katuvani ylpeästi. Lisäksi painoa on n.40kg ylimääräistä mutta se on muiden häpeä. Käyttämäni bikinit menevät syvälle persvakooni ja kätevästi samalla puhdistavat karvoihin jääneet wc-paperin ym. jämät.

you go girls!

Leena-Teemu Romppainen, hesan keskusta

*voimaantukaa

*kiloni

hitsin autocorrect, olin niin innoissani sanomaani julistaessa että jäi oikolukematta.

Leena-Teemu

Vierailija
35/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön se 90-luvun korkea leikkaus, joka nyt vallitsee uimapuvun alaosissa. Vedestä noustessa ei todellakaan ole mikään seireeni, vaan uikkaria nykivä kävelevä epävarmuus.

Vierailija
36/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.altaalle.com 

kyllä löytyy

Vierailija
37/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valikoimaa taitaa kuitenkin löytyä jokaiseen makuun, kun vaan etsii.

Itse olen kuitenkin taas opetellut pois siitä, että minun karvani jotenkin olisivat muiden asia. Kainalokarvat ovat siistityssä pituudessa, koska liian pitkinä kutittavat. Säärikarvat ajelin ekan kerran vuoteen etelänreissulle, kun en muistanut että minullehan tulee sääriin lähinnä aurinkoihottumaa. Miksi se olisi muiden asia kauhistella jos minulla puska rehottaa? Minua ei haittaa, miestäni ei haittaa, siinä ne joiden "asia" se on :D

Tie on ollut pitkä, kun on koko nuoruus ollut sheivausmainoksia, naisellisen naisen lokero on ollut kovin pieni. Kaikki pitää olla ojennuksessa ja hallinnassa, eikä todellakaan niin kuin itse yksilönä on tähän maailmaan tullut.  Tsemppiä!

Vierailija
39/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi valikoimaa taitaa kuitenkin löytyä jokaiseen makuun, kun vaan etsii.

Itse olen kuitenkin taas opetellut pois siitä, että minun karvani jotenkin olisivat muiden asia. Kainalokarvat ovat siistityssä pituudessa, koska liian pitkinä kutittavat. Säärikarvat ajelin ekan kerran vuoteen etelänreissulle, kun en muistanut että minullehan tulee sääriin lähinnä aurinkoihottumaa. Miksi se olisi muiden asia kauhistella jos minulla puska rehottaa? Minua ei haittaa, miestäni ei haittaa, siinä ne joiden "asia" se on :D

Tie on ollut pitkä, kun on koko nuoruus ollut sheivausmainoksia, naisellisen naisen lokero on ollut kovin pieni. Kaikki pitää olla ojennuksessa ja hallinnassa, eikä todellakaan niin kuin itse yksilönä on tähän maailmaan tullut.  Tsemppiä!

You go girl!

Vierailija
40/55 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeita ei ole sen vuoksi kun naisten/miesten reisien muoto on sellainen nykyään vr.paino, että ne lahkeet kiertyvät käytössä kuitenkin nivusiin  ja se on epämiellyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän