MTV: Havaittu uusi ilmiö: Kiusaajat pelkäävät nyt turvallisuutensa puolesta
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat päästään sairaita ja tarvitsevat apua.
Nappi otsaan auttaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Paras opetus kiusaajille olisi, jostuo ampuja palautettaisiin jatkamaan koulunkäyntiään samaan luokkaan jo ensi maanantaina. Saisi varmasti opiskella rauhassa ilman yhtäkään kiusaajaa. Tuollaisissa tapauksissa ampumisista ei pitäisi seurata mitään rangaistusta.
Samaa mieltä. Ja onneksi tuo kiusaaja ei enää kiusaa yhtään ketään.;)
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajia pitää ymmärtää. Hän on myös uhri!
Hän on sairas.
Jos jotain niin kyllä toivoisin, että minua kiusanneetkin saisivat pelätä turvallisuutensa puolesta! Olisi ihan oikein heille.
Ihan sama roskasakin pelkäämiset. Saas nähä, mitä kiusattujen päässä tälläkin hetkellä liikkuu...
Onko sinun lapsesi kiusattu tai kiusaaja? Tarkastele käyttäytymistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras opetus kiusaajille olisi, jostuo ampuja palautettaisiin jatkamaan koulunkäyntiään samaan luokkaan jo ensi maanantaina. Saisi varmasti opiskella rauhassa ilman yhtäkään kiusaajaa. Tuollaisissa tapauksissa ampumisista ei pitäisi seurata mitään rangaistusta.
Samaa mieltä. Ja onneksi tuo kiusaaja ei enää kiusaa yhtään ketään.;)
Mistä muka tiedät, että kiusaaja oli juurikin se uhri? Et mistään, koska sitä ei ole kerrottu missään. Kannattaisi olla varovainen mitä kirjoittelee totuutena.
Ryömikää vain koloihinne, kiusaajat. Hovi ympärillä voi myös harveta. Ehhehhheeee...
Ihan oikein. On ihan oikein, että kiusaajiakin jo alkaa pelottaa. Ehkä ymmärtävät jatkossa lopettaa.
Kerroin koulukuraattorille että minua kiusataan ja uhkaillaan. Tämäpä kertoi asian kiusaajilleni ja sitten mua kiusattiinkin entistä enemmän, ja kaveritkin hylkäsivät eli olin koulussakin ypöyksin. Kerroin vanhemmilleni, että mut on uhattu hakata koulumatkalla. Ei apuja sieltäkään. Onnekseni en kertaakaan saanut turpaan, mutta multa varasteltiin, haukuttiin, tehtiin kaikenlaista kiusaa ja kaikkein pahin eli yksinäisyys. Ei yhtään ystävää, ei juttuseuraa.
Nyt jo 60+ yhä näen unta siitä kun omat kaveritkin hylkäsi, jopa he jotka tunsin lastentarhasta saakka. Olin luokan kovisten kiusauksen kohde joten lopulta kaikkien hyljeksimä. Puren hammasta jotta pääsisin asiasta yli, en kiusaamisesta vaan siitä kun omat ystävät hylkäsivät totaalisesti. Se ahdistaa yhä ja liikaa, enkä siitä näemmä eroon pääse. Olla yläaste- ja lukioikäinen ja ilman yhtään ystävää.
Olisinpa vetänyt kiusaajiani lättyyn ja antanut sanallisesti takaisin! Olisinpa näyttänyt keskisormea ns. ystävilleni ja etsinyt uusia, enkä vain käpertynyt kokoon vuosikausiksi. Nyt olen voimakas, mutta en osaa ystävystyä. Luottamus ihmisiin on mennyt.
Kiusaamiseen on puututtava, se on estettävä! Kiusattu saattaa kärsiä läpi elämänsä!!
Monesti kiusaaja on itsekin ollut kiusattu. Kiusaamisella pääsee kiusaajista eroon 😥
Jälleen kerran keskitytään täysin väärään asiaan, kiusaajien asioista huolehditaan enemmän kuin kiusatun, eli mitään ei olla opittu yhtään mistään. Vttu mitä tekopyhää hurskastelua!
Vierailija kirjoitti:
Ennen kiusaajia vedettiin joukolla turpaan.
.
Voiko tyhmempiä olla? Miksi kiusaavat, jos paskat on housuissa ja tutti suussa?
Kun ei kiusaa ja on kaikille ystävällinen, ei tarvitse pelätä. Nyt kiusaajista on tullut kiusattuja. Pelkäävät henkensä edestä. Ja vanhemmat sulkevat silmänsä, koska heidän lapset eivät ole ketään kiusanneet.
Osat ovat vaihtaneet paikkaa. Miktäs se kiusaajien koulupäivä sujuu?
Älä kiusaa, kiusattu voi henkisesti romahtaa ja lasauttaa Kalle Koviksen aivot seinille!
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat päästään sairaita ja tarvitsevat apua.
Tampereellakin rehtori puolusti kiusaajaa. Vaikka kaikki muut näkivät ja tiesivät mistä kyse. Vinoili vielä kun vanhemmat yrittivät puuttua asiaan.
Nyt tämä kiusaaja tekee ääliövideoita nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kiusaajia vedettiin joukolla turpaan.
Tämä. Isoveli tai vastaava kävi kovistelemassa räkänokkaa. Silloin jotenkin ihmiset tiesivät mikä on oikein ja väärin ja puolustettiin ihmisiä.
Miettikää silti vantaan uhrien omaisia, kun kirjoittelette näitä. Ehkä ampujalla oli vain mielenterveysongelmia, ties vaikka ääniä päässä?
Ihmisistä ei voi tietää.
Koskee myös hallitusta. Eiköhän pian ala ukkoa ja akkaa kaatumaan.