Mikä ammatti sopisi herkälle introvertti-ihmiselle erityisen hyvin?
Mikä ammatti sopisi herkälle introvertti-ihmiselle erityisen hyvin?
Kommentit (61)
Maatalouslomittaja. Töitä tehdään yksin tai joskus jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon yrittänyt pääästä postinjakajaksi mutta en ole päässyt . Nyt olen asiakaspalvelutöissä ja on taa aika kuormittavaa viakka hiljainen liike.
Muistan kun olin aspana..olin monesti perjantaisin ihan loppu. Siis sillai että suunnilleen vain hengitin en muuta. Ei ole ikävä.
No mulla on vaan koti sikolätti. :D Eipä täs muuta. Eikä energiaa oikein jää mihinkään muuhun , mikä on tosi kurja. Vaikka tämä ei ole edes kokoaikatyö. Heh
Se on meillä yh äidellä aina . Hih. Sikolätti.. heh
Rekka/kuorma-auto kuski, monet asennustyöt suoritetaan yksin, yövartija, varhaisjakelija, uinninvalvoja, monet luovat työt jos lahjakkuuksia, it-alan koodaukset jne, puhelinmyyntiä tai aspaa kotoa käsin,
Vierailija kirjoitti:
Maatalouslomittaja. Töitä tehdään yksin tai joskus jonkun muun kanssa.
Olen toiminut seminologina ja se työ on lähinnä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija?
Et taida hirveästi käydä kirjastossa? Sehän on asiakaspalvelua.
Aina kun käyn kirjastoissa istuvat yksin siinä työpisteellä
No pitäähän siinäkin jonkun olla. Se on vain pieni osa työtä. Ei kirjasto ja sen toiminta/tapahtumat pyöri tiskillä istumalla.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on puuseppä.
Tekee linnunpöntönkin ihan omasta päästä?
Vihreiden jäsenkirjeiden lähettäjä. Saa istuskella päivät pitkät ja lähetellä kymmenkunta kirjettä vuodessa. Se tosin on kuoleva ammatti eikä töitä riitä enää kovin pitkäksi aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnostel mitä tekevät. Olen ansaitulla eläkkeellä kun myin isältä perimäni firman pois pari vuotta sitten.
M24
NO MITÄ SITTEN EDES KOMMENTOIT? AP kysyi ja sä heität ..EI MUA KIINNOSTA MITÄ TEKEVÄT. Oletko yksinkertainen?
Olen introvertti,siksi vastasin.
Oletko yksinkertainen??
Ap kysyi mikä sopisi työksi hänelle? Hän ei ole myynyt ISÄNSÄ OMISTAMAA yritystä, jollaista ei ilmeisesti ole, vaan kyselee mitä voisi tehdä ammatikseen? Joten kysymys edelleen sulle on..oletko yksinkertainen?
Luulin intovertteja kuitenkin älykkäiksi ja toiset HUOMIOON ottaviksi sinä taas totesit.. ei kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Joku tietotekninen, etupäässä yksin suoritettava työ, tai kirjanpitäjän työ. Postinjakaja ja siinä erityisesti varhaiskanto.
Sinä et tiedä, mitä kirjanpitäjät tekee. Kirjanpitäjän työhän on nimenomaan pahimmillaan todella vaikeita tilanteita ihmisten kanssa, kun ei luvut täsmää.
Mikä tahansa ammatti. Introvertti on keinotekoinen lokero, johon mahtuu hyvin monenlaisia ihmisiä. Minäkin on määritelmällisesti introvertti, vaikka työskentelen ihmisten parissa myyntihommissa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija?
Ei. Se on asiakaspalvelutyötä, ei mitään kirjojen parissa nysväämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija?
No pitäähän siinäkin jonkun olla. Se on vain pieni osa työtä. Ei kirjasto ja sen toiminta/tapahtumat pyöri tiskillä istumalla.
Eikä kirjastovirkailijoista kaikki toimi tapahtumatyöntekijöinä. Suurin osa kirjaston tapahtumista on ulkopuolisen tahon järjestämiä. Kirjasto toimii vain tilana.
t. kirjastossa työskennellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja, ei tarvitse kommunikoida oikeastaan kenenkään kanssa ja on suorastaan näkymätön muille. Lehdenjakaja, yövartija.
Kotisiivouksissa usein asiakkaat kotona siivouksen aikaan ja monet kovasti juttutuulella.
Liiketilojen ja toimistojen siivooja tulee usein vasta sitten, kun muut ovat lähteneet. Tai aamuvarhaisella ennen kuin muut tulevat töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija?
Kyllä. Introvertti ei tarkoita sitä, ettei pysty puhumaan ihmisille. Kirjastossa aspa-hommaa on ehkä 1% päivän töistä. Suurin osa hoitaa asiat itsepalvelulaitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija?
Mitä sitten?
t. introvertti, joka on tehnyt koko uransa rauhallisissa asiakaspalveluhommissa
Hanki jokin sellainen missä et tarvitse naamiota, kuten nyt tämä i-verttiys minkä olet ottanut kainalosaivoiksesi koska et ymmärrä luottaa itseesi persoonana, jotta ryhdy vaikkapa kotiäidiksi, lapset herättävät todellisuuteen ja huomaat pian olevasi mitä mainioin ryhmäpäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija?
Eikä introvertti tarkoita sitä, ettei pysty muuhun kuin tiskillä istumiseen.
Olen introvertti,siksi vastasin.
Oletko yksinkertainen??