Mitä jätät perinnöksi?
Mitä sinulta/teiltä jää perinöksi lapsillenne? Meiltä jää omakotitalo ja kesämökki. Mies haluaisi myydä talon ja asua talvet ulkomailla lämpimässä. Minä haluaisin että lapsiemme lapsuudenkoti jäisi heille. Miten muilla?
Kommentit (87)
Ei ole lapsia, mutta mikäli voin asua kotonani loppuun saakka, niin jäkeeni jää luukku kerrostalosta ja läjäpäin taidetta. Jos joutuu hoivakotiin jossain vaiheessa, niin tuskin jää mitään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kylmiä ihmisiä, kun käytätte rahat itseenne, vaikka on lapsia. Tulevaisuudessa elinolot ja työelämä tulee kurjistumaan niin paljon, että itse yritän ainakin kerätä niin paljon rahaa säästöön kuin vaan ehdin lapsia varten, jotta heidän elämä ei olisi yhtä kurjuutta.
He voivat opiskella hyvät ammatit niin ei ole kurjuutta. Jokainen ansaitsee itse oman elantonsa.
Juuri näin. Meillä ainakin jo opiskelijakuopusta lukuunottamatta kaikilla on omat asunnot ja vähintään yhtä isot tulot kuin meillä joten eivät ole perinnön perässä.
Muutimme isosta talosta pienempään ja hankimme lomatalon josta kaikki voivat nauttia heti. Mekin vielä eläessämme! Win win, olisi ollut typerää säilöä sitä rahaa rahastossa tmv "lapsia varten".
69
Kaikilla ei ole edellytyksiä opiskella ns. hyvää ammattia. Eikä sekään, että opiskelee ole mikään tae, että saisit töitä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää jättäkö mitään romuja ja mörskiä kellekään. Tunnearvo sinulle ei ole mitään muille.
Ei ole mörskiä. Talo on 8v vanha pääkaupunkiseudulla ja toinen 100v täysin remontoitu ulkomailla. Rahan arvoisia kummatkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kylmiä ihmisiä, kun käytätte rahat itseenne, vaikka on lapsia. Tulevaisuudessa elinolot ja työelämä tulee kurjistumaan niin paljon, että itse yritän ainakin kerätä niin paljon rahaa säästöön kuin vaan ehdin lapsia varten, jotta heidän elämä ei olisi yhtä kurjuutta.
He voivat opiskella hyvät ammatit niin ei ole kurjuutta. Jokainen ansaitsee itse oman elantonsa.
Juuri näin. Meillä ainakin jo opiskelijakuopusta lukuunottamatta kaikilla on omat asunnot ja vähintään yhtä isot tulot kuin meillä joten eivät ole perinnön perässä.
Muutimme isosta talosta pienempään ja hankimme lomatalon josta kaikki voivat nauttia heti. Mekin vielä eläessämme! Win win, olisi ollut typerää säilöä sitä rahaa rahastossa tmv "lapsia varten".
69
Kaikilla ei ole edellytyksiä opiskella ns. hyvää ammattia. Eikä sekään, että opiskelee ole mikään tae, että saisit töitä.
---
Jos nyt ei ole kehitysvammainen tms on jokaisella suomalaisella oikeus ja mahdollisuus opiskella. Jos ei hyväpalkkaista työtä niin sellaisen mikä työllistää.
Ei ole tae ja ymmärrän kyllä että omat lapseni ovat olleet etuoikeutettuja kun ovat heti valmistuttuaan saaneet hyväpalkkaiset vakityöt. Ilmaiseksi ne ei toki ole tulleet - ovat 15v lähtien tehneet hanttihommia ja oppineet tiukan työmoraalin. Hyvinä työntekijöinä heille tarjotaan töitä. Kuopuskin on ollut pidetty työntekijä koko opiskeluajan mutta työ ei tietenkään ole oman alan työtä vaan opiskelun oheen sopivaa. Vielä jännäämme miten työllistyy nyt kun valmistuu
Pitkän haisevan jöötin,testamenttasin omaisuuteni Putiinille hän arvostaa maatamme ,te ette.Hän haluaisi niin maamme joten annan osani hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiipahan olemaan!
Hämeestäkö sitä ollaan?
Älkää jättäkö mitään romuja ja mörskiä kellekään. Tunnearvo sinulle ei ole mitään muille.