Sekunnit, Yle Areena
Joko aloitte katsomaan? Itse katsoin eka jakson eikä kovin mielenkiintoiselta vaikuta. Leena Pöysti näyttelee ihan samalla tavalla kuin Sykeen roolissa, todella tylsä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan katsottu vasta kolme osaa. Niissä outoa joutokäyntiä aika tavalla. Liian paljon tyhmiä aikaa kuluttavia yksityiskohtia ja asioita mm apupojan uskonnollisuus, lesbopari ja niiden adhd-lapset, juupas eioäs tutkintaa ravintolan omistajan kanssa...
Olispa ne keksinyt laittaa sen junan renkaita laskevan pojan siihen ekan jakson loppuun!
Kiitos, että kerroit nuo yksityiskohdat.
Aloin nimittäin katsoa tätä sarjaa äsken ja sarjan eka osa tuntui mielestäni aika realistiselta - ei ollut turhaa suomalaisille sarjoille ominaista lässytystä, alastomuutta, typerää jäykkyyttä tai kiroilua.
Mutta jos tuossa on noita lesboja, tyhmää tyhjäkäyntiä ym, taidan jättää väliin jälleen kerran yhden suomalaisen sarjan.
Itse tulin lukemaan tätä ketjua vasta, kun olin katsonut kaikki jaksot. Näin tehtynä ei ole haittaa spoilauksista.
Eipä ole ennen nähty sarjaa tai elokuvaa, jossa alusta loppuun asti lähes kaikki roolihahmot ovat koko Jan vihaisia. Käsis? Ohjaus? :-/
Tämä nuori tutkija,,, Jos nimi on daniel lind niin varmaan ääntäisi todellisuudessa edes itse etunimensä oikein? Mutta kun tuotannossa kukaan ei ilmesesti osaa ruotsia. Entä rekisteri laattojen päälle liimatut tarrat joissa on väärä fontti. Ja w kirjainta ei ole käytössä henkilöautojen rekistereissä. Miksi tehdään niin puolivillasesti kaikki ?
Jos yksi parisuhde pilasi koko paskan, niin on sullakin murheet.
Kiitos, että kerroit nuo yksityiskohdat.
Aloin nimittäin katsoa tätä sarjaa äsken ja sarjan eka osa tuntui mielestäni aika realistiselta - ei ollut turhaa suomalaisille sarjoille ominaista lässytystä, alastomuutta, typerää jäykkyyttä tai kiroilua.
Mutta jos tuossa on noita lesboja, tyhmää tyhjäkäyntiä ym, taidan jättää väliin jälleen kerran yhden suomalaisen sarjan.