Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Ihmiset ei oikeesti diggaa iltasta mutta haluavat pitää tunnelman väkisin ylhäällä.. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Onko tuolla einillä ikinä housut jalassa, minihame että kintut näkyy, vanha akka
Vierailija kirjoitti:
Nukkuivat alasti lusikassa ja sitten tapahtui mitä?! Tapahtuiko oikeasti mitään? Mielestäni Roope on ollut ihan ok juontaja esim joissain visailuohjelmissa.
Roope oli ängennyt sammuneen tytön sänkyyn vaikka häntä oli kielletty tulemasta siihen ja riisui tämän alapään paljaaksi, kuten myös itseltään. Tytön kaverit olivat valppaana ja repivät Roopen pois, ties mitä olisi muuten tapahtunut.
Nolottaa katsoa tätä roolipelaamista
Eihän tätä pysty selvinpäin katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo unohtanut tuon seurustelun Sara Siepin kanssa. Naisia Roopella on piisannut.
Pitkä mies. Kuuluisa suku. Tytöt tykkää.
Se tyttö ei ainakaan tykännyt, jonka Roope Salminen pakotti seksuaaliseen tekoon.
Lopettakaa nyt jo että kuinka paha joku Roope on.. eihän sitä näköjään ees kannata muuttaa suuntaa kun lässytetään että mitään muuta tuo ei ole
Piti roolipelin ajaksi vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako toi Roope, että sen pitäisi ITSE katkaista tuo sukupolvien yli kestävä paskaketju? Olla se joka pysyy juomatta ja mokailematta. Lapsensa takia.
Sehän on ollut juomatta jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan fiksusti puhui tuosta asiasta.
Terapiassa oppinut...
Nimimerkki7 kirjoitti:
Lopettakaa nyt jo että kuinka paha joku Roope on.. eihän sitä näköjään ees kannata muuttaa suuntaa kun lässytetään että mitään muuta tuo ei ole
Just näin.
Roopen isästä tulee myös sellainen naistenmies-fiilikset. Ja eihän se mikään yhden naisen mies ole ollutkaan.
Roopen pitäisi tehdä voimabiisi näistä palstan vihaajista.
Vierailija kirjoitti:
Roopen pitäisi tehdä voimabiisi näistä palstan vihaajista.
Tekeekö itse edes biisejä?
Onko Roopen hittibiisi "Housut pois!" jo esitetty?
Roope ees yrittää parantaa tai hyvittää tekojaan mutta eihän se nyt riitä moraalin vartijoille, mitä sitten pitäis? Ei selittele tekojaan niinkuin joku Aki Manninen.
Eini oli niin kateellinen Iltalle, oli niin paljon parempi veto. Mun lempparibiisi Koirilta, eikä vähiten Elliksen takia.