Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Yllättävän ponneton veto Waldolta. Ihmetyttää ettei mitään jujua oltu saatu kehitettyä vaan mentiin ihan alkuperäisen idean mukaan. Onneksi vierailijana kuitenkin Costi eikä Ronn Moss.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä toi roope teki? Veti jonkun mimmin housut alas ja nukkuivat?
Rikoksen.
Vierailija kirjoitti:
Yritti siis r*iskata tajuttoman naisen. Naisen kaverit tulivat väliin ja pelastivat tämän. Toki nainen oli ollut ryyppäämässä Roopen kanssa, eli oli ottanut ison riskin. Ja näin siis tarina on kerrottu julkisuuteen. Totuuttahan me muut ei voida tietää. Mutta Roopelta meni työt ja liitto tuon myötä.
Tajuaako toi Roope, että sen pitäisi ITSE katkaista tuo sukupolvien yli kestävä paskaketju? Olla se joka pysyy juomatta ja mokailematta. Lapsensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Roopelta meni työt
Päinvastoin, Roope palkittiin uusilla juontopesteillä Maikkarin toimesta heti tuomion jälkeen.
No lehtiin nyt ei kannata aina uskoa.
Olin jo unohtanut tuon seurustelun Sara Siepin kanssa. Naisia Roopella on piisannut.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako toi Roope, että sen pitäisi ITSE katkaista tuo sukupolvien yli kestävä paskaketju? Olla se joka pysyy juomatta ja mokailematta. Lapsensa takia.
Eikä vaan itkuisena pillittää huonoista taustoistaan. Kaikkien suvuissa/tuttavissa on alkoholisteja tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se tekeekin, on ollut raittiina jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo unohtanut tuon seurustelun Sara Siepin kanssa. Naisia Roopella on piisannut.
Jos ei ole piisannut, silloin on pakotettu piisaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Leenaa ja Evelinaa...
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mies. Kuuluisa suku. Tytöt tykkää.
Tavallaan hienoa tää illan kannustavuus tsemppaus mut jotenkin vääntää tätä väkisin..
Iltalla on kyllä mahtava ääni.
Mä pakotan koko yön
Niinkuin Roope Salminen
Vierailija kirjoitti:
Niin hänhän on kertomansa mukaan ollut juomatta tuomiosta saakka.
Nukkuivat alasti lusikassa ja sitten tapahtui mitä?! Tapahtuiko oikeasti mitään? Mielestäni Roope on ollut ihan ok juontaja esim joissain visailuohjelmissa.
Mun mielestä ihan fiksusti puhui tuosta asiasta.
Ilta tilittää ja vähän itkuttaa. Kolme kuusikymppistä äijää rivissä 🗿🗿🗿, näistä EI puhuta!