Mieheni nettovarallisuus on noin 50 000€ ja hän päätti ostaa 4 000€ RANNEKELLON
Mitä järkeä?? Tuohan on melkein 10 prosenttia hänen koko omaisuudestaan! Muutamalla kympillä saisi kellon, joka näyttää ajan ihan samalla tavalla.
Kommentit (64)
Mul on 11 tonnin Breitling mutta on kyllä rahaakin enempi kuin tuolla. Magee kello on kiva.
Automaatti kello se miehen tiellä pitää. Erittäin hyvä ostos. Toivottavasti se on sveitsiläinen.
Pyysikö hän sinulta rahaa tuon kellon ostoon? Jos ei, niin mikä ongelma?
Arvonsäilymisen kannalta fiksumpi ostos kuin vaikkapa auto.
Miksi ostaa Audi, ajaahan ne matkat Ladallakin? Miksi ostaa asinto, nukkuuhan sitä roskalaatikossakin?
Kukaan oikeasti järkevä ihminen ei maksa rannekellosta neljää tonnia
Vaikka mun nettovarallisuus olisi miljoona, en silti ostaisi noin hinnakasta kelloa.
Vierailija wrote:
Kunnon kello on sijoitus
Rolex voi olla, muut korkeintaan plus miinus nolla. Yleensä kuitenkin jää tappiolle, ellei käy tuuri jonkin tietyn kellon kanssa, joka nousee sattumalta suosioon eikä sitä enää valmisteta.
Miten kehtaat ilmoittaa miehesi nettovarallisuuden (en kyllä usko tuohon) vaikka on noinkin pieni. Minun miehelläni se on moninkertainen verrattuna tuohon.
Moni tonnin nettovarallisuudella ostaa 300€ tatuoinnin ja on vielä ylpeä.
En tiedä,. Itse ostin tänään pikkutakin 300€ ja villapaidan 100€ enennstään omistan puolentusinaa pikkutakkia jauseamman puseron; nettovarallsuuteni on alle kymmenesosa miehesi nettovarallisuudesta, Mikä järki on kasvattaa varallisuutta, kjollei siitä voisi myös nauttia ja hankkia jotain itselle mieluisaa?
Mun net worth on yli 10 M€ mutta kello maksoi vain 250 €.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kunnon kello on sijoitus
Rolex voi olla, muut korkeintaan plus miinus nolla. Yleensä kuitenkin jää tappiolle, ellei käy tuuri jonkin tietyn kellon kanssa, joka nousee sattumalta suosioon eikä sitä enää valmisteta.
Rolex on uusrikkaiden ökyilemiskell, rahvaanomainen.
Tyylikäs arvokello on esim. Piaget, Patek Philippe tai Breitling.
Mitä se sulle kuuluu mitä miehes ostaa omilla rahoillaan?
Mulla on just näin. Osuus asunnosta, velat maksettu, 40t tilillä ja nelisen tonnia meni kelloon. Olen kyllä ostanut vaimolle saman hintaisen korun, parikin kertaa.
Vierailija wrote:
Kukaan oikeasti järkevä ihminen ei maksa rannekellosta neljää tonnia
Tuohan on vielä halpa kello. Tiedän tyypin, joka osti 250 000 euron kellon. Ihan järkevältä tyypiltä vaikuttaa olevan
Kuka laskee toisen nettovarallisuutta?
Kunnon kello on sijoitus