Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Räppärit ovat pilanneet lähes jokaisen tuotantokauden. Ja Roope on "nostanut" sen ilmiön ihan uudelle tasolle.
Roope ei ole tajunnut, että tässä on ideana vetää toisten biisejä eikä tilittää omaa äititraumaansa.
Vierailija kirjoitti:
Marco miettii Roopen biisin aikana: Missä tässä on se mun/mun bändin biisi?
Lopuksi sanoi että tunnisti pari säveltämäänsä kohtaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marco miettii Roopen biisin aikana: Missä tässä on se mun/mun bändin biisi?
Lopuksi sanoi että tunnisti pari säveltämäänsä kohtaa 😆
Pakko yrittää jotain kehua sanoa kameroiden takia.
Kuka tämä Elise on? Raskaasta joulusta joku?
Waldo ja Elize Ryd seuraavaksi 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on naurettavaa, kun pop-artistit pukeutuvat ikään kuin cosplayna muka hevivermeisiin silloin, kun on jonkun raskaamman musiikin edustajan päivä. Aiemmilta kausilta muistuu mieleenJyrki 69:n päivänä Erika Vikman. Luulevatko ne, että ihminen tulee uskottavaksi rokkariksi tälläytymällä tietynlaisiin asusteisiin? Tyrkkyilyä
Eivät luule, koska eivät edes yritä olla uskottavia rokkareita. Kunhan pukeutuvat päivän teeman mukaan niin kuin muinakin päivinä.
Eivät ole uskottavia edes omana itsenään jos pitää joka päivän teeman mukaan muuttaa itsensä joksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on naurettavaa, kun pop-artistit pukeutuvat ikään kuin cosplayna muka hevivermeisiin silloin, kun on jonkun raskaamman musiikin edustajan päivä. Aiemmilta kausilta muistuu mieleenJyrki 69:n päivänä Erika Vikman. Luulevatko ne, että ihminen tulee uskottavaksi rokkariksi tälläytymällä tietynlaisiin asusteisiin? Tyrkkyilyä
Eivät luule, koska eivät edes yritä olla uskottavia rokkareita. Kunhan pukeutuvat päivän teeman mukaan niin kuin muinakin päivinä.
Eivät ole uskottavia edes omana itsenään jos pitää joka päivän teeman mukaan muuttaa itsensä joksikin.
Sä nyt vaan tajua tämän ohjelman ideaa. Mutta ei se mitään. Ei kaikkea voikaan tajuta noin pienenä lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Amaranthen laulaja
Vierailija kirjoitti:
Amaranthe yhtyeen laulaja.
Roopen uusi puhtoinen rooli ja opetellut hyväkäytöksinen pojan kliseet pöydässä istuville.
Miehestä toki näkee, että on jättänyt alkoholin, mutta tuo "uuden hyvän Roopen" hierominen katsojan naamaan on jo koomista.
Eikä tuo Roopen "räppääminenkään" vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Elize Ryd on ruotsalaisen metalliyhtye Amaranthen laulaja. Hän on myös ollut vierailevana laulajana sinfonista metallia soittavassa Kamelotissa
Kerrankin kunnollinen naislaulaja tässä ohjelmassa!
Roope Salmisen äskeinen pökäle ehkä koko sarjan historian kaikkien aikojen surkein pohjanoteeraus.
Hevi-Waldo on yllättävän hyvä
Mua kyrsii tuo Roopen hytkyminen joka biisin kohdalla. Jopa Iltan biisin joka oli vähän herkempi versio. Hirvee hetputtaja
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kunnollinen naislaulaja tässä ohjelmassa!
Korjaan: kerrankin kunnollinen laulaja tässä ohjelmassa
MIelestäni Turusen laulamat biisit ei ole Markoa!