Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
2101/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta on kyllä upea! Todella positiivinen nainen 👍

Voiko tuollaista ollakaan? Naisista tuo positiivisuus usein katoaa...

Vaikuttaa ihmiseltä, jonka tunteet menee sekunneissa laidasta laitaan. Liiankin herkkä ja itkee lähestulkoon kaikelle. Raskas persoona pidemmän päälle. Ja lisäksi yksi ainoa tunnettu biisi hänellä, se umk kappale. 

Vierailija
2102/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että nuo lahjakkaat ja taitavat artistit ja muusikot suostuvat antamaan palan itsestään meille! Me puolestamme istumme ja syljeksimme kattoon ja olemme olevinamme niin viisaita, eteviä ja kaikkitietäviä ja itse niin erinomaisia taiteilijoita omasta mielestämme. Mikä on oma panostuksemme viihdemaailman hyväksi muu, kuin oman nenän kaivaminen ja typerien kommenttien kirjoittaminen. 

Minä ainakin olen maksajana. Siinä on mun ja monien muiden panos.

Ostamme levyjä, käymme keikoille jne. Elätämme nämä artistit.

Omat rahani hankin saamalla palkkaa omasta osaamisestani täysin erilaisella alalla. 

Oo sä vaan tommonen kattoon sylkevä, törkyinen nenänkaivaja.

Aivan! Ei kaikkien tarvitse osata samoja asioita.

Ei nämä tyypit ilmaiseksi "suostu antamaan". Eiköhän se ole niin, että me maksetaan ja muusikot musisoi. Eivät he mitään ylijumalia ole, joita ei saisi edes arvostella.

Me osataan meidän työt ja nämä omansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet Vain Elämässä oli ihan lääpällään Iltaan. Aluksi oli vaan Roope, mutta eilen oli jo kaikki.

Vierailija
2104/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Jussista, mutta tuo laulu kuulostaa kamalalta.

Kuuntele uudelleen silmät kiinni stereoista 

No hyvä jos muille kolahti. Oon muuten kyllä Jussi fani. 

Huono biisi. Mutta olisi ollut parempi, jos Ilta olisi vetänyt sen kertosäkeen, joka ei Jussilta vaan onnistunut, ja Jussi olisi laulanut ne muut osuudet. Oikein toivoin että loppuduetto olisi vedetty silleen.

Vierailija
2105/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta on todella nuori ja kokematon artisti muihin verrattuna ja se tekee tästä Iltan päivästä jotenkin kiusallisen. Ilta puhuu "kausista", vaikka nämä vaiheet, joihin hän viittaa ovat kuitenkin todella lyhyitä jaksoja muutaman vuoden sisällä. Hyvä laulaja hän on, sitä en kiellä, mutta tähän formaattiin ei sovi uudet tulokkaat. Tässä ohjelmassa pitää artistilla olla historiaa, jotta ohjelma on kiinnostava. Muilla on vuosikymmenien ura taustalla ja kun he puhuvat "kausista", he saattavat tarkoittaa todella monen vuoden, jopa vuosikymmenten ajanjaksoa. 

2017 oli aloittanut julkisen uransa eilisen jakson perusteella. Siitä pois koronavuodet, niin ei oo paljoakaan.

Ei ihme, että on meille tuntematon.

En kuitenkaan olisi koskaan veikannut hänestä uutta Adelea... Adele kolahti itselle ekasta nuotista, jonka hänen levyltään kuulin, kun olin Lontoossa, tuntematta etukäteen yhtään, kuka Adele on. Sellainen on hyvä laulaja. Iskee heti tajuntaan ilman yhtäkään epäilyksen tai kiusaantumisen tunnetta.

Vierailija
2106/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pingis rundlauf oli varmaan pelaajille hauska kokemus, vaikkei näin katsomoon ihan vakuuttanut. 😁👍

Ai, musta se vaikutti tosihauskalta. Pitää vaan olla paljon pingismailoja.

Vierailija
2107/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kyllä puoliksi suomalainen, vaikka onkin kasvanut Costa Ricassa

Ahaa, sehän heitä sitten yhdistää, kun Iltakin on puoliksi suomalainen.

Vierailija
2108/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet Vain Elämässä oli ihan lääpällään Iltaan. Aluksi oli vaan Roope, mutta eilen oli jo kaikki.

Eini katseli kyllä touhua sivusta vähän tyyliin: "Tossa iässä ne vielä tykkää kaikki miehet susta, mutta odotas tyttö, kun ikää tulee. Sitten pitää olla niitä hittejä takataskussa ja paljon."

(En väitä, että ajatteli just näin, mutta siltä ne katseet näytti.)

Vierailija
2109/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Iltalla oli kyllä ihan fiksut ajatukset urastaan. Siitä ei tule mitään, jos ei niitä hyviä kappaleita vaan synny. Minä en muista edes sitä viisubiisiä. Enkä tunnistaisi Iltaa radiosta.

Vierailija
2110/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta isoin yllätys on ollut, kuinka mukava mies tuo Waldo on. Kun tuli tonne niin ajattelin, että mikä juppi toi on, kehuskelee menestyneellä isällään ja ökyelämällään.

Vierailija
2111/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että nuo lahjakkaat ja taitavat artistit ja muusikot suostuvat antamaan palan itsestään meille! Me puolestamme istumme ja syljeksimme kattoon ja olemme olevinamme niin viisaita, eteviä ja kaikkitietäviä ja itse niin erinomaisia taiteilijoita omasta mielestämme. Mikä on oma panostuksemme viihdemaailman hyväksi muu, kuin oman nenän kaivaminen ja typerien kommenttien kirjoittaminen. 

Minä ainakin olen maksajana. Siinä on mun ja monien muiden panos.

Ostamme levyjä, käymme keikoille jne. Elätämme nämä artistit.

Omat rahani hankin saamalla palkkaa omasta osaamisestani täysin erilaisella alalla. 

Oo sä vaan tommonen kattoon sylkevä, törkyinen nenänkaivaja.

Aivan! Ei kaikkien tarvitse osata samoja asioita.

Ei nämä tyypit ilmaiseksi "suostu

Palautteen annosta yleisellä tasolla, että kriittisetkin eri mielipiteet voi olla hyvällä tavalla  rakentavia ja herättäviä tai  ilkeitä, pahantahtoista ja tuhoavia.

Vierailija
2112/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on ykkösistä ykkösin, Waldo aivan ihana, Costello huikea kitaran kanssa ja niin hassu tuo tukka aina pörrössä.

Ilta muuten ihan ookoo mutta miksi pitää suu olla aina auki kuin leivinuuni?

Jussin laulu Iltan päivässä oli karseaa kuunneltavaa. Huusi kurkku suorana, ylä-äänet huutaen. Surkea kerrassaan.

Olisipa jo Markon päivä. 

Vierailija
2113/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Jussille. Hirveä esitys. rääkyy, huutaa. 😭😭😭😭

Vierailija
2114/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin esityksen pointti  mennyt täällä monelta ohi, tarkoituksellahan  hän käytännössä huusi ne ylääänet, ja se tosiaan toimi, Ilta itse mureni täysin..kannattaa kuunnella se myös spottarista

Vierailija
2115/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi lauloi sydämestä , kiitos !

Vierailija
2116/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää on saavuttanut suosiota Suomessa, ja vuonna 2024 sarja jatkaa matkaansa kohti 15. tuotantokauttaan. Löysin kaikki tiedot Vain elämää -sarjan uudesta kaudesta ja artisteista täältä: https://showbiz.fi/vain-elamaa-2024-uusi-kausi-ja-artistit/

Vierailija
2117/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussin esityksen pointti  mennyt täällä monelta ohi, tarkoituksellahan  hän käytännössä huusi ne ylääänet, ja se tosiaan toimi, Ilta itse mureni täysin..kannattaa kuunnella se myös spottarista

Kyllä sitä pienemmästäkin murenee, oikeastaan pää meinasi haljeta siitä mylvinnästä. Todella huono esitys.

Vierailija
2118/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Jussi lauloi ihan tunteella ja hyvä niin, mutta ehkä sama olisi välittynyt vaikka olisi laulanut pari pykälää alempaakin, kun ne ylä-äänet eivät kuitenkaan kauhean hyvin menneet.

Vierailija
2119/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin ainoa, joka piti Jussin esityksestä. Reaktio saman suuntainen kuin iltalla ja roopella. Jostain syystä kosketti todella paljon ne huuto osuudet.

Vierailija
2120/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lausetta Eini on tuolla ohjelmassa sanonut? 

muut kertoo elämästään, lapsuudestaan ja parisuhteistaan. Eini ei sano mitään. 

Ketju on lukittu.