Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
2081/3358 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että nuo lahjakkaat ja taitavat artistit ja muusikot suostuvat antamaan palan itsestään meille! Me puolestamme istumme ja syljeksimme kattoon ja olemme olevinamme niin viisaita, eteviä ja kaikkitietäviä ja itse niin erinomaisia taiteilijoita omasta mielestämme. Mikä on oma panostuksemme viihdemaailman hyväksi muu, kuin oman nenän kaivaminen ja typerien kommenttien kirjoittaminen. 

Vierailija
2082/3358 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että nuo lahjakkaat ja taitavat artistit ja muusikot suostuvat antamaan palan itsestään meille! Me puolestamme istumme ja syljeksimme kattoon ja olemme olevinamme niin viisaita, eteviä ja kaikkitietäviä ja itse niin erinomaisia taiteilijoita omasta mielestämme. Mikä on oma panostuksemme viihdemaailman hyväksi muu, kuin oman nenän kaivaminen ja typerien kommenttien kirjoittaminen. 

Koittakaa keksiä muita harrastuksia, vähän yksipuolinen meno. Menkää vaikka uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/3358 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä

Vierailija
2084/3358 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costello on niin ihana!

Enkä tiennytkään, että on noin superlahjakas ja silti tommonen söpösti vaatimaton.

Vierailija
2085/3358 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta on kyllä upea! Todella positiivinen nainen 👍

Voiko tuollaista ollakaan? Naisista tuo positiivisuus usein katoaa...

Vierailija
2086/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta tarjoili aamupuuroa. Jussi otti lippalakin pois päästä, mutta Waldo piti lakin päässään. Mikä moukka. On sen ikäinen mies, että on varmasti opetettu ottamaan hattu/lakki pois päästä ruokapöydässä.

Vierailija
2087/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salmisen nyökkäily näyttää ihan autistiselta.

Vierailija
2088/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta tarjoili aamupuuroa. Jussi otti lippalakin pois päästä, mutta Waldo piti lakin päässään. Mikä moukka. On sen ikäinen mies, että on varmasti opetettu ottamaan hattu/lakki pois päästä ruokapöydässä.

Eikä varmaan Jussi edes syönyt sitä puuroa kun vetelee niitä smuuthieita. Silti otti ruokapöydässä lakin pois. Hää on mukava mies.

Vierailija
2089/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeasti veti Waldon laulaja, nimeä en nyt muista! Ei jäänyt yhtään kakkoseksi Iltalle

Taitava nuori nainen, mutta hyvin "iltamainen". Olisipa Waldo ottanut featiksi jonkun niistä alkuperäisen bändinsä naisista, esim. Karoliina Kallion.

Vierailija
2090/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kossusta vetoa että Ilta valitsee Hannan biisin lopetusdueetoksi.

Hävisit just pullon. Hanna on ollut jo Jussin jaksossa  lopetus duossa niin ei voi enää olla.

Ai, onko sellainen sääntö? Voi hitsi sitten. Tässä pullo.

En mäkään tienny, et tämmönen sääntö on. Luulin, et jokainen saa valita duettoparikseen sen, kenet itse haluaa. Höh!

Vierailija
2091/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Ridge tulee??! 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/beec96bf-540e-43e9-afe3-c85423c… SPR jakso

Ilta ei tunnistanut Ridgeä alias Ronn Mossia, koska heillä ei oo ollu koskaan tv:tä, mistä katsoa Kaunareita. 

Vierailija
2092/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävisit just pullon. Hanna on ollut jo Jussin jaksossa  lopetus duossa niin ei voi enää olla.

En mäkään tienny, et tämmönen sääntö on. Luulin, et jokainen saa valita duettoparikseen sen, kenet itse haluaa. Höh!

Etkö ole muita kausia koskaan katsonut ja nähnyt että jokainen pääsee kerran loppu duettoon. Olishan se jos yksi pääsis 5 kertaa ja toinen ei pääsis kertaakaan.

Vierailija
2093/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole muita kausia koskaan katsonut ja nähnyt että jokainen pääsee kerran loppu duettoon. Olishan se jos yksi pääsis 5 kertaa ja toinen ei pääsis kertaakaan.

En sanoisi säännöksi, mutta selvästi kulisseissa on neuvottelut käyty ja juurikin mainitsemastasi syystä.

Vierailija
2094/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jussi, kaunis laulu meni kyllä pilalle. Huh huh 

Vierailija
2095/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2096/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Ridge tulee??! 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/beec96bf-540e-43e9-afe3-c85423c… SPR jakso

Ilta ei tunnistanut Ridgeä alias Ronn Mossia, koska heillä ei oo ollu koskaan tv:tä, mistä katsoa Kaunareita. 

Kun kotona ei ole televisiota, se johtuu yleensä joko siitä, että perhe on hyvin uskonnollinen/kuuluu johonkin pienempään uskonnolliseen yhteisöön tai sitten vanhemmat ovat elitistisiä korkeakulttuurin ystäviä.

Vierailija
2097/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien toimittaja Noora Hapuli: "

"Nykyään on valitettavan tavallista, että kotimatkalla joutuu selaamaan toinen toisensa perään uutisia, joiden otsikoissa komeilevat kansaa vavisuttava murha, poliittinen kaaos tai hirvittävä väkivaltarikos.

Kun sen jälkeen heittäytyy sohvalle ahdistuksissaan ja avaa television, siellä saattaa esimerkiksi Costello Hautamäki rämpyttää ukulelea leppoisan leveästi hymyillen ja laulellen, Ilta nauraa hersyvää nauruaan tai Marko Hietala vetää jonkun niin häkellyttävän esityksen, ettei katsettaan vain saa käännettyä pois. Koko touhu on saatu näyttämään kepeältä kuplalta, johon haluaisi itsekin hetkeksi sukeltaa.

Noiden ohikiitävien hetkien ajan maailman julmuus on tuntunut jollain hyvin hassulla tavalla olevan hieman kauempana ja sen arvo on ollut näinä vaikeina aikoina mittaamatonta."

Vierailija
2098/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen maksajana. Siinä on mun ja monien muiden panos.

Ostamme levyjä, käymme keikoille jne. Elätämme nämä artistit.

Omat rahani hankin saamalla palkkaa omasta osaamisestani täysin erilaisella alalla. 

Oo sä vaan tommonen kattoon sylkevä, törkyinen nenänkaivaja.

Vierailija
2099/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska ja Roope 10 +

Iltaa en itse juurikaan tuntenut, nyt tutustun tämä ohjelman kautta.

Vierailija
2100/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en tarkoittanut vähätellä. Pahoittelut. Olipa mulla tyhmä kommentti. En kirjoittanut fiksusti. Arvostan miten vastasit ja reagoit! Juuri noinhan se on. Kiitos kun avasit mun ajattelua! 

T toinen musiikin kuuntelija  

Ketju on lukittu.