Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
2121/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lausetta Eini on tuolla ohjelmassa sanonut? 

muut kertoo elämästään, lapsuudestaan ja parisuhteistaan. Eini ei sano mitään. 

Mietin, että onkohan Einillä jotain saksalaisia sukujuuria, kun on tuollainen kroppa, noin pitkät jäsenet. Ja on Lapista. Siellähän on näitä sukuja. Tai sitten voi olla ruotsalaista. Lappalaiset on itse lyhyitä.

Vierailija
2122/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko on ykkösistä ykkösin, Waldo aivan ihana, Costello huikea kitaran kanssa ja niin hassu tuo tukka aina pörrössä.

Ilta muuten ihan ookoo mutta miksi pitää suu olla aina auki kuin leivinuuni?

Jussin laulu Iltan päivässä oli karseaa kuunneltavaa. Huusi kurkku suorana, ylä-äänet huutaen. Surkea kerrassaan.

Olisipa jo Markon päivä. 

Costello voisi olla hyvä tuottaja. Se on ideoinut toisten biisejä niin paljon paremmiksi, vienyt ideoita eteenpäin. Eilenkin sai siitä Iltan biisistä ihmeen paljon irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että onkohan Einillä jotain saksalaisia sukujuuria, kun on tuollainen kroppa, noin pitkät jäsenet. Ja on Lapista. Siellähän on näitä sukuja. Tai sitten voi olla ruotsalaista. Lappalaiset on itse lyhyitä.

Eini on vaan 168cm pitkä. Näyttää pitemmältä ja luulin pitkään että ainakin 175cm. Tyttäreni on 178cm.

Vierailija
2124/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini treenaa ja osaa korostaa parhaat puolet.Upeat sääret on, ei ole pitkä nainen.

Kertoi kyllä elämästään omana päivänä.

Vierailija
2125/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini ei oo erityisen pitkä. 

Lapissa asuu lappilaisia. Pellossa ei juurikaan mitään lappalaisia asu. Eikös Pello ole enemmänkin entistä Meän maata?

Inarinsaamelaiset ovat vaaleita ja sinisilmäisiä. Koltat ovat lyhyempiä ja tummempia.

Vierailija
2126/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko on ykkösistä ykkösin, Waldo aivan ihana, Costello huikea kitaran kanssa ja niin hassu tuo tukka aina pörrössä.

Ilta muuten ihan ookoo mutta miksi pitää suu olla aina auki kuin leivinuuni?

Jussin laulu Iltan päivässä oli karseaa kuunneltavaa. Huusi kurkku suorana, ylä-äänet huutaen. Surkea kerrassaan.

Olisipa jo Markon päivä. 

Oispa jo Markon päivä. Minäkin sitä odotan eniten. Costello on myös niin valloittavan nauravainen kitaristi. Superhyvä. Waldo on liikkis ja tykkää niin Markosta.

Hyviä poikia Marko, Costello ja Waldo.

Vierailija
2127/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanava vaihtuu heti kun Roope on televisiossa. Nelonen olisi voinut tehdä ohjelmasta myös seksuaalirikollisesta vapaan version.

Roopen "anteeks" ei riitä sulle. Saat jäädä vihaasi.

Ihmiset mokaa ja heille voi antaa anteeksi.

>mokaa

>pakota uhri seksuaaliseen tekoon

Juuh elikkäs juuh 

Vierailija
2128/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Eini kotoisin Pellon Orajärveltä. Itse olen lähtöisin naapurikunnasta. Tietääkseni ihan suomalaiset sukujuuret. Me emme ole lappalaisia vaan lappilaisia. Ihan tavallisen mittaisia. 

Vierailija
2129/3358 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on valloittava ja lahjakas nuori nainen! Hänessä on paljon valoa. Artisti, joka on lähtenyt julkisuuteen musa edellä, ei julkisuus.

ja VE-miehet ovat täpinöissään ja lumoutuneita.

Vierailija
2130/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää tuo Roopen hehkutus Iltaan. Ilta on ihana ja lahjakas, mutta nyt Roopella menee yli! Ilta on kaikille ihmisille avoin ja ystävällinen, muttei tarvitse ihastusta tuolla. Iltalla on ihana omantyylisensä puoliso.

Vierailija
2131/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi huonoimmista kausista. Huonoja laulajia. Tykkään ainoastaan Costellosta ja Hannasta. Ja Ilta vie jatkuvalla höpöttämisellään tilan kaikilta toisilta. Hänen täytyy aina olla koko ajan äänessä ja saada omat mielipiteensä esille. 

Vierailija
2132/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta on kyllä upea! Todella positiivinen nainen 👍

Voiko tuollaista ollakaan? Naisista tuo positiivisuus usein katoaa...

Kaikki miehet Vain Elämässä oli ihan lääpällään Iltaan. Aluksi oli vaan Roope, mutta eilen oli jo kaikki.

Minusta he eivät ole "lääpällään", vaan käyttäytyvät toisiaan kohtaan erinomaisen hyvin, kohteliaasti, hauskasti, fiksusti, ihastuttavan tyylikkäästi, kaikin puolin asiallisesti ja ystävällisesti ja kannustavasti. . Tuollaisia miehiä on ilo seurata! Heidän käytös herättää arvostusta ja kunnioitusta. Maailma tarvitsee hyviä miehiä! Kiitos! 

Vierailija
2133/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää tuo Roopen hehkutus Iltaan. Ilta on ihana ja lahjakas, mutta nyt Roopella menee yli! Ilta on kaikille ihmisille avoin ja ystävällinen, muttei tarvitse ihastusta tuolla. Iltalla on ihana omantyylisensä puoliso.

Minusta Roopen käytös tuntuu hyvin vilpittömältä,  aidolta, lämpimältä ja ystävälliseltä.   Leiriä on tuossa vaiheessa kestänyt jo toista viikkoa. He alkavat oppia tuntemaan toisiaan. Tuota vilpitöntä ystävyyttä on tosi ihana katsoa! Kiitos Roope siitä, miten ystävällinen  olet toisille! Ja hienoista esityksistösi! 

Vierailija
2134/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltan tapa puhua nenästään ja laulaa nenästään ei ole miellyttävää kuultavaa. Ja tuo jatkuva "maailman ihanin!!!" hokeminen...

Vierailija
2135/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin jakso tähän mennessä. 

Kyllä. Tulkinnat kaikki surkeita.

Vierailija
2136/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin huuto ja määkiminen "tulkinnassaan" oli kaameinta, mitä olen kuullut pitkään aikaan. Aivan järkyttävän huono esitys.

Vierailija
2137/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi huonoimmista kausista. Huonoja laulajia. Tykkään ainoastaan Costellosta ja Hannasta. Ja Ilta vie jatkuvalla höpöttämisellään tilan kaikilta toisilta. Hänen täytyy aina olla koko ajan äänessä ja saada omat mielipiteensä esille. 

Ja tuo kehuminen/ihailu/palvominen menee överiäkin överimmäksi. Ihan naurettavaa ylistystä jokaiselle. Niin läpinäkyvän valheellista ja teeskenneltyä ylistystä.

Vierailija
2138/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tuo Iltan jakso järkyttävän huono. Kaikkien versiot olivat enemmän tai vähemmän kaameita. No, Waldon oli ihan ok.

Vierailija
2139/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mua vastaan. Kukaan ei riitä mulle. Mä en tykkää kenestäkään. Mulla on paha olla. Mä haukun muita, koska mä en arvosta itteeni. Voi kun joku kehuis mua ja tykkäis musta. 

Vierailija
2140/3358 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldon kanssa esiintynyt Emma oli ihan huippu. Söötti nuori nainen lisäksi. 

Ketju on lukittu.