Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun onnittelin ja halasin hänelle tuttua naista kun oli juhlimassa 40 vuotis synttäreitä.

Vierailija
03.04.2024 |

Olimme viettämässä iltaa yökerhossa kaveri pariskunnan kanssa ja vastaan tuli miehen vuosien takainen naispuoleinen. Juttelimme hänelle yhdessä. Hän kertoi olevansa juhlimassa 40 vuotis synttäreitään. Onnittelin ja halasin häntä. Mies suuttui, huusi että lesboilemaanko piti alkaa, uhkasi häipyä kun tuli minun teosta niin paha olo. Oli tosi vihainen, äkkipikainen, lähtikin sitten ulos. Jäimme ihmettelemään että mikä tuli. Mies tuli takaisin ja oli edelleen tosi vihainen että minun ei kuulu halailla tuntemattomia. Sanoin ihmetellen että ihan vain onnittelin synttärisankaria.

Sanoi vihaisena seuraavana aamuna miten loukkaantunut hän on että halailen tuntemattomia. Taas sanoin että en mä muuten mitään halaile kun nyt vaan normaalisti onnittelin. Mies on ollut jo 5 päivää sitä mieltä että tein tosi pahasti.

Tänään kerroin miehelle että hänen tuollainen reagointi tuntui pahalta. Toistaa koko ajan että minä en saa onnitella halaten hänen tuttuja jotka ovat minulle tuntemattomia. Sanoin että samanlainen onnittelu olisi hänelle ihan ok minun puolesta.

Meidän historiassa on useampi tilanne jossa sanoo minua lesboksi tai huoraksi kun olen halannut ihan tuttua onnitellakseni ym ihan miehen lähellä. Ja hän on halannut myös ihmisiä mikä ollut mulle täysin ok. Oli pakko jo muistuttaa miestä että hänellä on aina joku syy tuollaiseen, nyt se että nainen oli tuntematon minulle.

Mies on kertonut olevansa epävarma. Luulen että kumpuaa sieltä jotenkin. Sanoin miehelle että tämä suhde ei vaikuta kovin tasapainoiselle. Nauroi ivallisesti, että joo ei sinun osalta.

Pakko kysyä, mitä muut olette mieltä tuollaisesta, teinkö tosiaan niin väärin? Näin Mies mulle sanoo. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut

AP

Oli

eri

Vierailija
22/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että äijä on häiriintynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samankaltainen tilanne edellisessä suhteessa, mies ei sietänyt ollenkaan minulta mitään kontaktia, keskustelua jne. hänen kavereihinsa. Emme voineet tehdä mitään yhdessä pariskuntana mihin nämä kaverit liittyi eli mies meni aina yksin juhliin, häihin jne.

Oli aivan järjettömän mustasukkainen, ei siis minusta vaan näistä kavereistaan. Epäilin että taustalla on jotain mitä hän pelkää minun saavan selville tai vaihtoehtoisesti jotain mitä pelkää että minä kerron näille kavereille.

Vierailija
24/24 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tuollaisen miehen jättänyt ensimmäisestä huorittelusta tai lesbottelusta.