Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Hyvä, että Podimo ei päästänyt alustalleen tuota Jenkeistä kopioitua incel-ulinaa. Kundit yrittivät tienata rahaa haukkumalla naisia, aika alas on menty.
Eukot ampuu nyt omaan nilkkaansa, alentuvat haukkumaan miestä, joka puhui omista naismieltymyksistään! Hän ei halua läskiä eukkoa. Miksi pitäisi.
Mulla on sopusuhtainen kroppa ja ymmärrän Heiskaria täysin!
Kiitos teille kaikille ryhävalaille; sain makeat naurut! Heiskari osui suoraan läskeyden ytimeen!
Parempi kaskelotti pivossa, kuin kymmenen oksalla! Laihduttakaa, pullerot! Kannattaa!
Peilistä näkee hyvin minkänäköinen on! Ihmisestä näkee, pitääkö huolta itsestänsä vai ei.
Mieheni on luuviulu. So what?
Myötäloukkaantujat vauhdissa, huhhuh. Jos sanon, että miehet on sikoja, niin kuinka usea ukko loukkaantuu?
Vierailija kirjoitti:
Myötäloukkaantujat vauhdissa, huhhuh. Jos sanon, että miehet on sikoja, niin kuinka usea ukko loukkaantuu?
Aika moni ainakin tällä palstalla. Loukkaantuuhan joku jopa vanukasketjusta.
Siis onks nää aikuisia ku kirjottaa täällä? Lastentarha tulee kyl mieleen.
Toi mun ukkeli on villisika! Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Eukot ampuu nyt omaan nilkkaansa, alentuvat haukkumaan miestä, joka puhui omista naismieltymyksistään! Hän ei halua läskiä eukkoa. Miksi pitäisi.
Onko sulla ymmärrysvaikeuksia yleisemminkin vai vain tämän ketjun aiheen suhteen? Aihe nimittäin ei ole se, ettei Heiskarilla saisi olla naismieltymyksiä.
Pidän urheilullisista tyypeistä. Makunsa kullakin!
Mun mies on dinosaurus! Toisinaan pantteri.
...kielikuvia... Mieheni on kuin tiikeri. Eiku apina. Eiku delfiini. Oselotti!
On se karmeeta olla fläsä, ku noin kolahtaa. t. Tavis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ymmärrysvaikeuksia yleisemminkin vai vain tämän ketjun aiheen suhteen? Aihe nimittäin ei ole se, ettei Heiskarilla saisi olla naismieltymyksiä.
Suomen kielikuvia et itse tajua. Onhan tuo erittäin kuvaavaa.
Kuinkas siellä kotosalla puhutaan sivistyneesti? jee.
Ketjun aihe kun on podcastin kommentit lihavista naisista, jopa kaappihomoille.