Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
981/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on sen näkönen ku olis just ottanut suihin.

Vierailija
982/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan halua lihavaa puolisoa? En minä ainakaan, en viehäty niistä. En todellakaan myöskään haluaisi miestä, joka levittelee itseään onlyfansissa. Eli faktaahan nuo miehet puhuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on sairautta. En tahtoisi sairasta puolisoa.

Vierailija
984/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytäisikään kun ei naiset anna tuollaista ikinä anteeksi?

Vierailija
985/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimetkin on sopusuhtaisia. Lihava elukka on sairas.

Vierailija
986/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt tuosta miehestä. Taitava käsistään,eikä kumartele ryhävälaita!

Mitä ihmettä? Oletko joskus kuullut/ nähnyt, että ihmiset käy kumartelemassa merellä ryhävalaita?   Olet varmaa se sama , joka väitti tuota ukkelia myös suoraselkäiseksi, kun ei kumartele. Olisko niin, että hänellä on selkärankareuma ja siksi selkä on suora, eikä taivu kumarrukseen? Oli miten oli ,niin en tiedä yhtään ihmistä, en suora- tai vääräselkäistä, joka kumarteleisi valaille. Harvoihan niitä näkeekään, mutta tietysti, jos on pääsyt valtamerelle ja siellä kyseisen valaan näkee niin voishan sitä kumartaakin, ihan vain pelkästä kunnoituksestä.  Ryhävalas on oikeasti todella upea ja kunnoitusta herättävä valtamerten kuningas.

Tuota en ymmärrä, mitä tekemistä on taitavilla käsillä ja kumartamisella. 

Joten suositte

Olet täys tolvana, huhhuh.

Vierailija
987/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on??

Vierailija
988/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enhän minäkään aio pyytää anteeksi sitä, että Heiskari näyttää mielestäni karvattomalta myyrältä ja ihmettelen miten yksikään nainen voisi siihen koskea pitkällä tikullakaan.

Vierailija
989/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan halua lihavaa puolisoa? En minä ainakaan, en viehäty niistä. En todellakaan myöskään haluaisi miestä, joka levittelee itseään onlyfansissa. Eli faktaahan nuo miehet puhuu!

Niin et halua lihavaa, mutta et myöskään hauku lihavia miehiä ryhävalaiski. Tuhannenen karran: saa haluta laihan kummanin, mutta ei tarvitse nimitellä ihmisiä ryhävalaiski , eikä muutenkaan haukkua. Miten on yksinkertainen asia ei mene ihmisille perille? Tässäkin ketjussa se on miljoona kertaa sanottu. Haukkuminen on kiusaamista. Sinäkö kannatat sitä, että ihmiset niin lapset kuin aikuiset saa haukkua ja solvata toisiaan  julkisesti? ja siten sinäkin toisessa ketjussa kiljut, että miksi koulukiusaamista ei saada loppumaan! Miksi hallitus ei tee mitään? No mitäpä se hallitus voi, koska sinä kaltaisenne olette sitä mieltä, että ihmisiä saa haukkua ja nolata. Saa sanoa naisia ryhävalaaksi. Ja se on sinusta ihan ok?? hyväksyt siis kiusaamisen ja haukkumisen. 

Vierailija
990/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, enhän minäkään aio pyytää anteeksi sitä, että Heiskari näyttää mielestäni karvattomalta myyrältä ja ihmettelen miten yksikään nainen voisi siihen koskea pitkällä tikullakaan.

Tää on kyllä totta. itsekin katsoin, että onpas hintelä ja kalpea biisami siinä kaljapullon kanssa. Oli surkea näky. Ei kyllä kelpais mullekaan.

Vierailija
991/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on sairautta. En tahtoisi sairasta puolisoa.

Minä olen laiha luikki ja niin vain on kaikenlaista sairautta iskenyt.  Ylipainoista ei tarvitse haluta/hyväksyä puolisekseen, mutta voi silti opetella käytöstavat. Ei ole fiksua eikä hyväksyttävää haukkua ja nimitellä ihmisiä.  Ei vaadita paljoakaan, jos  toivotaan, että ihminen on kasvanut aikuiseksi ja ymmärtää, mitä päästää suustaan kaiken kansan kuunneltavaksi. 

Käytöstavat kunniaan, halusi sitten minkämallisen ihmisen tahansa kumppanikseen.

Vierailija
992/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no miten se ryhävalas? Eikös tuolla viitata siihen, että joku on todella iso ja lihava????  Meinaatko, että ryhävalas on sairas eläin?

Vierailija
993/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin et halua lihavaa, mutta et myöskään hauku lihavia miehiä ryhävalaiski. Tuhannenen karran: saa haluta laihan kummanin, mutta ei tarvitse nimitellä ihmisiä ryhävalaiski , eikä muutenkaan haukkua. Miten on yksinkertainen asia ei mene ihmisille perille? Tässäkin ketjussa se on miljoona kertaa sanottu. Haukkuminen on kiusaamista. Sinäkö kannatat sitä, että ihmiset niin lapset kuin aikuiset saa haukkua ja solvata toisiaan  julkisesti? ja siten sinäkin toisessa ketjussa kiljut, että miksi koulukiusaamista ei saada loppumaan! Miksi hallitus ei tee mitään? No mitäpä se hallitus voi, koska sinä kaltaisenne olette sitä mieltä, että ihmisiä saa haukkua ja nolata. Saa sanoa

Miehiä ei myöskään tarvitsisi sanoa "mieslapsiksi" muta ettepä te sitä koskaan lopeta.

Vierailija
994/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhävalas on jalo ja mielenkiintoinen eläin. Minä käyttäisin ennemmin emakkoa tai virtahepoa lihavasta naisesta. "Kymmenen leivän uuni" on hyvä nimitys löllykälle naiselle joka poikii ison lauman pentuja.

Vierailija
995/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no miten se ryhävalas? Eikös tuolla viitata siihen, että joku on todella iso ja lihava????  Meinaatko, että ryhävalas on sairas eläin?

Ryhävalas ei oo lihava. Paitsi tietenkin sairas ryhävalas.

Vierailija
996/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhävalas on jalo ja mielenkiintoinen eläin. Minä käyttäisin ennemmin emakkoa tai virtahepoa lihavasta naisesta. "Kymmenen leivän uuni" on hyvä nimitys löllykälle naiselle joka poikii ison lauman pentuja.

Heh. Taidat olla suomalainen?

Vierailija
997/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvasin. Näitten podcasti lopetettiin. Nykypäivänä ei voi sanoa ihan mitä tahansa. Kalliiksi tuli. Kävi kuten Aki Manniselle.

Vierailija
998/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan lihava. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään lihavia vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään lihava, Heiskari totesi.

Jos Heiskanen olisi muotoillut sanomansa ylhäällä mainitulla tavalla, en olisi kiinnittänyt asiaan huomiota. Asioista voi ja saa olla eri mieltä, mutta sen voi sanoa niin ettei loukkaa toisia.

Vierailija
999/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin et halua lihavaa, mutta et myöskään hauku lihavia miehiä ryhävalaiski. Tuhannenen karran: saa haluta laihan kummanin, mutta ei tarvitse nimitellä ihmisiä ryhävalaiski , eikä muutenkaan haukkua. Miten on yksinkertainen asia ei mene ihmisille perille? Tässäkin ketjussa se on miljoona kertaa sanottu. Haukkuminen on kiusaamista. Sinäkö kannatat sitä, että ihmiset niin lapset kuin aikuiset saa haukkua ja solvata toisiaan  julkisesti? ja siten sinäkin toisessa ketjussa kiljut, että miksi koulukiusaamista ei saada loppumaan! Miksi hallitus ei tee mitään? No mitäpä se hallitus voi, koska sinä kaltaisenne olette sitä mieltä, että ihmisiä saa haukkua ja nolata. Saa sanoa

Hahhahhaa! LOL!

Vierailija
1000/1229 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa kuuntelemaan hänen podcastiaan, jos tyyppi tai hänen juttunsa eivät nappaa?

Minusta tuo ei ole pahasti sanottu. Ihan vastaavalla tavalla monet naiset ilmoittavat, etteivät huoli vaikkapa liian lyhyttä miestä. Kriteerit saa olla jokaisella ihan sellaiset kuin itse haluaa. Eri juttu sitten on, onko ne järkeviä, mutta jokaisen mieltymykset on henkilökohtaisia.

Kysehän ei ollut kriteereistä tai mieltymyksistä, vaan törkeästä kielenkäytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi