Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä BB-voittajalta odottaisi sydämen sivistystä ja huoliteltua kieltä.
Lol, kiitos hyvästä sarkasmista😂😂
Kristian Heiskari yllättäen pois juontokeikoiltaan näin kävi täystyrmäyksen saaneelle kohupodcastille
https://www.is.fi/viihde/art-2000010340770.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99,99999 % naisista: En seurustele lyhyen miehen kanssa ja myös pinkka pitää olla kunnossa.
Kaikki naiset taputtaa kuin hylkeet kuinka upea kommentti ja sanoo toisilleen kuinka totta tuo onkaan. Naiset luulevat, että miehillä ei voi olla mitään standardeja ja kaikki mukamas käy, ryhävalaatkin ihan joka miehelle.
On eri asia sanoa, että en seurustele lihavan/ylipainoisen kanssa, kuin haukkua lihavia ryhävalaiksi. Sellainen on kiusaamista, solvaamista, vihapuhetta jne.
Miksi edes sanoa, että en seuruste lihavan kanssa vaan sanoo, että seurustelen mielellään normaalipainoisten kanssa, kun itsekin olen normaalipainoinen.
Miten muuten tällaisia aivottomia löpinäohjelmia voi perustella, kuin että siellä edes vähän provosoidaan? Kaiken pitää aina olla sisäsiistiä ja sellaista, ettei se loukkaa ketään. Tylsää. Olen läski, mutta Heiskarin mieltymykset eivät koske tai loukkaa minua, koska tiedän monen oman mielipiteeni loukkaavan Heiskaria.
T. Nelikymppinen ryhis
https://www.seiska.fi/kotimaa/tyly-loppu-nain-kavi-kristian-heiskarin-j…
Tiivitaavi pyysi anteeksi _kun Podimo poisti paskapuheet_ = liian myöhään. Ansaitsi sillä tilan: 'vähän vähemmän' nuija.
https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-mannisen-kyseenalainen-kommentti-ihon…
Tusinatorvelo-Manninen lähes 50v ja kokenut tyhjäpääleukailija, mutta ei vaan opi, ei millään.
Sirkusviihteestä menisi muuten, mutta kiusaamista ja sovinismia ei tule hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99,99999 % naisista: En seurustele lyhyen miehen kanssa ja myös pinkka pitää olla kunnossa.
Kaikki naiset taputtaa kuin hylkeet kuinka upea kommentti ja sanoo toisilleen kuinka totta tuo onkaan. Naiset luulevat, että miehillä ei voi olla mitään standardeja ja kaikki mukamas käy, ryhävalaatkin ihan joka miehelle.
On eri asia sanoa, että en seurustele lihavan/ylipainoisen kanssa, kuin haukkua lihavia ryhävalaiksi. Sellainen on kiusaamista, solvaamista, vihapuhetta jne.
Miksi edes sanoa, että en seuruste lihavan kanssa vaan sanoo, että seurustelen mielellään normaalipainoisten kanssa, kun itsekin olen normaalipainoinen.
Varmaan huomasit kenelle ja minkälaiseen viestiin vastasin. Siksi kirjoitin, että on parempi sanoa etten seurustele lihavan kanssa kuin että haukkuisi toista ryhävalaaksi.
Ihan kuin noilla pojilla olisi varaa arvostella naisten ulkonäköä ja harrastaa suoranaista kiusaamista. Tuo Heiskari on lisäksi alkkis ja asuu pakussa. Mikä saalis! Not. Nyt on noloa.
Sinne tyrehty tulonlähteet :D miehissä oon tätä ihmetellyt, että miksi pitää niin pakonomaisesti miettiä meitä lihavia naisia, jos kerta me ollaan niin kammottavan epäviehättäviä? En mäkään kuluta mun kaikkea aikaa kaljujen miehen miettimiseen kun en niistä viehäty. Mikä järki edes siinä on miettiä niitä, jotka sua ei viehätä? Miehet on niin outoja. Me lihavat naiset ollaan aina näiden puheenaihe, hyvässä ja pahassa. No 99% pahassa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Sinne tyrehty tulonlähteet :D miehissä oon tätä ihmetellyt, että miksi pitää niin pakonomaisesti miettiä meitä lihavia naisia, jos kerta me ollaan niin kammottavan epäviehättäviä? En mäkään kuluta mun kaikkea aikaa kaljujen miehen miettimiseen kun en niistä viehäty. Mikä järki edes siinä on miettiä niitä, jotka sua ei viehätä? Miehet on niin outoja. Me lihavat naiset ollaan aina näiden puheenaihe, hyvässä ja pahassa. No 99% pahassa tosin.
Tämä! Keskittyisivät etsimään niitä naisia, joita oikeasti haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä, jos ihmiset puhuvat avoimesti mielipiteistään, jopa haukkuvat. Säästyy paljon aikaa, kun tietää heti, kenen seuraa kannattaa välttää.
No joo, kieltämättä tämä hyvä puoli tässä asiassa on. Osaa naiset varoa tuotakin sankaria :D
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt tuosta miehestä. Taitava käsistään,eikä kumartele ryhävälaita!
Mitä ihmettä? Oletko joskus kuullut/ nähnyt, että ihmiset käy kumartelemassa merellä ryhävalaita? Olet varmaa se sama , joka väitti tuota ukkelia myös suoraselkäiseksi, kun ei kumartele. Olisko niin, että hänellä on selkärankareuma ja siksi selkä on suora, eikä taivu kumarrukseen? Oli miten oli ,niin en tiedä yhtään ihmistä, en suora- tai vääräselkäistä, joka kumarteleisi valaille. Harvoihan niitä näkeekään, mutta tietysti, jos on pääsyt valtamerelle ja siellä kyseisen valaan näkee niin voishan sitä kumartaakin, ihan vain pelkästä kunnoituksestä. Ryhävalas on oikeasti todella upea ja kunnoitusta herättävä valtamerten kuningas.
Tuota en ymmärrä, mitä tekemistä on taitavilla käsillä ja kumartamisella.
Joten suosittelen, että se valkoinen hinteläheppu ymmärtäisi kunnoittaa parempaansa ja suurempaansa.
toinen pyysi jo anteeksi, kristian ei.....
Podimo päätti, että podcast ei jatku.
Se siitä.
Valas on kiva eläin.
Kyllähän se Kristian pienisieluinen juntti on. Ja varmaa on se, että aina kun tuon hintelän miehen jatkossa nään, tulee ensimmäisenä mieleen hänen luotoaiheiset keskustelut :D
Enkä voi tuota ihmistä enää vakavasti ottaa.
Jos tuo ihminen asuu pakettiautossa tai asuntovaunussa, niin miten hän kuvittelee, että sinne mikään valaan hänen kanssaan edes mahtuisi. Tässä taitaa sittenkin olla kyseessä se "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoita". Ja miten moni (oli koko mikä tahansa) haluaa asumaan pakettiautoon?
Mutta toisaalta, jos mies on alkoholisti, ne nyt puhuu mitä sattuu, kun alkoholi pilaa pikkuhiljaa aivot.
Vierailija kirjoitti:
toinen pyysi jo anteeksi, kristian ei.....
Se toinenkin pyysi anteeksi liian myöhään ja ihan liian läpinäkyvästi vain itsekkäistä syistä, joten turha enää ähistä kun sinapit jo molemmilla housuissa.
Tämä toinen puupää pyysi anteeksi!! Miksi? Kun me tiedetään mitä se ajattelee naisista, ihan tekopyhä anteekspyyntö! Teki sen vaan siksi että ihmiset muka unohtais sen törkeet puheet ja pelkää varmaan tulevien bisnesten takia yms. Mut turha toivo, ihmisillä on tosi pitkä muisti:(
Heiskari on itse kuulema airmmin suuttunut kun Gekkonen sivustolla kommentoitiin hänen saaneen liikakiloja! Tekopyhä ja epävarma typerys:( tulee mieleen millaisen kasvatuksen nämä urvelot ovat saaneet? Ovatkohan näiden vanhemmat ylpeitä pikku pojistaan?
Se on vaan perseestä, kun tollasia tyyppejä ei voi ikinä täysin välttää. Niitä on työpaikkakiusaajina joka paikassa.