Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava on lihava ja laiha on laiha. Ryhävalas ja tikku-ukko. On se kumma jos näistä joku loukkaantuu. En ottaisi itsekään lihavaa miestä. Vatsaa saa olla mutta reilusti lihava ei kiitos. Enkä laihaakaan ottaisi. Saahan ihmisillä olla omat mielipiteet ja niistä pitäisi saada vapaasti puhua!
Niin mutta miksi pitää haukkua ryhävalaaksi tai tikku-ukoksi?
Huomiota kerjääviä pikkulapsia. "Katsokaa kun mä haukun ja uhoon ja trollaan täällä! Huomatkaa mut!"
Miksi nykyaikana omia mielipiteitä pitää jatkuvasti olla pyytämässä anteeksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavalla naisella ei tee mitään. Lihavuus tarkoittaa että on laiska ja laiska ei jaksa tehdä mitään. Itse haluan että naisellani on hyvä kunto ja jaksaa 20 km pyörälenkkejä tehdä kanssani,
Olen lihava ja jaksan tehdä 20 km pyörälenkkejä. Tuo nyt ei ole fyysisen kunnon kannalta mitenkään erikoinen suoritus.
Samaa mieltä, ei mittaa mitään. 20 km pyörällä suuntaansa on normi työmatka tälläkin pullukalla, ihan lihasvoimin ilman sähköpyörää.
Toivottavasti ihmiset lopettavat näiden seuraamisen somessa.
Höpö höpö. Miehet ja naiset saavat vaatia ihan samalla tavalla. Ja ihan samalla tavalla jäävät sitten yksin liian kovine vaatimuksineen. Mitä kovemmat vaatimukset jollain henkilöllä on, sitä enemmän mua huvittaa.
Olen itse tavallinen nainen ja mulla on tavalliset vaatimukset, joten todennäköisesti en jää yksin. Esimerkkinä vaatimuksista on se, että miehellä on ylipäätään joku työpaikka. Sitten toki nämä siisteys, kohteliaisuus, ei-juntteus ja hyväsydämisyys. Pituudella ei, yllätys yllätys, ole mitään väliä! Eikä juuri painollakaan, harvoin näkee niin ylipainoista, ettei sen vuoksi kelpais.
Krisu on itse sitä tasoa, että ryhävalas-nimitykset on lähinnä huvittavia. Jotenkin pitää yrittää päteä ja omaa olematonta itsetuntoaan pönkittää.
Oikea naistenmies ei puhu lihavista mitään, ei tarvitse, koska on kaikenkokoisia, valittavaksi asti ;)
Vierailija kirjoitti:
hyshys ei se oo fläsä hyshys ei se oo ruma hyshys ei se oo tyhmä
Puhutko itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
No siis rasvasilta ryhävalailt nii moni nainen nykyää näyttää.
Mitä sitten? Jos ei miellytä, niin katso muualle.
Kumma kun nämä mt-potilaat, Heiskarit ja Pottukoirat ym saa turpaansa louskuttaa netissä eikä näitä saada kuriin.
Semmonen maa kuin persuhallitus, rumia valkoisia heteromiehiä itkemässä, kun ei ole sitä ensimmäistäkään naista.
Eipä siinä, Kristian on sitten hyvä ja näyttää, millaisen misukan saa iskettyä. Mitäs me puheista, teot ne ratkaisee.
Vinkatkaas joku sille et ootamme nyt yhteiskuvaa jonkun kaunottaren kanssa seiska päivää -lehdykässä tai vaikka somessa. Kihlat ja häät ois plussaa.
Ja siis kaunotar hänen mittapuullaan ois joku alle 120-kiloinen, naiseksi kuvastakin tunnistettava, mielellään peruskoulu suoritettuna niin ois sit sitä älypuoltakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ruma kauniiksi muutu, vaikka kuinka katselisi.
Rukko= ruma, hintelä ukko
Hyvä. Sensurointi on naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ryhävalaat, miehet ja naiset, dieetille nyt!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sivistynyttä olla virtahevon kokoinen? Onko?
Se on huomattavasti sivistyneempää kuin huonot käytöstavat ja ajattelemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Kristian Heiskari on alfa.
Nyky yhteiskunta on sellainen että nainen saa esittää miehille ties mitä vaatimuksia mutta mies ei saa esittää naisille yhtään vaatimusta koska se on heti naisvihaa. Tasa-arvoinen tämä yhteiskunta ei ole vaan tämä yhteiskunta suosii naisia monilla osa alueilla, työelämässä naisia valitaan virkoihin siksi koska he ovat naisia ja naiset saa aina apua.
Miehiä syrjitään ja haukutaan eikä mies saa edes puolustautua.
Millä tavalla miehiä on syrjitty?
Miten tuolla ei sit oo tyttöystävää/vaimoa, vaikka ihan kaksi tosi-tv-kisaa voittanut?!
Kristian: Kä-si ei o-le tyt-tö-ka-ve-ri.
Toihan on kuin joku Asterix ilman hiuksia ja kaikkia Asterixin hyviä ominaisuuksia.
Missä voi rekisteröityä ryhävalaaksi, ettei joudu tuon kanssa tekemisiin missään?
Vierailija kirjoitti:
Nyky yhteiskunta on sellainen että nainen saa esittää miehille ties mitä vaatimuksia mutta mies ei saa esittää naisille yhtään vaatimusta koska se on heti naisvihaa. Tasa-arvoinen tämä yhteiskunta ei ole vaan tämä yhteiskunta suosii naisia monilla osa alueilla, työelämässä naisia valitaan virkoihin siksi koska he ovat naisia ja naiset saa aina apua.
Alfa? Vieläkö joku uskoo näihin alfa/beta jne juttuihin? Jos uskoo, niin tiedoksi ettei ko. henkilö ole käynyt lähelläkään oikeaa alfaa, ei edes samalla mantereella.
Joka nainen haukkuu miehiä koko ajan ja joka nainen ahdistuu jos miehet arvostelee takaisin......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua puolisoni olevan norsu, valas, virtahepo tai sika. Joo! Nyt kaikki loukkaantumaan kimpassa!
Kirkko ei taida vihkiä aasia ja sinua naimisiin. Aasi taitaa teidän suhteessa olla se viisaampi osapuoli.
En kuulu kirkkoon. Otankin ryhävalaan.
Kaikki sun kommentit on ryhmittyneet ihan eri tavalla, kuin muilla. Siksi ne kaikki tunnistaa sun kirjoittamiksi ja kaikissa innokkaasti haukut naisia ja puolustelet noita vähä-älyisiä :D
Minkälaisesta vehkeestä sinä noita kommentteja laittelet??