Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Valkoisen miehen ahdistus iskee kun MITÄÄN EI SAA SANOA
Miten tämä asia liitty ihonväriin ?
Kaikesta sitä nykyisin ihmiset jaksaa mielensä pahoittaa. Kivitys menee nyt kyllä satasella yli.
myöntäkää pois kaikilla meillä on omat puolisoon liittyvät kriteerit, useilla juuri ylipaino. keskittykää valittajat omaan elämäänne korvat höröllä ja silmät suurena aina kytätkö valittamisen aihetta.
ja ei en ole krisu fani.
terveisin ylipainoinen + 50v täti.
https://www.viliviljakainen.fi/
Oho, apina kiipeilee.
https://www.instagram.com/vilizu/p/C0OUDwNo8_r/?hl=fi&img_index=1
Jutut lähes sanatarkasti täsmälleen samat kuin kaikilla uniikkilumihiutale sometyrkyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mieltä on sydänkirurgi?
Jos sydänkirigri on järkevä, hän on sitä mieltä, että heiskari on tyhmä ihminen, kun haukkuu hänelle tuntemattomia ihmisiä ryhävalaaksi. Mitään muuta mieltähän tuosta ei voi olla. Typerää, todella typerää käytästä.
Mitäköhän pumppu tykkää runsaasta ylipainosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sydänkirigri on järkevä, hän on sitä mieltä, että heiskari on tyhmä ihminen, kun haukkuu hänelle tuntemattomia ihmisiä ryhävalaaksi. Mitään muuta mieltähän tuosta ei voi olla. Typerää, todella typerää käytästä.
Mene sinä jo jankuttamaan muualle. Olet jo käyttänyt riittävästi tilaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykääpä legurilta noista ylipaino-ongelmista, pullukat!
Voitko edes opetella välityksen käytön, kun näytät palstalla viettävän kaikki päivät? Joka toinen spämmiviesti on sun ja sen tunnistaa noista typeristä väleistä.
Sitähän varten tää palsta on, että täällä luuhataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma ketju jossa voit puhua ylipainon haitoista, tässä ketjussa on puhe ihan muista asioista. Mene siis pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Sinäkö oot pomo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko edes opetella välityksen käytön, kun näytät palstalla viettävän kaikki päivät? Joka toinen spämmiviesti on sun ja sen tunnistaa noista typeristä väleistä.
Sinä olet jo jankuttanut riittävästi tässä ketjussa. Anna nyt muillekin mahdollisuus keskustella. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu v i t t u u n t ä ä ltä. Sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua elämänhallinnan menettäneen nistin näköistä miestä, koska olen hoikka ja nätti nainen.
Noin nuorena noin (paljon vanhemman) nistin näköinen = nisti, joka on jo tenuttanut terveytensä ja ulkonäkönsä pilalle alkoholilla, tupakalla ja ties millä päihteillä kun ei järki tyhjää yläpäätä pakota. Itse ulissut julkisuuteen mielenterveysongelmistaan ja mulkkukäytöksestään, mutta toki kaikki omaongelmat "korjaantuvat" kaikkia "ryhävalasnaaraita" haukkumalla.
Tuskin tosinuija ja tosinuija -dillediilikaverinsa rilirimpula on millään tavalla fiksumpi, koska vakka kantensa, samanlaiset lapset leikkivät parhaiten ja seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Sinäkö oot pomo?
Minuakin ottaa päähän sinun hölöttäminen. Olet tosi rasittava.
Kaveri on ärsyttävän oloinen, mutta kiitettävän suoraselkäinen ja -puheinen.
Eipä se ruma kauniiksi muutu, vaikka kuinka katselisi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi minun pitäisi suuttua/loukkaantua siitä, että Kristian Heiskari ei halua minua kumppanikseen. En minäkään halua häntä. Tilanne siis win-win.
t. ylipainoinen
Eihän tästä ollakaan loukkaannuttu. Vaan hänen tavastaan haukkua naisia halventavasti.
t: normaalipainoinen
Voi hellalettas. Aikuiset naiset vetäny herneet nenään jostakin osuvasta kielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.
En minä vihaa lihavia naisia, minä en vain koe heitä seksuaalisesti haluttavina.
Aika moni lihava nainen on lihava siksi, että on joutunut aiemmin rais ka tuksi. Ne ei todellakaan kaipaakaan yhdenkään miehen seksuaalista kiinnostusta milläänlailla itseensä, mutta heiskarin takia joutuvat taas vihaisten miesten tähtäimeen ja riepoteltaviksi vielä henkisesti. Ku pelkkä fyysinen naisviha ei näille pedoille riitä.
Minut on nuorena jouccoraiskattu ja olen nykyään lihava. Minä en halua minkäänlaista huomiota miehiktä, olen saanut niis
Olen pahoillani kokemuksestasi.
Mua ei ole onneksi raiskattu, mutta olen saanut muuten paljon negatiivista huomiota miehiltä, lääpintää, huutelua, ahdistelua, ja siksi antanut painoni nousta. Se on toiminutkin. Paljon vähemmän epätoivottua huomiota saan nykyään
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on ärsyttävän oloinen, mutta kiitettävän suoraselkäinen ja -puheinen.
Kyllä. Siksi pidänkin hänestä.