Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"

Vierailija
03.04.2024 |

Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?

Kommentit (323)

Vierailija
281/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa yhtään jos joku yyhhoo haluaa patumatjaksi,tai miten sen kauniimmin sanoisin..no kyllä te tiedätte millaisia ne naiset ovat,siitä on mustaa valkoisella.

Ei suomalainen mies mitään kapista yyhhoota halua vaan mieluummin hakee vaikka Virosta tai venäjältä kunnollisen naisen. 

Vierailija
282/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aistittavissa suomalaista alemmuutta kun asia esitettään ja tiedustellaan niin, etteikö olisi kotimainen kelvannut! :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkomaalainen mies. Ei siksi, että Suomalaisissa miehissä olisi mitään vikaa. Exäni esimerkiksi oli aivan upea ihminen, suoraselkäinen,  ahkera, älykäs, rehellinen, komea ja täysin suomalainen mies. Meillä vain suuren elämänhaaveet eivät kohdanneet, joten päädyimme eri teille mutta hänen kanssaan vietin parhaat nuoruusvuoteni ja opin terveen ihmissuhteen mallin. Vaikka suhde ei kestänyt, niin se jätti jälkeensä hyvin positiivisen mielikuvan. Myös kaikki hänen kaverinsa olivat samanlaisia. Olen tottunut ajattelemaan sitä palstojen mörrimöykkykuva on poikkeus, ei läpileikkaus Suomalaista miehistä. 

Päädyin yhteen ulkomaalaisen kanssa, koska rakastuin häneen.

Minulla on ulkomaalainen vaimo. Ei siksi, että suomalainen ei kelpaisi minulle tai minä en kelpaisi suomalaiselle -kaikki aiemmat suhteeni ovat suomalaisen (+yksi englantilainen) naisen kanssa. Kuten sinäkin, päädyin lopulta yhteen ulkomaalaisen kanssa siitä yksinkertaisesta syystä, että rakastuimme.

Vaimoni on vietnamilainen. Yksikään tämän ketjun väitteistä "kehitysmaan" puolisosta ei suhteessamme pidä paikkaansa. Taloudellisilla syillä ei ole mitään tekemistä avioliittomme kanssa. Puolisoni tienaa elantonsa (mobiili)peleillä, ja  hyvin tienaakin. Itse tienaan vähemmän, mutta silti sen verran hyvin, ettei meidän tarvitse juurikaan puhua rahasta. Se maksaa, joka ensin ehtii tai jolle se on kätevämpää. Vaimoni ei halua muuttaa Suomeen, koska ilmastomme ja muutama muu asia ei maassamme ei houkuta häntä. Hän on moderni, syntyperäinen saigonilainen, joka rakastaa maatansa ja trooppista suurkaupunkiaan. Asun siellä itse niin paljon kuin töiden osalta pystyn, hän vierailee luonani Suomessa lyhyempiä aikoja. Kotityöt teemme yhdessä, joskin minä hoidan niistä suuremman osan, mm. kokkaan aina, jos syömme kotona. Vaimoni ei juuri osaa laittaa ruokaa. Puhumme molemmat erittäin sujuvaa englantia, kommunikaatiossa ei ole ongelmia laadullisesti eikä määrällisesti. Suhteemme on kaikin puolin täysin tasa-arvoinen.'

Palstatietäjien mukaan tällaisia suhteita ei aasialaisten naisten kanssa ole. No, minulla on. En usko olevani ainoa.

Vierailija
284/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä että kun ulkomailla on tarjontaa ja valinnan varaa paljon enemmän. Hyvin selkeä ja tyhjentävä vastaus tuohon aloittajan kysymykseen. Ja lopulta ihan samanlaisia ihmisiä me ollaan lähes kaikkialla ja ihan samanlaisia toiveita kumppanista, niin miehillä kuin naisilla.

M

Vierailija
285/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava asui yli 20 vuotta asiassa  ja hän kuulee samaa välillä. 20 vuotta jos asuu ihan missä vaan saattaa tavata parihuhteeseen johtavan ihmisen. Silti kuulee puheita että on vaimo haettu.

Siihen riittää lyhyempikin asuminen ja työskentely jossain. Arjessa tapaa ihmisiä jä siitä lähtee se etenemään. 

Vierailija
286/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkomaalainen mies. Ei siksi, että Suomalaisissa miehissä olisi mitään vikaa. Exäni esimerkiksi oli aivan upea ihminen, suoraselkäinen,  ahkera, älykäs, rehellinen, komea ja täysin suomalainen mies. Meillä vain suuren elämänhaaveet eivät kohdanneet, joten päädyimme eri teille mutta hänen kanssaan vietin parhaat nuoruusvuoteni ja opin terveen ihmissuhteen mallin. Vaikka suhde ei kestänyt, niin se jätti jälkeensä hyvin positiivisen mielikuvan. Myös kaikki hänen kaverinsa olivat samanlaisia. Olen tottunut ajattelemaan sitä palstojen mörrimöykkykuva on poikkeus, ei läpileikkaus Suomalaista miehistä. 

Minulla on ulkomaalainen vaimo. Ei siksi, että suomalainen ei kelpaisi minulle tai minä en kelpaisi suomalaiselle -kaikki aiemmat suhteeni ovat suomalaisen (+yksi englantilainen) naisen kanssa

No palstatietäjät voi jättää omaan arvoonsa. Mun käly on filippiineiltä, tapasivat veljeni kanssa aikoinaan ison kansainvälisen yrityksen opiskelijaharjoittelijoina ja ovat ollee naimissa jo kohta 15 vuotta. Asuvat ulkomaillla lähinnä kälyni uran takia.  itsellänikin on ulkomaalainen puoliso ja mekin olemme tavanneet duunissa, tosin vasta kolmekymppisinä. Mun vanhempien lapsista siis 2/4 on valinneet ulkomaalaiset puolisot. 

Vierailija
287/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella on ulkomaalainen kumppani siksi ettei ole saanut itselleen Suomalaista kumppania. Se on ilmiö jota kutsutaan epätoivoiksi.

Miehet tilaavat thaimaasta mieleisensä ja naiset tyytyvät maahantulijoihin. Naiset ovat siis epätoivoisempia kuin miehet koska tyytyvät muiden maiden naisten hylkäämiin jämäpaloihin sillä muita vaihtoehtoja heillä ei ole.

Näin se vaan menee..

Tarkemmin kun miettii niin suomalaiset naiset ovat useimmin parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa kuin suomalainen mies ,eli suomalainen nainen on epätoivoisempi kuin suomalainen mies. Johtuuko se naisten ylipainoisuudesta, lyhyydestä vaiko luonnevioista? Ulkomaalainen mies ei ehkä niin helposti huomaa miten typeriä asioita naisen suusta tulee koska ei ymmärrä suomenkieltä? Naisen avatessa suunsa, yleensä tyhmyys korostuu.

Vierailija
288/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin, joka ei eri syistä ole löytänyt kumppania, ei oikein kelpaa kenellekään (moniongelmainen). Oikein innostui, kun kuuli, että Ukrainasta pakeni naisia Suomeen, että ottaa kotiinsa asumaan siivouspalkalla. Nyt suunnittelee vaimon hankkimista ulkomailta. Suomesta on kuulemma vaikea löytää hyvää naista. Tolla asenteella on vaikeaa missä vaan. 

Luepa uudelleen mitä kirjoitat.

-sinulla se asenne kyllä on. Aika paska.

Tuo tyyppihän on nyt noussut ja keksinyt miten hänkin voisi pariutua. Hänellähän se on ollut ongelma aikaisemmin, että hän ei ole kelvannut. Eikö niin?

eli asenne on ihan sinun omasi.

nostan hattua tuonne tuttusi uudelle asenteelle. Hänelle kaikkea hyvää -ja löytää sen sopivan kumppanin.

Vierailija
289/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkomaalainen vaimo. Ei siksi, että suomalainen ei kelpaisi minulle tai minä en kelpaisi suomalaiselle -kaikki aiemmat suhteeni ovat suomalaisen (+yksi englantilainen) naisen kanssa

Huomaatko kuinka muut miehet puhuvat täällä aasialaisista vaimoistaan, olivat ne todellisia tai ei todellisia? He kertovat nimenomaa hakeneensa vaimon ja aasialaisen, joka "tietää naisen paikan". Heidän puheissaan ei välity mitään sellaista mikä kuuluu normaaliin rakkauteen ja vapaaseen tahtoon perustuvaan parisuhteeseen.

Sinä takerrut nyt siihen, ettei noiden suhteiden aitouteen uskota sen takia, että vaimot ovat aasialaisia, kun tosiasiassa niihin ei uskota sen takia ettei kukaan puhu noin rakastamastaan imisestä.

Vierailija
290/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on ulkomaalainen kumppani siksi ettei ole saanut itselleen Suomalaista kumppania. Se on ilmiö jota kutsutaan epätoivoiksi.

Miehet tilaavat thaimaasta mieleisensä ja naiset tyytyvät maahantulijoihin. Naiset ovat siis epätoivoisempia kuin miehet koska tyytyvät muiden maiden naisten hylkäämiin jämäpaloihin sillä muita vaihtoehtoja heillä ei ole.

Näin se vaan menee..

Tarkemmin kun miettii niin suomalaiset naiset ovat useimmin parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa kuin suomalainen mies ,eli suomalainen nainen on epätoivoisempi kuin suomalainen mies. Johtuuko se naisten ylipainoisuudesta, lyhyydestä vaiko luonnevioista? Ulkomaalainen mies ei ehkä niin helposti huomaa miten typeriä asioita naisen suusta tulee koska ei ymmärrä suomenkieltä? Naisen avatessa suunsa, yleensä tyhmyys korostuu.

🤥🤥😂😂😂😂🥳🥳 no sinun ei ehkä olisi kannattanut kirjoittaa tuota, kun siitä ainakin tyhmyys kyllä korostuu. 

Vierailija
291/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee..

Tilastollinen fakta on se, että suomalaisella miehellä on useammin ulkomaalaistaustainen vaimo kuin suomalaisella naisella ulkomaalaistaustainen mies.

Vierailija
292/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä olis jos minä, +50 vuotias suomalainen mies hakisinkin nuoren pojan itselleen kumppaniksi jostain kaukaisesta maasta. Eikös se olis tänä päivänä suorastaan ihailtavaa monimuotoisuutta? 

Vierailija
293/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)

Tätä mietin itsekin aika ajoin. Olisi mukava saada naisten kommentteja, mutta varmaan samasta syystä kun me miehet jotka pilkkaa naista jolla on musta mies.

T: Japanilaisen kanssa 

Vierailija
294/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuon sanoo kateellinen suomimies, joka ei ole naista saanut.

N40, kanadalaisen vaimo

Vierailija
295/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä syystä että kun ulkomailla on tarjontaa ja valinnan varaa paljon enemmän. Hyvin selkeä ja tyhjentävä vastaus tuohon aloittajan kysymykseen. Ja lopulta ihan samanlaisia ihmisiä me ollaan lähes kaikkialla ja ihan samanlaisia toiveita kumppanista, niin miehillä kuin naisilla.

M

Aika loogista, että maailman 6 miljardista ihmisestä enemmistö ei asu Suomessa :D

Vierailija
296/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40, kanadalaisen vaimo

Sanoo minkä?

Vierailija
297/323 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40, kanadalaisen vaimo

Sanoo minkä?

No sen, mikä tässä on ketjun aiheena. Otsikosta löytyy.

Vierailija
298/323 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomaatko kuinka muut miehet puhuvat täällä aasialaisista vaimoistaan, olivat ne todellisia tai ei todellisia? He kertovat nimenomaa hakeneensa vaimon ja aasialaisen, joka "tietää naisen paikan". Heidän puheissaan ei välity mitään sellaista mikä kuuluu normaaliin rakkauteen ja vapaaseen tahtoon perustuvaan parisuhteeseen.

Sinä takerrut nyt siihen, ettei noiden suhteiden aitouteen uskota sen takia, että vaimot ovat aasialaisia, kun tosiasiassa niihin ei uskota sen takia ettei kukaan puhu noin rakastamastaan imisestä.

Nyt kannattaa huomioida, että palstan naisista 99% ovat mt-tapauksia. Hullut kuvittelevat vaikka mitä.

Vierailija
299/323 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Ja ainakin eräässä Aasian maassa on miljoonia kunnollisia tyttöjä, joista länsimaalainen mies voi löytää todella hyvnä vaimon ja äidin yhteisille lapsille. Siksihän näillä suomalaisilla naisilla on niin paljon päävikoja, kun ovat olleet lukemattomien miesten patjoina.

Vierailija
300/323 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti  ajaa paremmin, mutta Joshualla on isompi kyrbä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän