Miksi jos jollain on ulkomaalainen kumppani niin kuuluu usein muiden sanovan "ai eikö suomalainen kelvannut?"
Tuota en ymmärrä? Ihankuin sen voisi valita, että keneen rakastuu?
Kommentit (323)
No ei kannata provosoitua tyhmien puheista.
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata provosoitua tyhmien puheista.
Niin yleensä se on elämänkoululainen, joka tuollaista sanonut!
Mä oon kuullut vaan sanottavan, että kukaan suomalainen ei huolinut sitä, joten se joutui hakemaan puolisonsa muusta maasta.
En tosin ymmärtänyt tuota kommenttia. Samanlaisiahan ihmiset on siellä toisaallakin. Jos kerran ei kelpaa kellekään täällä, miksi olisi yhtään sen haluttavampi jossain toisessa maassa?
Niissä piireissä joissa liikun, ei kyllä tuollaista kuule.
Olen aina halunnut kumppanin, jonka kanssa voin puhua suomea. Vähitellen lasken kriteereitä, koska olen niin yksin. Tuskin auttaa sentään. Mulla on kyllä hyvä kielipää...
Nimi. Vanha ja kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut vaan sanottavan, että kukaan suomalainen ei huolinut sitä, joten se joutui hakemaan puolisonsa muusta maasta.
En tosin ymmärtänyt tuota kommenttia. Samanlaisiahan ihmiset on siellä toisaallakin. Jos kerran ei kelpaa kellekään täällä, miksi olisi yhtään sen haluttavampi jossain toisessa maassa?
tää :D huomaa että vain juntit sanoisi tälläistä, kun eivät ajattele yhtään aivoillaan
Mikä hevonvitun lauserakenne on "miksi jos jollain"
Mä olen itse ihan suoraan sanonut, että hain miehen ulkomailta, koska en suomalaisille kelvannut. Niin se on, en ole täällä ollut koskaan suosittu koska olen tavanomaisen näköinen ja aika vakava tosikkokin vielä, introvertti. Ulkomaalaisten kanssa se ei ole menoa hidastanut.
Tiedän tyypin, joka ei eri syistä ole löytänyt kumppania, ei oikein kelpaa kenellekään (moniongelmainen). Oikein innostui, kun kuuli, että Ukrainasta pakeni naisia Suomeen, että ottaa kotiinsa asumaan siivouspalkalla. Nyt suunnittelee vaimon hankkimista ulkomailta. Suomesta on kuulemma vaikea löytää hyvää naista. Tolla asenteella on vaikeaa missä vaan.
Ihan järkevä kysymys ja paikallaan tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Itse en ajattele että ulkomaalaisen kanssa seurustelevilla on automaattisesti tämä tilanne. Mutta kyllähän kaikki tietää ne vähemmän komeat peräkammarin pojat joiden vaimo on köyhästä maasta ja ylipainoiset keski-ikäiset naiset, joilla on puolta nuorempi arabi kainalossa. Enkä sano että kaikilla keillä on thaivaimo tai turvapaikanhakijamies olisi tällainen tilanne ja suhde ei voisi olla tasavertainen, mutta ei se aina ole.
Syynä on se että Suomalaiset on huonon itsetunnon omaavia rasisteja ja kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse ihan suoraan sanonut, että hain miehen ulkomailta, koska en suomalaisille kelvannut. Niin se on, en ole täällä ollut koskaan suosittu koska olen tavanomaisen näköinen ja aika vakava tosikkokin vielä, introvertti. Ulkomaalaisten kanssa se ei ole menoa hidastanut.
Mistä sait miehen?
T. Se vanha kaunis yksinäinen
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen: rahan ja elintason takia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset, jotka ovat löytäneet muslimimiehen, ja kulkevat ryysyt päällään, herättää kyllä myötähäpeää.
Kristityn kanssa ei ole tuota ongelmaa.
Niin, miksi suomalaiset naiset aina solvaa suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen vaimo/GF? :-)
Vastaus otsikon kysymykseen: koska liikut ääliöiden seurassa. Muuten tuollaista ei tapahdu eikä varsinkaan usein.
No kieltämättä vaikuttaa siltä, että on pitänyt ottaa ulkomaalainen kun ei kotimaista saa. Tai antaahan sellainen jotenkin epätoivoisen vaikutelman. On valmis joustamaan yhteisestä kielestä ja toisen joutuu luopua omasta kotimaasta ja kulttuurista. Ei nyt ihan ymmärretä toisia täydellisesti mutta kunhan on edes joku.
Länkyttäkäätten siinä syvimmät tuntonne rallienglannilla töksäytellen, joka ikinen päivä, vuodesta toiseen. Ai luoja en jaksais päivääkään.
Jep tai ei sitten lähempää löytynyt ketään? (Serkun puoliso Uudesta-Seelannista)