Luuletteko, että ruskea menee vielä ensi talven ulkovaatteissa?
Löysin tytölleni aika edullisen takin ja housut -ruskeana. Alan olla siihen aika kyllästynyt, mutta toisaalta tyttö on ruskeasilmäinen ja tumma, joten väri sopii hänelle hyvin. Ja jos keväällä " irroittelisi ihan toisilla väreillä, niin ehkä se taas talven tullen menisi...
Nanoukin myyjä tosin vakuutteli minulle, että ensi vuoden talvivaatteiden väritys olisi ruskeaa, mustaa ja vihreää.
Kommentit (11)
kerrottiin, että ensi syksyksi on tulossa ruskeaa. Meille helpotus, sillä meillä on aika paljon ruskeita ulkovaatteita tummalla tytöllä, ja koot taitavat sopia vielä ensi kaudenkin.
Luulen, että ensi talvena jylläää (petrolin)sininen. Sininen kun tulee jo nyt keväällä tosi vahvasti aikuisten muodissa!
noin huumorimielessä siis, ei tuomitsevasti mitenkään. Mutta välillä kyllä täytyy ihmetellä mihin kaikkeen meillä onkaan rahaa laittaa tätä nykyä, kun väreistä ja niiden yhteensovivuudesta/muodikkuudesta keskustellaan täällä niin paljon. Enkä sano etteikö kukin saisi tehdä rahoillaan mitä haluaa... ja pukea lapsensa kuten haluaa. Hymyilyttää vaan - ja välillä ihmetyttää. Millaisiakohan meidän lapsista oikein tuleekaan, kun jo taaperoiässä mietitään ensi vuoden muotivärejä ;-)).
Onhan osalla lapsista tänäkin talvena ihan kirkkaanpunaisia haalareita jne.
Vakavissaan: Ruskea on mun mielestä niin neutraali väri esim. johonkin oikeisiin " muotiväreihin" (esim. turkoosi, petroli) verrattuna että uskon sen menevän ihan milloin vain., kymmenen vuotta sitten, viime vuonna, nyt, viiden vuoden päästä, kymmenen vuoden päästä.
Huonosti muotoiltu kysymys siis. :)
Meillä on nyt kolmatta talvea ruskeaa käytössä, se alkaa olla lähes vastaava väri kun itsellä musta. Turvallinen ja varma valinta. Ja sitä on tosiaan helppo " freesata" eri väreillä.
Toinen vaihtoehto takille olisi lime, mutta ruskea taitaa olla monikäyttöisempi.
Lasten ulkovaatteet ovat kalliita ja tahdon, että niihin panostamilla rahoillani saan malliltaan, käyttöominaisuuksiltaan - ja väreiltään meille sopivan tuotteen. Vaikka olisi kuinka käytännöllinen, jää tuote todennäköisesti kauppaan jos ulkonäkö ei miellytä. Mielestäni on rahan haaskausta hankkia kallis vaate, joka ei edes ole yhtään kiva.
Minulle kiva tarkoittaa sitä, että asu on helppohoitoinen ja käytännöllinen. Katson kyllä, että värit sopivat eri asuissa yhteen, mutta muuten minulle on aivan sama, mikä on muodissa tms.
Vaan se, jaksaako sitä katsella enää... Kuten aikaisemmin sanoin: huonosti muotoiltu kysymys.
syksyn sävyiset vaatteet myyntiin niin sitten varmaan alkaa taas ruskea olemaan IN minun mielestä :) Eli uskon että jos kevään, kesän ja syksyn menettä muilla väreillä niin eiköhän tuo ruskea ole sitten taas kiva ensi talveksi :)
Mutta ei muoti.
Eli vaikka esim khakinvihreä ei olisi muodissa vaan totaalinen out, niin varmasti ostan jos silmää miellyttää.
Mutta muotilehtiä en selaa ja katsele huippu trendejä lasten pukeutumiseen.
:)