Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa stressaus miehistä?

Vierailija
03.04.2024 |

Ne ei koskaan vastaa mulle ekan tapaamisen jälkeen tai halua nähdä uudelleen. Siis jos mä otan heihin yhteyttä. Tää stressaa, kun odotan vuorokauden aina viestiä ja se vie kaiken keskittymiskyvyn. Sit tulee pettymys ja itseinho, että olen itse kamala.... Kyllä mä vastaan niille harvoille miehille, jotka haluais nähdä mua uudestaan, mutta mä en heitä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelitko edes itse mitä sanot? Ne miehet ketkä kiinnostavat sinua, eivät ole kiinnostuneita sinusta. Ne ketkä ovat kiinnostuneita sinusta, eivät taas kiinnosta sinua.

Sovitaan ettei mitään tasoteorioita ole olemassa, koska jengi repii niistä aina pelihousunsa, mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että sinä kiinnostut vääränlaisista miehistä.

Vierailija
62/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on hyvä unohtaa miehet joksikin aikaa. Turha hakata päätä seinään. Jos ei 10 vuodessa ole ketään löytynyt niin kyse tuskin on siitä ettei vaan ole tullut sitä mystistä oikeaa vastaan. Syyt jotka miehet karkottaa löytyy paremmin ku keskittyy muuhun kuin miehen etsimiseen. 

Samaa mietin. Jos 10 vuoden yrittämisen jälkeen käteen ei ole jäänyt kirjaimellisesti mitään, ei edes yhtäkään lyhyttä tapailusuhdetta, niin jotain on kyllä todella pahasti pielessä AP:n toiminnassa ja/tai ulkonäössä. Kannattaisi ehkä vaan suosiolla keskittyä muihin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä se ulkonäön kuntoon laittaminen konkreettisesti tarkoittaa? Jos on jo hoikka, meikkaa siististi, pukeutuu normaaleihin naisellisiin vaatteisiin, on pitkät laitetut hiukset, niin mitä voi vielä laittaa kuntoon? Joku kauneusleikkaus? Mikä asia on teillä saanut aikaan sen hurjan muodonmuutoksen? 

Varmaan riippuu yksilöstä. Mun tapauksessa tein kaksi asiaa: kävin nenäleikkauksessa ja treenasin punttisalilla littanasta pepustani muodokkaan (vaati yli vuoden tosi kovaa treeniä). Ja toki muutin pukeutumistani myös, harmaasta hiirulaisesta vähän näyttävämpään suuntaan. 

Aiemmin olin nainen, josta kukaan täysijärkinen ja OK näköinen mies ei koskaan ollut kiinnostunut. Olin heille näkymätön, enkä yksinkertaisesti päässyt edes treffeille, puhumattakaan seurustelusta. Enää noita ongelmia ei ole. 

Vierailija
64/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa, ettei stressaamalla tule kuin kiloja vyötärölle, ryppyjä naamaan ja harmaita hiuksia, on sisäistänyt asian.

Stressaaminen ja huolehtiminen on aivan turhaa. Sillä ei saavuta mitään, se on haitallista.

Joko annat asian olla tai teet jotain, mutta stressaaminen on hukattua panostusta ja aikaa.

Sisäistä tämä ja elämäsi paranee.

Vierailija
65/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on hyvä unohtaa miehet joksikin aikaa. Turha hakata päätä seinään. Jos ei 10 vuodessa ole ketään löytynyt niin kyse tuskin on siitä ettei vaan ole tullut sitä mystistä oikeaa vastaan. Syyt jotka miehet karkottaa löytyy paremmin ku keskittyy muuhun kuin miehen etsimiseen. 

Samaa mietin. Jos 10 vuoden yrittämisen jälkeen käteen ei ole jäänyt kirjaimellisesti mitään, ei edes yhtäkään lyhyttä tapailusuhdetta, niin jotain on kyllä todella pahasti pielessä AP:n toiminnassa ja/tai ulkonäössä. Kannattaisi ehkä vaan suosiolla keskittyä muihin asioihin.

En usko että syy on ulkonäössä. Ennemmin persoonassa (traumoja, tunnelukkoja, sisäistä tyhjyyttä, persoonallisuushäiriöitä tms) ja ehkä siinä minkälaisia miehiä tavoittelee. Niihin voisi kiinnittää huomiota. 

Vierailija
66/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä totuus, mutta ulkonäkösi on todennäköisesti liian vaatimaton, jotta miesten kiinnostus heräisi. Lisäksi vaikutat raskaalta tyypiltä jo näiden viestiesi perusteella. Raskas, roikkuva, takertuva, vaativa, epävarma, epätoivoinen, alakuloinen ja surkea asenne karkottaa miehet tehokkaasti.

Varmaan parempi unohtaa miehet hetkeksi kokonaan ja keskittyä parantamaan omaa itsetuntoa. Aloita harrastuksia, joissa voit kehittyä, pyri saamaan ylennys töissä, tapaa kavereita, rupea muokkaamaan ulkonäköäsi esim. liikunnalla, lue self-helpiä ja muuta kirjallisuutta.

Enpä usko, että näin on. :D Voitin vuosi sitten suomenmestaruuden eräässä urheilulajissa ja olen ollut mallitoimistolla nuorempana vuosia. Mitat on todella hyvät. Naamassakaan ei valittamista. Myös tuplamaisterin paperit löytyy. 

No eipä sitten muuta kuin ehdottelemaan yhdyntää sopivalle vastaantulijalle, varmasti tärppää.

Vierailija
67/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä se ulkonäön kuntoon laittaminen konkreettisesti tarkoittaa? Jos on jo hoikka, meikkaa siististi, pukeutuu normaaleihin naisellisiin vaatteisiin, on pitkät laitetut hiukset, niin mitä voi vielä laittaa kuntoon? Joku kauneusleikkaus? Mikä asia on teillä saanut aikaan sen hurjan muodonmuutoksen? 

Varmaan riippuu yksilöstä. Mun tapauksessa tein kaksi asiaa: kävin nenäleikkauksessa ja treenasin punttisalilla littanasta pepustani muodokkaan (vaati yli vuoden tosi kovaa treeniä). Ja toki muutin pukeutumistani myös, harmaasta hiirulaisesta vähän näyttävämpään suuntaan. 

Aiemmin olin nainen, josta kukaan täysijärkinen ja OK näköinen mies ei koskaan ollut kiinnostunut. Olin heille näkymätön, enkä yksinkertaisesti päässyt edes treffeille, puhumattakaan seurustelusta. Enää noita ongelmia ei ole. 

Mitäs sitten kun mies ihmettelee, että mistä lasten nenän muoto on periytynyt? :D 

Vierailija
68/68 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm. Minäkin olen käynyt vuosia lukuisilla treffeillä. Useimmat miehet haluaa nähdä uudestaan ja tosiaan: ilmoittavat sen yleensä samana päivänä. Monilla on aikaa viestitellä päivät pitkät, vaikka ovat hyvissä töissä. 

Ongelma on kuitenkin se, että miehet innostuvat ulkonäöstä. Useimpien kanssa ollaan kuin eri maailmasta, mutta se ei heitä tunnu haittaavan. Minua haittaa! Haluan jonkun fiksun, hauskan ja mukavan, kukapa ei. Miehille on riittänyt että mun ulkonäkö kiinnostaa ja monet hakee varmaan pelkkää seksiä. Itse en saa tunteettomasta seksistä kuin pahan mielen. 

On ollut joitakin suhteita vuosien mittaan, mutta ei mitään, mikä tuntuisi juuri miltään. Ystävien kanssa on ollut mukavampi olla, miesten ja naisten. Työkaveritkin on samanhenkisempiä. Haluaisin silti oman kumppanin, mutta en jaksa enää etsiä. Edellinen yritys myös päättyi ikävästi, kun miehestä paljastui niin järkyttäviä puolia ja sain kärsiä niistä. Stressi loppui, kun vähitellen aloin toipua sen jäljiltä enkä jaksa enää muuta yrittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan