Mä olen tunikatyyppi😔. Voisitteko auttaa löytään uuden tyylin
En ole enne tajunnut kuinka kauhealta mä näytän. Olen keskivartalolihava ja pönäkkä,kaikin puolin. Millaisia vaatteita tämmöinen voi edes käyttää?
Kommentit (10)
Ole juuri se, mikä olet, mutta älä sairas. Eli aloita kuntoilu! Sitten puolen vuoden päästä mietit, mitä tahdot päällesi. :)
Tsemppiä!
Neule, villapusero, villatakki, joku muu takki.
Tunikat on helppo vaihtaa mekkoihin. Melkein sama asia, mutta ei ihan niin "tätimäinen" tyyli.
Säkit ei pue ketään kauniisti ja eikös tunika oo vähän sellainen säkki. Voisitko kokeilla, että menisit hiljaiseen aikaan ihan vaatekauppaan ja kertoisit myyjälle, miksi on vaikea löytää vaatetta. Itse tein kerran niin, ja myyjä antoi sopivat ja päällä mukavat - ja vieläpä pirteät vaatteet sovitettavaksi. Korkea joustava vyötärö alaosaan niin tyköistuvakin pusero laskeutuu nätisti mahan yli.
Tunikoita on monenlaisia. Sopiva pituus loppuu vähän leveimman kohdan alapuolelle. Liian pitkä korostaa sitä leveintä kohtaa. Myös pyöristetty helma on armollinen. 3/4 hihat voi tehdä kädet pidemmän näköiseksi.
Monesti tunikat on kirjavia eikä sitä tunnista omaksi tyyliksi. Joku hillitty yksivärinen. Oikeastaan tärkeintä miten kantaa itsensä, ryhdikkyys, itsevarmuus, tapa kävellä. Jos laahustaa surullisena siinä ei vaatteet auta. Kyse on myös itsesuojelusta. Uloslähtiessä koita kävellä reippaasti, päämäärätietoisesti. Tärkeintä että vaatteet peittää ja lämmittää. Olet hyvä.
Tunikat voi olla tosi kivoja ja moneen sopivia vaatteita.
Itse olen jämähtänyt farkkuihin. Aina t-paita, neule/college ja farkut.
Ja minäkin olen vähän pullea täti, en tosiaan mikään hoikka gasellijalkainen nuori tyttö. Työ päiväkodissa vain vaatii käytännöllistä ja kestävää pukeutumista.
Ehkä meidän pitäisi vaihtaa Ap:n kansa garderobit päikseen?
Voithan sinä laihduttaa jos haluat,sitte sopii normaalit vaatteet.