Miten lopettaa stressaus miehistä?
Ne ei koskaan vastaa mulle ekan tapaamisen jälkeen tai halua nähdä uudelleen. Siis jos mä otan heihin yhteyttä. Tää stressaa, kun odotan vuorokauden aina viestiä ja se vie kaiken keskittymiskyvyn. Sit tulee pettymys ja itseinho, että olen itse kamala.... Kyllä mä vastaan niille harvoille miehille, jotka haluais nähdä mua uudestaan, mutta mä en heitä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Aww ihanaa, miten aktiivinen olet.
Jatka vain samaan malliin, koska kyllä saat aivan varmasti jonkun haaviisi. Joku vielä ottaa kopin. Hiljennä tahtia hetkeksi, että saat vähän levättyä tai kokeile tapailla jonkun toisen deittisovelluksen kautta. Toivon sulle paljon onnea!!! 🌼🍀
Kiitos. Olen kokeillut jo varmaan kaikki deittisovellukset 10v aikana ja pitänyt taukoja.
Tee omasta elämästäsi mielenkiintoista ja hyvää. Kun on omat asiat kunnossa ja nauttii elämästään ei stressaa niin helposti.
deittaile vasta kun olet onnellinen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tee omasta elämästäsi mielenkiintoista ja hyvää. Kun on omat asiat kunnossa ja nauttii elämästään ei stressaa niin helposti.
deittaile vasta kun olet onnellinen yksin.
Älä jaksa... Kyllä mä seksiä tarvitsen. Tälle viimeisimmällekin ehdotin pelkästään sitä eikä tullut mitään vastausta.
Ikävä totuus, mutta ulkonäkösi on todennäköisesti liian vaatimaton, jotta miesten kiinnostus heräisi. Lisäksi vaikutat raskaalta tyypiltä jo näiden viestiesi perusteella. Raskas, roikkuva, takertuva, vaativa, epävarma, epätoivoinen, alakuloinen ja surkea asenne karkottaa miehet tehokkaasti.
Varmaan parempi unohtaa miehet hetkeksi kokonaan ja keskittyä parantamaan omaa itsetuntoa. Aloita harrastuksia, joissa voit kehittyä, pyri saamaan ylennys töissä, tapaa kavereita, rupea muokkaamaan ulkonäköäsi esim. liikunnalla, lue self-helpiä ja muuta kirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä totuus, mutta ulkonäkösi on todennäköisesti liian vaatimaton, jotta miesten kiinnostus heräisi. Lisäksi vaikutat raskaalta tyypiltä jo näiden viestiesi perusteella. Raskas, roikkuva, takertuva, vaativa, epävarma, epätoivoinen, alakuloinen ja surkea asenne karkottaa miehet tehokkaasti.
Varmaan parempi unohtaa miehet hetkeksi kokonaan ja keskittyä parantamaan omaa itsetuntoa. Aloita harrastuksia, joissa voit kehittyä, pyri saamaan ylennys töissä, tapaa kavereita, rupea muokkaamaan ulkonäköäsi esim. liikunnalla, lue self-helpiä ja muuta kirjallisuutta.
Enpä usko, että näin on. :D Voitin vuosi sitten suomenmestaruuden eräässä urheilulajissa ja olen ollut mallitoimistolla nuorempana vuosia. Mitat on todella hyvät. Naamassakaan ei valittamista. Myös tuplamaisterin paperit löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että näin on. :D Voitin vuosi sitten suomenmestaruuden eräässä urheilulajissa ja olen ollut mallitoimistolla nuorempana vuosia. Mitat on todella hyvät. Naamassakaan ei valittamista. Myös tuplamaisterin paperit löytyy.
Olet siis yksisarvinen, silti miehet eivät kiinnostu etkä kelpaa edes seksiseuraksi. Juupa juu. Hanki trolli elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se ihanneminä, jonka rikkoutunut mielesi on kehitellyt. Todellisuus on kuitenkin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
deittaile vasta kun olet onnellinen yksin.Älä jaksa... Kyllä mä seksiä tarvitsen. Tälle viimeisimmällekin ehdotin pelkästään sitä eikä tullut mitään vastausta.
Seksin puutteeseen ei ole kukaan kuollut. Hillitse himosi.
Ihmiset tarvitsevat draamaa. Jos kaikki on hyvin, he ovat vain tylsiä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5528804/ihan-hyva-suhde-mutta-en-tunne-…
Mä olen ratkaissut sen niin, etten edes yritä ketään romanttisesti. Välillä tapaa ihanan oloisia miehiä, mutta mulla ei riitä enää itsetunto olemaan aloitteellinen. Olen siis yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ratkaissut sen niin, etten edes yritä ketään romanttisesti. Välillä tapaa ihanan oloisia miehiä, mutta mulla ei riitä enää itsetunto olemaan aloitteellinen. Olen siis yksin.
No hitto... Täällä olis yks mies muna pystyssä;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.. Toi ei ole mun käsitys ihanasta. Pokaile ap:ta, kun se vaikutti olevan enemmän puutteessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.. Toi ei ole mun käsitys ihanasta. Pokaile ap:ta, kun se vaikutti olevan enemmän puutteessa. :D
Hyi jumalaare. Mielummin hirttäydyn.
-ap
Sinulla taitaa olla yliedustavia kuvia, jos miehet ei yleensä halua tavata uudelleen? Laita realistisempia, vähemmän ehostettuja kuvia niin ei tarvitse aina pettyä treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
deittaile vasta kun olet onnellinen yksin.Älä jaksa... Kyllä mä seksiä tarvitsen. Tälle viimeisimmällekin ehdotin pelkästään sitä eikä tullut mitään vastausta.
Seksin puutteeseen ei ole kukaan kuollut. Hillitse himosi.
Juu ei ole hyvä ihmiselle olla himojensa vietävänä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi miehen pitää olla yhteydessä vuorokauden sisällä? Sillä voi olla työtä tai muuta tekemistä, tai puhelin hukassa sen päivän. Eihän normaalit ihmisetkään noin tiheään viestittele, ei ainakaan jos ovat toisilleen tuntemattomia. Eikö kärsivällisyys riitä pidempään?
Pariutumisen alkuvaiheessa kyllä haluaa olla jatkuvasti yhteydessä eikä todellakaan työt tai muut tekemiset haittaa (kenellä edes on sellainen työ, ettei ole aikaa sitä muutamaa sekuntia mitä viestin kirjoittaminen vaatii?). Mikäli siis on kiinnostunut toisesta osapuolesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä tuskin on vikaa siis, eli kannattaa keskittyä henkiseen kehitykseen. Juuri tuo itsetunnon kohotus ja optimistisuuden oppiminen.
Aww ihanaa, miten aktiivinen olet.
Jatka vain samaan malliin, koska kyllä saat aivan varmasti jonkun haaviisi. Joku vielä ottaa kopin. Hiljennä tahtia hetkeksi, että saat vähän levättyä tai kokeile tapailla jonkun toisen deittisovelluksen kautta. Toivon sulle paljon onnea!!! 🌼🍀