Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa stressaus miehistä?

Vierailija
03.04.2024 |

Ne ei koskaan vastaa mulle ekan tapaamisen jälkeen tai halua nähdä uudelleen. Siis jos mä otan heihin yhteyttä. Tää stressaa, kun odotan vuorokauden aina viestiä ja se vie kaiken keskittymiskyvyn. Sit tulee pettymys ja itseinho, että olen itse kamala.... Kyllä mä vastaan niille harvoille miehille, jotka haluais nähdä mua uudestaan, mutta mä en heitä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis 10 vuotta yrittänyt saada itsellesi kumppania, mutta jokaikinen mies jonka kanssa olet käynyt treffeillä, on torjunut sinut?

On aika päivänselvää että ongelmasi on huono ulkonäkö. Unohda nyt hyvä nainen noi treffihommat toistaiseksi, ja laita kaikki aika ja resurssit ulkonäkösi parantamiseen. Palaa deittimarkkinoille vasta sitten kun olet maksimoinut ulkonäkösi.

Itselläni meni vuosi (ja tuhansia euroja rahaa), että sain muutettua itseni sen näköiseksi että aloin kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 10 vuotta yrittänyt saada itsellesi kumppania, mutta jokaikinen mies jonka kanssa olet käynyt treffeillä, on torjunut sinut?

On aika päivänselvää että ongelmasi on huono ulkonäkö. Unohda nyt hyvä nainen noi treffihommat toistaiseksi, ja laita kaikki aika ja resurssit ulkonäkösi parantamiseen. Palaa deittimarkkinoille vasta sitten kun olet maksimoinut ulkonäkösi.

Itselläni meni vuosi (ja tuhansia euroja rahaa), että sain muutettua itseni sen näköiseksi että aloin kelvata.

Ja palkkioksi sait hyvin pinnallisen miehen.

Vierailija
44/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla naisen

Vierailija
45/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se saa sinut paremmalle mielelle, niin sovitaan sitten niin. Sain toki myös kaksi ihanaa lasta, joita en olisi koskaan saanut jos en olisi laittanut ulkonäköäni kuntoon.

Vierailija
46/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai se stressaa kun ap on naapurin lissu tuulipuvussa ja vaatimuksena on alfapankkiiri joka ajaa Ferrarilla. Näitä alfoja on äärimmäisen harvassa ja heillä kysyntä on melkoinen. Nykypäivän nainen kokee ansaitsevansa alfapankkiirin ja yhdestäkään vaatimuksesta ei tingitä vaan sittten ollaan ilman ja vingutaan internetissä miten ei löydy enää hyviä miehiä

Eipä tuo aloittaja oikein tuntuisi vastaavan kuvaustasi.

Miten vitussa tuo ensimmäinen viesti liittyy aloittajaan? Hänhän sanoi, ettei viitsi nähdä uudestaan rikollisia, narkomaaneja ja alkoholisteja. Onko se nykyään sama, kuin alfa, joka ajaa Ferrarilla?

Mitä oikein soperrat? Nimen omaan ei ole sama asia. Toki ap olisi sen alfan halunnut tavata, ei noita muita mainitsemiasi.

Vierailija
47/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Aina juttu päättyy. Useampi lupaavasti alkava tapailu päättynyt parien treffien jälkeen. Useimmiten syy on että mies "ei vaan tunne jotain", tai sitten paljastuu jokin muu asia, esim. yksi mies paljasti että onkin ehkä muuttavansa ehkä ulkomaille ja oli ihan pihalla mitä elämältään haluaa, ym. Alan väsyä deittailuun. Aina silti menen sydän avoinna ja täynnä toivoa deiteille. Turhauttaa pettyä kerta toisensa jälkeen. Eikö minulle oikeasti ole tarkoitettu romanttista rakkautta tässä maailmassa?

Vierailija
48/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama tilanne. Aina juttu päättyy. Useampi lupaavasti alkava tapailu päättynyt parien treffien jälkeen. Useimmiten syy on että mies "ei vaan tunne jotain", tai sitten paljastuu jokin muu asia, esim. yksi mies paljasti että onkin ehkä muuttavansa ehkä ulkomaille ja oli ihan pihalla mitä elämältään haluaa, ym. Alan väsyä deittailuun. Aina silti menen sydän avoinna ja täynnä toivoa deiteille. Turhauttaa pettyä kerta toisensa jälkeen. Eikö minulle oikeasti ole tarkoitettu romanttista rakkautta tässä maailmassa?

"syy on että mies "ei vaan tunne jotain""

Kerron sulle salaisuuden: "kipinä" on yhtä kuin hyvä ulkonäkö. Kun mä kävin rumana treffeillä, miehet eivät koskaan "tunteneet kipinää". Mutta sitten kun sain kovan duunin ansiosta ulkonäköni kuntoon, yllätys yllätys miehet alkoivatkin yhtäkkiä tuntea sitä kipinää lähes joka treffeillä. Mikä sattuma, kuka olisi ikinä arvannut :D

Vierailija
49/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle salaisuuden: "kipinä" on yhtä kuin hyvä ulkonäkö. Kun mä kävin rumana treffeillä, miehet eivät koskaan "tunteneet kipinää". Mutta sitten kun sain kovan duunin ansiosta ulkonäköni kuntoon, yllätys yllätys miehet alkoivatkin yhtäkkiä tuntea sitä kipinää lähes joka treffeillä. Mikä s

Juuri näin. Suoraa, rehellistä puhetta, mutta ikävä kyllä naiset eivät halua tätä kuulla saati sisäistää. Miehet ovat valmiita sietämään luonteeltaan sekopäisiä, tylsiä, tyhmiä, ilkeitä tai ihan vain tavallisia naisia, kunhan ulkonäkö on tarpeeksi viehättävä.

Vierailija
50/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle salaisuuden: "kipinä" on yhtä kuin hyvä ulkonäkö. Kun mä kävin rumana treffeillä, miehet eivät koskaan "tunteneet kipinää". Mutta sitten kun sain kovan duunin ansiosta ulkonäköni kuntoon, yllätys yllätys miehet alkoivatkin yhtäkkiä tuntea sitä kipinää lähes joka treffeillä. Mikä s

Mitä asioita tarkoitat, että pitäisi muuttaa? Olen kyllä mielestäni kaunis nainen ja normaalipainoinen. Olen myös saanut useilta miehiltä kehuja ulkonäöstäni. Luulen, että olen suomalaiseen silmään vähän "erikoisen näköinen", minussa on keski-eurooppalaista verta ja ulkonäössä selkeitä piirteitä sieltä päin. On tullut paremmin mätsejä tinderissä keski-euroopassa kuin Suomessa, lisäksi viehätyn itse keskimäärin enemmän keski-eurooppalaisen näköisistä miehistä kuin suomalaisista.

Vierailija
51/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies tuntee vaan seksuaalista vetoa, mutta ei tunne ihastumisen tunnetta tai rakkautta. 

Vierailija
52/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kokeilla siirtyä pois Tinderistä oikeaan elämään? Vai oletko kokeillut jo?

Vierailija
53/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat niille miehille ravintolaillallisia ja pyydät kylpylään treffeille?

Vierailija
54/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa lopettaa Tinder ja keskittyä kaikkeen muuhun elämässä. Kuulostaa riippuvuudelta. Mitä asiaa et halua itsessäsi nähdä tai työstää, kun käytät aikasi ja energiasi muihin ihmisiin? Ehkä terapeutilla käyntikin tekisi hyvää. Jos et halua puhua, kokeile rosen-terapeuttis. Kehosta löytyy vaikka mitä tunteita, joita et ehkä ole halunnut käsitellä. Kun teet sen, mies tulee myös. 

Vierailija
55/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta stressaamasta miehistä ja vietä upeaa elämää, tapaa ihmisiä, harrasta, matkustele, treenaa, ole paras versio itsestäsi, ja anna miesten stressata sinusta! 

Vierailija
56/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on hyvä unohtaa miehet joksikin aikaa. Turha hakata päätä seinään. Jos ei 10 vuodessa ole ketään löytynyt niin kyse tuskin on siitä ettei vaan ole tullut sitä mystistä oikeaa vastaan. Syyt jotka miehet karkottaa löytyy paremmin ku keskittyy muuhun kuin miehen etsimiseen. 

Vierailija
57/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ap

Eikka 67

Vierailija
58/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se saa sinut paremmalle mielelle, niin sovitaan sitten niin. Sain toki myös kaksi ihanaa lasta, joita en olisi koskaan saanut jos en olisi laittanut ulkonäköäni kuntoon.

Olen eri, mutta eikö sinua pelota että miehesi jättää sinut kun vanhenet ja ulkonäkösi ei enää ole niin hyvä? 

Itse olen aina skipannut nuo "ulkonäkö kuntoon" -neuvot deittailussa, koska en halua miestä jolle ulkonäkö on hirveän tärkeä asia, juurikin mm. tästä syystä että ulkonäköön perustuva suhde on hataralla pohjalla aina. Yli 10 vuotta mullakin meni sinkkuna, kunnes löysin hyvän miehen. Olin tuolloin jopa aika lihava ja muutenkin huonoimmillani ulkoisesti. Sen jälkeen olen kyllä petrannut ulkonäössä, ihan vain siksi kun rakastuneena on ollut niin hyvä olo. Nykyään nautin laittautumisesta ja olen hoikka, mutta mulle on tärkeää tietää, että mieheni rakkaus ei perustu ulkonäkööni.

Vierailija
59/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä se ulkonäön kuntoon laittaminen konkreettisesti tarkoittaa? Jos on jo hoikka, meikkaa siististi, pukeutuu normaaleihin naisellisiin vaatteisiin, on pitkät laitetut hiukset, niin mitä voi vielä laittaa kuntoon? Joku kauneusleikkaus? Mikä asia on teillä saanut aikaan sen hurjan muodonmuutoksen? 

Vierailija
60/68 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki isot silikoonit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan