Pilvi Hämäläinen halveksii naisia vaikka on nainen itsekin. Johtuuko tämä naisia halveksivasta omasta isästä vai mistä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, mulla oli ihana isä ja perheen naisväki oli hänelle kaikki kaikessa, mutta kyllä töytyy sanoa, että osaa naisista halveksin. Aikuisen naisen pissiskäytöstä ja pissispukeutumista ja kunnon miesten sorsimista halveksin todellakin.
Eli kotona opittua naisvihaa.
Joo, ja nämä Pirjot ja Sinikat eivät oikeasti itse edes tiedosta vihaavansa omaa sukupuoltaan. Sen näki esim. siinä Mikko Leppilammen ahdistelu-uutisen kommenttiosiossa, johon nämä vanhat kantturat lennähtivät puolustelemaan ihku-Mikkoa, ja haukkumaan ahdistelun kohdetta (naista) ties millä nimillä, ja tyyliin "kyllä vähän pitää saada miesten puristella ja taputella, mitä pahaa siinä on" jne.
Joo, joku kurppa siellä oikein näytti vitsailevan, että kuink
Öhö Öhö, sinä halveksut yli 50v naisia,.
>> Niin, juuri kantasuomalaiset miehet ovat kaiken aikaa olleet mukana vaatimassa kovempia rangaistuksiaraiskauksista, mutta avokadoleipä kädessä suvaitsevaisuutta huutava neiti liberaali haalii tänne sitä kulttuuria. >>
Mitä nyt aika moni teistä äänesti sellaista ehdokasta, jonka mielestä nukkuvan, tajuttoman tai muusta vastaavasta syystä suostumaan kylenemättömän kanssa on ihan ookoo harrastaa seksiä. Teillä on tätä ihan kotoperäistä mieskulttuuria omasta takaa, makkaraleipä kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, mulla oli ihana isä ja perheen naisväki oli hänelle kaikki kaikessa, mutta kyllä töytyy sanoa, että osaa naisista halveksin. Aikuisen naisen pissiskäytöstä ja pissispukeutumista ja kunnon miesten sorsimista halveksin todellakin.
Joo, ja nämä Pirjot ja Sinikat eivät oikeasti itse edes tiedosta vihaavansa omaa sukupuoltaan. Sen näki esim. siinä Mikko Leppilammen ahdistelu-uutisen kommenttiosiossa, johon nämä vanhat kantturat lennähtivät puolustelemaan ihku-Mikkoa, ja haukkumaan ahdistelun kohdetta (naista) ties millä nimillä, ja tyyliin "kyllä vähän pitää saada miesten puristella ja taputella, mitä pahaa siinä on" jne.
Tämähän s
Minulla ainakin on esim. työelämässä aivan päinvastainen kokemus. Nimenomaan juuri naiset ovat naisten puolella. Minua on suojeltu klähmijöiltä jne. Älkää te naiset omianne haukkuko, vaan olkaa esimerkkeinä. Miehet eivät teidän etuanne ajattele.
Anteeksi, että aion olla edelleenkin huono kasvattaja. En aio kertoa tyttärelleni, että hän on uhri.
Se on toki paljon helpompi tie kuin riskinotto, mutta silti.
Miksi pitäisi naisena olla solidaarinen naisille tai miehenä miehille? Eikös täällä olla yksilöinä vapaina itselleen eikä jollekin kollektiiville orjantapainen? Vaatiahan voi, mutta itsenäinen ihminen piutpaut välittää solidaarisuusvaateista.
Vierailija kirjoitti:
>> Niin, juuri kantasuomalaiset miehet ovat kaiken aikaa olleet mukana vaatimassa kovempia rangaistuksiaraiskauksista, mutta avokadoleipä kädessä suvaitsevaisuutta huutava neiti liberaali haalii tänne sitä kulttuuria. >>
Mitä nyt aika moni teistä äänesti sellaista ehdokasta, jonka mielestä nukkuvan, tajuttoman tai muusta vastaavasta syystä suostumaan kylenemättömän kanssa on ihan ookoo harrastaa seksiä. Teillä on tätä ihan kotoperäistä mieskulttuuria omasta takaa, makkaraleipä kädessä.
Jos tahot tahot oikein hyvää naista, niin mul on koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata.
Ainakin yksi nainen suomessa on tasa-arvoinen ja ymmärtää kuinka hirveitä naiset suomessa on. "Helvetissä on erityinen paikka naiselle joka ei toista naista tue"
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi naisena olla solidaarinen naisille tai miehenä miehille? Eikös täällä olla yksilöinä vapaina itselleen eikä jollekin kollektiiville orjantapainen? Vaatiahan voi, mutta itsenäinen ihminen piutpaut välittää solidaarisuusvaateista.
En halua, että tyttäreni on tietynlainen vain, koska naisen kuuluu olla. Hänen pitää saada olla sitä vapaaehtoisesti. Haluan, että hän voi halutessaan myös ojentaa hänelle tyrkytetyn vauvan eteenpäin ja jatkaa puhettaan omalla suullaan.
En halua, että tyttäreni kasvaa sellaiseksi, että se vain katsellee ympärilleen ja vatuloi tekosyitä sille, miksi ei menesty. Identiteettipolitiikka ja uhriutuminen on surkea esimerkki tytöille. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla halveksii?
Minäkin halveksin ns.avuttomia naisia, "Apua, tuolla on hiiri!", "En saa lamppua kattoon, mies apuun!"
Sinä vaikutat ilkeältä ihmiseltä. Olitko kenties koulukiusaajakin?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi nainen suomessa on tasa-arvoinen ja ymmärtää kuinka hirveitä naiset suomessa on. "Helvetissä on erityinen paikka naiselle joka ei toista naista tue"
Kokemus on kertonut, ettei sitä tukea yleensä saa. Miksi sitten haaskata aikaansa toisten tukemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on esim. työelämässä aivan päinvastainen kokemus. Nimenomaan juuri naiset ovat naisten puolella. Minua on suojeltu klähmijöiltä jne. Älkää te naiset omianne haukkuko, vaan olkaa esimerkkeinä. Miehet eivät teidän etuanne ajattele.
No en voi sille mitään että olen törmännyt ihan liian moneen naiseen jotka ns omiaan haukkuu, niin ei enää ole naisiinkaan luottamusta
Mietin itseasiassa tätä ilmiötä ja itsestäni löysin ainakin jotain, mikä herättää ärsytystä, joskin suoraa vihaamista en ymmärrä. Minussa naisena voi herättää ärtymystä jos joku vikisee ja valittaa liikaa vaikka just asioista mikä on naisten juttuja. Eli heittäytyy ihan avuttomaksi itkupilliksi ja pitää sitä esillä ja yleistää että kaikilla naisilla näin. Menkat sitä, synnytys tätä, pieni koko ja lihasheikkous tms. Kun naisetkaan eivät ole siitä samasta muotista valettuja.
Myös vastakkainen herättää ärtymystä. Ihannoidaan ja odotetaan samaa muiltakin. Synnyttämistä, oh miten ihanaa ja itsestään selvää naisilta, lapset ja perhe-elämän ylistys ja sen vähättely ettei ymmärrä jos ei ole samassa tilanteessa. Kun tämä naisen keho on niin ihana ja pystyvä. Antaa veren valua ja voimaannutaan. Naiset eivät edelleenkään ole siitä samasta muotista valettuja.
En siis vihaa, mutta huomaan ärtyväni tuollaisista.
Mitä sen huulille on tapahtunut, järkyt!!
Harvemmin naiset toisistaan pahaa puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vihaamisesta, mutta ihan suoraan sanottuna sekaisin ja inhottavia te olette kyllä kaikki. En sitä ollenkaan ihmettele, jos joku ihan rehellisesti vihaakin. Ei vain satu olemaan juuri minun ongelmani.
Naisviha opitaan toisilta miehiltä. Ei sitä pidäkään ihmetellä, kun asia on ihan tunnettu.
Okei. Eikös sille jotain syitäkin mahtaisi löytyä, joskus jopa ihan perusteltuja sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä liittyy Pilvi Hämäläiseen?
Hän on jostakin syystä erittäin vetovoimainen nainen ja vetoaa minuun miehenä, vaikkei välttämättä miesoletetuista pidäkään.
Siis oletitsä just Pilvin sukupuolen?!?!?!?! RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja nämä Pirjot ja Sinikat eivät oikeasti itse edes tiedosta vihaavansa omaa sukupuoltaan. Sen näki esim. siinä Mikko Leppilammen ahdistelu-uutisen kommenttiosiossa, johon nämä vanhat kantturat lennähtivät puolustelemaan ihku-Mikkoa, ja haukkumaan ahdistelun kohdetta (naista) ties millä nimillä, ja tyyliin "kyllä vähän pitää saada
"Niin, juuri kantasuomalaiset miehet ovat kaiken aikaa olleet mukana vaatimassa kovempia rangaistuksiaraiskauksista, mutta avokadoleipä kädessä suvaitsevaisuutta huutava neiti liberaali haalii tänne sitä kulttuuria. "
Joo, tasan niin kauan kuin kyseessä on puskasta puukon kanssa hyppäävä tuntematon, mielellään ulkomaalainen tekijä. Mutta sitten kun se onkin oma kaveri, niin on aivan toinen ääni kellossa. Mutta sehän on niin hyvä jätkä, älä nyt ongelmia kerjää, eihän se tahallaan, se oli kännissä ei sellaista lasketa. Tai sitten klassikko: Ei se minua ole koskaan, joten en usko. Todella moni suomalainen mies ei edes itse tajua syyllistyneensä ko. rikokseen, koska hänen mielestään sitä ei lasketa kun oli kännissä, teki liikaa mieli, uhri oli tuttu, ja nainen nyt vain sattui olemaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Pilvi Hämäläisen, kuka sitten lieneekin, naisiin kohdistuva halveksunta ilmenee?
Avautui jossain lehdessä asiasta muistaakseni. Luulen syynä olevan huonon itseluottamuksen ja tyytymättömyyden ulkonäköönsä, pitää itseään ehkä epänaisellisena minkä ymmärrän kyllä. Tästä syystä sitten halveksii naisellisia ja jotenkin perinteisiä naisia?
Mikäs lehmä täällä Pilviä haukkuu. Mitä nämä sanat MUISTAAKSENI... EHKÄ.... ym. Latelet moukka omia oletuksiasi... Hyi ruma Vanhapiika.
Niin, juuri kantasuomalaiset miehet ovat kaiken aikaa olleet mukana vaatimassa kovempia rangaistuksiaraiskauksista, mutta avokadoleipä kädessä suvaitsevaisuutta huutava neiti liberaali haalii tänne sitä kulttuuria.