Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ärsyttääkö sinua laittautuva ja kaunis nainen?

Vierailija
03.04.2024 |

Haluan kuulla tähän vastauksen tähän kysymykseen, johon ehkä alitajuisesti tiedänkin jo vastauksen. Koen itse omalla ulkonäölläni triggeröiväni usein ihmisiä ja niin pitkään kun koin tarvetta kuulua naislaumaan, se jollain lailla häiritsi ja harmittikin. Monesti yritin pienentää itseäni ja olla vaatimattomampi muiden edessä, en kehdannut laittaa korkokenkiä, mekkoa ja kihartaa pitkää tukkaani tavalla jolla olisin halunnut laittautua. 

Sitten yhtenä vuonna tapahtui useampia ihmissuhdemuutoksia ystävyyssuhteissa ja useita kaveruuksia katkesi minusta riippumattomista syistä. Olin paljon yksin, tein asioita yksin, tutustuin uusiin ihmisiin ja jollain lailla vahvistuin. Myös oma naiseuteni vahvistui, koska sille ei ollut enää vertailukohtaa tai ketään joka olisi sitä rajoittanut. Pukeuduin niinkuin halusin, korkokengät, mekot, kiharat ja huulipunat. Juuri sellainen tyyli, joka sai itseni hehkumaan ja loistamaan. Nyt huomaan, että osa naisista katsoo minua kuin myrkkynuolilla ampuen. En saisi olla tällainen, mutta silti olen. 

Olen kuitenkin kaikille kohtelias, mukava ja ystävällinen. Mutta silti ulkonäköni on monille naisille valtava ärsytys. Se tulee esille eniten käytöksessä, joka on nuivaa ja jopa vihamielistä. Samaan aikaan miehet taas ovat kohteliaita ja ystävällisiä, sekä kohtelevat asiallisesti. Naiset, miksi näin? Mikä laittautuneissa naisissa niin paljon ärsyttää? Jos kuitenkin ihminen on luonteeltaan ihan mukava, onko se ulkonäkö niin iso tekijä, että oma käytös muuttuu vihamieliseksi?  

Kommentit (381)

Vierailija
1/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se harmittaa. Oma rumuus vain korostuu jos vieressä kaunotar.

Vierailija
2/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Saako kaunis, laittaituva nainen enemmän lapsia? Onko kauniilla, laittautuvalla naisella enemmän lapsia? Vaikuttaako kaunis, laittautuva nainen siltä, että hänellä on paljon lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Entisellä työpaikalla jos oli vähänkään laittautunut niin sai sellaista mikroaggressiota tietyiltä työkavereilta että huhhuh. Minäkin olen aina tosi ystävällinen kaikille ja hymyilen. Jos olen naama peruslukemilla, niin helposti pidetään ylimielisenä.

Vierailija
4/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että hoikkana naiset inhosivat minua, nyt kun olen pullea, niin samat tyypit mielin kielin. Surullista 😐

Vierailija
5/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ärsytä, eikä kyllä ärsytä rumakaan nainen joka laittautuu. Mieluummin katselen siistiä ja laitettua ihmistä, kuin riihenseinästä reväisyä. 

Vierailija
6/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan. Siinähän laittautuu. Itse en jaksa.

Vierailija
7/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Silloin harvoin kun ärsyynnyn jostain toisesta ihmisestä, syynä on ihan muut kuin ulkoiset seikat.

Vierailija
8/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehet tykkää jos nainen on laitettu ja tyylikäs. Kyllä naisetkin tykkää, jos mies on komea ja siististi pukeutunut. Kyllä ihmiset tykkää kuitenkin loppujen lopuksi, jos toinen on edes osapuilleen ihmismäisesti puettu ja laitettu. Harva tykkää ihan siitä törkyisestä ja likaisissa vaatteissa liikkeellä olevasta. 

Ihmetteleisin suuresti, jos miehet ei tykkäis, kun kauniina ja hemaisevana kuljet ympäriinsä. Jotkut naiset voi tietenkin olla kateellisia, niin miehetkin on kateellisia toisille komeille miehille, joilla on vientiä naismaailmassa. 

Näin se vaan menee. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Ihan normaali tilanne.

Vierailija
9/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se harmittaa. Oma rumuus vain korostuu jos vieressä kaunotar.

Nyt taitaa olla tämä oma rumuus vaan omaa kuvitelmaa! En ikinä usko ettei mitään ole tehtävissä, sinäkin olet takuulla kaunis nainen ja sitä voisi korostaa monella tavalla. Nyt selkä suoraksi ja omaa vaatekaappia perkaamaan, hiuksiin siisti väri / leikkaus tai ihan oma laittaminen, pari freesiä meikkiä ja hymyä huuleen. Jos sinut näkisin sanoisin, että sinäkin olet kaunis. Koska varmasti olet. 

Ap 

Vierailija
10/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia piirisi oikein ovat? En ole tuollaista koskaan laittautuvana ja nättinä naisena kohdannut. Ehkä tulkitset väärin? Minua on aina katsottu. Siksi että on kiva katsoa kainista ja huoliteltua.

Vierailija
11/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tippaakaan. Siinähän laittautuu. Itse en jaksa.

Juuri näin! Tämä on asenne, jota arvostan. 👍 Minua ei yleensä ärsytä muissa ihmisissä tai heidän ulkonäössä mikään. Sallin aivan vapaasti kaikille lähelläni oleville juuri sen ulkomuodon ja näön, jonka kokevat omakseen. Olkoon vaikka saunapuhdas tai hiihtolenkin jälkeinen hikilookki. :) 

Ap 

Vierailija
12/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Silloin harvoin kun ärsyynnyn jostain toisesta ihmisestä, syynä on ihan muut kuin ulkoiset seikat.

Nimenomaan. Huono luonne ja ilkeys, ylimielisyys ja epäkohtelias käytös ovat asioita, jotka saavat minulta huomion nopeammin kuin ulkonäkö kerkeää edes vaikuttaa. 

Ap 

Vierailija
13/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tulee itsellekkin sellainen olo että haluan laittautua. Minusta on kiva katsella ihmisiä jotka laittautuneet kivasti, hiukset on puhtaat eikä haise hielle jne. Jos hajuvettä on liikaa se ärsyttää ja tulee migreeni. 

Vierailija
14/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellet ole jatkuvasti äänekäs tai haise pahalle. Sellaiset ihmiset ärsyttävät, jotka tunkeutuvat toisten henkilökohtaiseen tilaan.

Vierailija
15/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen laittautuvia naisia. En hirveästi itse jaksa aina jaksa panostaa joka päivä mutta olen joskus myös huomannut saman että tietyt naiset joskus ovat jotenkin ilkeitä tai kohtelevat jotenkin tympeästi itseäni kohtaan. Olen kyllä ystävällinen toisille. En tiedä johtuuko se siitä että asun pienellä kylällä. Ehkä jotkut naiset ovat kateellisia ja kokevat laittautuvat naiset uhaksi?

Vierailija
16/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska pidän itse hippi tyylistä!

Vierailija
17/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihannoin luonnollisuutta, mutta ei haittaa jos ystäväni laittautuisi. Se on hänen oma asia. 

Vierailija
18/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ärsytä mutta ylisliipatut miehet ärsyttää ja huvittaa

Vierailija
19/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole huomannut. Laihduin itse yli 100 kilosta 60:neen, ja olin aina isokokoisempana nätisti pukeutunut ja meikattu, sieväkasvoinen nainen. Ok, nyt saan miehiltä enemmän huomiota, mutta naisten käytös minuun ei ole muuttunut. Johtunee ehkä siitä että olen positiivinen, elämäniloinen ja empaattinen ihminen- ei ole tullut mieleenkään että kukaan nainen ärsyyntyisi siitä, miltä näytän. Omasta mielestäni on mukavaa katsoa kauniita naisia ja vaikkapa kehaista heidän ulkonäköään- ei tuo ole keltään pois, päinvastoin.

Vierailija
20/381 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihailen laittautuvia naisia. En hirveästi itse jaksa aina jaksa panostaa joka päivä mutta olen joskus myös huomannut saman että tietyt naiset joskus ovat jotenkin ilkeitä tai kohtelevat jotenkin tympeästi itseäni kohtaan. Olen kyllä ystävällinen toisille. En tiedä johtuuko se siitä että asun pienellä kylällä. Ehkä jotkut naiset ovat kateellisia ja kokevat laittautuvat naiset uhaksi?

Asiakaspalvelijana huomannut että niitä tympeitä ompi miehissä ja naisissa aika laillaa.. Ei siis johdu laittautumisestasi. Niillä on vain bad day. . :s