Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset rähjääntyvät vanhetessaan niin eri tahtia?

Vierailija
02.04.2024 |

Luokkakokouksessa taannoin se luokan komein poika ei ollut enää minkään näköinen, kun taas ei minkään näköinen oli muuttunut suorastaan älyttömän komeaksi. Sellaiseksi, että silmät juuttuivat häneen kiinni.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä kiinni lähinnä. Olen 35-vuotias, mutta näytän noin 2227-vuotiaalta. Jatkuvasti tulee samanikäisiä ihmisiä vastaan, joista moni näyttää ihan keski-ikäiseltä, ja mietin mielessäni, olenko minäkin tosiaan näin vanha? :D

22-27-vuotiaalta. Vauva.fi taas sekoilee.

Vierailija
262/269 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa rähjääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät, elintavat, sairaudet..

Vierailija
264/269 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä kiinni lähinnä. Olen 35-vuotias, mutta näytän noin 2227-vuotiaalta. Jatkuvasti tulee samanikäisiä ihmisiä vastaan, joista moni näyttää ihan keski-ikäiseltä, ja mietin mielessäni, olenko minäkin tosiaan näin vanha? :D

Sinäkin todennäköisesti näytät ihan yhtä vanhalta muiden silmissä, vaikka omassa peilissä näytätkin mielestäsi kaksikymppiseltä.

Vierailija
265/269 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä taitaa olla lähinnä kiinni. Esim. oma äitini rupsahti jo tosi nuorena, jo 30 ikävuodesta alkaen alkoi leukaperät ja silmäluomet roikkumaan ja otsa ja silmänympärykset rypistyä, ja niin on käynyt minullekin huolimatta tunnollisesta aurinkovoiteen käytöstä, ihon hoitamisesta ja varsin terveellisistä elämäntavoista lukuun ottamatta muutamaa opiskeluvuotta jolloin kaljaa meni liikaa ja ruoka oli mitä sattui. Sitten minulla on koiraharrastuksessa pari kaveria, jotka edelleen päälle nelikymppisenä bilettää, juo runsaasti, tupakoi, toinen ylpeilee sillä ettei tarvi aurinkovoiteita koska ei Suomen oloissa pala koskaan - ja nämä epäterveellisesti eläjät näyttävät huomattavasti nuoremmilta kuin minä.

Aurinkovoiteet eivät ole terveellisiä ja saattavat aiheuttaa vaurioita. yksi kaikista voidekusetuksista.

Vierailija
266/269 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin no jokainen kuolee joku päivä. Aloittajakin.

Vierailija
267/269 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vierekkäin on pullukka ja kirjaimellisesti laiha, kyllä pullukka on aina nuoremman näköinen naamastaan. 

Läski venyttää pullukoiden ihoa eikä siihen siksi tule helposti ryppyjä, jolloin näyttää nuoremmalta

Vierailija
268/269 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha paikkansa pitävä totuus on, että naiset rupsahtavat ja miehet komistuu iän myötä. Tämän voi jokainen todeta, kun tarkkailee ympäristöä.

Olin järkyttänyt, kun sain tietää pöytäseurueessa olevien miesten iät. Olivat iältään kaikki 31-33-vuotiaita. Luulin isoa osaa heistä 35-45-vuotiaiksi. Olivat kulahtaneiden näköisiä ja kaljamahaisia ukkeleita. En voinut uskoa, että pöydän vanhimpana ihmisenä vaikutin heitä nuoremmalta. Kaikenlaista sitä näkee. 

Tuo 33-35 ero ei ole juuri mitään. Kas kun ei aleta luulottelemaan kuukausissa.

Vierailija
269/269 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat, jos ei ole siunaantunut sitkeitä geenejä. Ei juo, ei polta, ei käristä ihoaan keskipäivän kesäauringossa, nukkuu riittävästi. Äidiltäni on kysytty usein missä on töissä vaikka ikää lähes 80 vuotta. Tämä ei ole pelkästään hyvä asia. Saa huonoa kohtelua monelta naiselta, jotka näyttää rusinalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan