Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinted kokemuksia

Vierailija
02.04.2024 |

Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.

Kommentit (312)

Vierailija
101/312 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei toimi kuvien lisääminen. Olen joka päivä kokeillut josko ongelma olis korjattu, mutta ei. Torissa mulla on ollut koko ajan samat tuotteet myynnissä mitkä Vintedissä ja eilen illalla otin Vintedin tilalle Tisen, johon lisään uusia tuotteita.

Vierailija
102/312 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, halusinpa tulla kertomaan oman kokemukseni, että osaatte muut harkita ennen kuin toimitte. 

myin Vintedissä vaatteita monen sadan euron edestä, kun halusin lunastaa rahat en saanut lisättyä pankkikorttiani, koska olin luonut käyttäjäni käyttäen appleid salattua sähköpostia. Viestit eivät jostain syystä välity omaan sähköpostiini, vaikka pitäisi ja olen säätänyt nyt kuukauden tätä asiaa Vintedin kanssa, jotta saisin rahani tililleni. Vinted ei tunnu edistävän asiaa millään tavalla, vaikka lähetin heille sähköpostin vaihtamiseen tarvittavat tiedot monia viikkoja sitten. Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä.. Jos joku tietää miten saisin puhelimitse kiinni Vintedin tuen tai miten kannattaisi edetä tässä asiassa, olisin tosi kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/312 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä tuon varoittavan kokemuksen Vintedistä. Myin ison kasan vaatteita ja muutaman kalliimman jutun ja niin vaan tuli tuli ilmoitus, että olen myynyt 1000 eurolla, joten minun tulee todentaa henkilöllisyyteni. Olin tähän mennessä ostanut paljon itselleni ja lapsilleni Vinted-saldolla eli en koskaan ollut lunastanut rahoja tililleni, tyhmä minä. Sitten tuli tuo ilmoitus ja saman tien meni saldo lukkoon eli en saanut ostettua enää mitään siellä olevilla varoillani, siis niillä rahoilla, jotka olin jo saanut tehdyistä kaupoista. Ja rahaa siellä on 340 euroa! Minulla on henkkarina vain ikivanha kuvallinen Kela-kortti, joka ei käy henkilöllisyyden todentamiseen eli minun pitää käydä hakemassa passi (hinta kuvineen noin 70€) ja ladata siitä kopio Vintediin jotta saan taas käyttää omia rahojani. Ja todellakin epäilyttää antaa passin tiedot johonkin Liettuaan!

Eli: älkää pitäkö saldossa euroakaan jota ette ole valmis menettämään. Ja tosiaan sinne Vintediin pitää ladata kopio passista tai ajokortista kun on myynyt 1000 eurolla jos haluaa jatkaa myymistä tai siirtää saldon omalle tililleen. 

Vierailija
104/312 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraa! Nyt onnistuu taas kuvien lataaminen mulla Android-puhelimella.

Vierailija
105/312 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ei pysty kuvia selaimen kautta laittamaan.

Olen testannut kahdella koneella ja useammalla selaimella.

Asiakaspalveluun olen asiasta ilmoittanut, mutta toistaiseksi he eivät ole ymmärtäneet ongelmaa vaan selittävät omaansa että pitää katsoa että kaikki on päivitetty ja että välimuistit ja evästeet tyhjennetty.

Päivitys.

Nostan kädet ilmaan tämän asian suhteen.

Olen nyt useamman päivän keskustellut asiakaspalvelun kanssa tästä ongelmasta. He ovat pyytäneet kokoajan lisätietoja, mikä ei ole johtanut yhtään mihinkään.

Asiakaspalvelu ei vain voi myöntää, että vika on heidän sivustossaan vaan vikaa etsitään asiakkaasta. Eli kaikki joilla on ongelma kuvien laittamisessa Vintediin, vika on teissä ei Vintedissä.

Asiaa ei todellakaan auttanut se, että kerroin heille kokeilleeni kahdella

Ilmoittivat tänään yllättäen, että ovat nyt päivittäneet sivustoa ja kaiken pitäisi olla nyt kunnossa. Itse kokeilin ja nyt onnistuu kuvien lisääminen.

Vierailija
106/312 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jotain ongelmaa? Nyt lähetystarroja ei saa haettua. Palvelussa teknisiä ongelmia...

Vierailija
107/312 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Saitko koskaan rahojasi tilillesi? 

itsellä sama ongelma!! AppleID salattu, joten en saa koodia itselleni!! Ja rahaa odottamassa 305€

onko antaa vinkkiä, kuinka toimia? Olen ollut heihin yhteydessä suomeksi ja englanniksi

Vierailija
108/312 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ku pistin myyntiin tänään laadukkaan merkkitakin tosi halvalla Vintediin, että joku sais siitä kivan takin edullisesti niin yks lobbari osti sen. Nyt se sitten jo myy sitä eteenpäin kalliimmalla, eikä tuote ole vielä edes perillä.. noitakin tuolla liikkuu paljon.

Vierailija
109/312 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, että ostaja osti tuotteen ja perui kaupan 6 tunnin päästä. Olen pakannut tavaran ja aamulla piti viedä se Postiin. Ketuttaa niin paljon taas.

Vierailija
110/312 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää, että ostaja osti tuotteen ja perui kaupan 6 tunnin päästä. Olen pakannut tavaran ja aamulla piti viedä se Postiin. Ketuttaa niin paljon taas.

Minua ärsyttää kun myyjä peruu kaupan. Tai ei edes aina peru, vaan lähetysaika umpeutuu. Koskaan eivät pahoittele tai selittele toimintaansa.

Nää usein aika paljon vaivaa jonkun vaatteen etsimiseen, niin on todella turhauttavaa, kun kaupat ei toteudukaan.

5
111/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun innoittamana, menin sinne tänä aamuna. Mutta en mistään löytänyt sitä pientä suurennuslasia, jolla haetaan tuotteita. Olisin ostanut Saksasta pupupihakoristeen. Haaveeksi jää.

Samoin, kuin se, että kun Klingel  ja Peter Hahn eivät enaa toimita ihania tuotteitaan Suomeen, niin hakemalla niiden nimellä.el löydy mitään.  

Vierailija
112/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ku pistin myyntiin tänään laadukkaan merkkitakin tosi halvalla Vintediin, että joku sais siitä kivan takin edullisesti niin yks lobbari osti sen. Nyt se sitten jo myy sitä eteenpäin kalliimmalla, eikä tuote ole vielä edes perillä.. noitakin tuolla liikkuu paljon.

Minä peruisin kaupan, vaikka tulisikin negatiivinen palaute. Tai sitten viivyttelisin postittamista viimeiseen päivään, jos päättäisin myydä.

Vierailija
113/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en vaihtaisi Torista mihinkään.

Vierailija
114/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en vaihtaisi Torista mihinkään.

Torin ja vintedin ero on se, että vintedissä saa kaupaksi

Vierailija
115/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, halusinpa tulla kertomaan oman kokemukseni, että osaatte muut harkita ennen kuin toimitte. 

myin Vintedissä vaatteita monen sadan euron edestä, kun halusin lunastaa rahat en saanut lisättyä pankkikorttiani, koska olin luonut käyttäjäni käyttäen appleid salattua sähköpostia. Viestit eivät jostain syystä välity omaan sähköpostiini, vaikka pitäisi ja olen säätänyt nyt kuukauden tätä asiaa Vintedin kanssa, jotta saisin rahani tililleni. Vinted ei tunnu edistävän asiaa millään tavalla, vaikka lähetin heille sähköpostin vaihtamiseen tarvittavat tiedot monia viikkoja sitten. Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä.. Jos joku tietää miten saisin puhelimitse kiinni Vintedin tuen tai miten kannattaisi edetä tässä asiassa, olisin tosi kiitollinen.

Tein saman mokan, mutta vinted hoiti sen päivässä. Ei ollut mitään ongelmaa. Muutamaan kysymykseen piti vastata tunnistusmielessä ja sitten sain vaihtaa sähköpostiosoitteen tietoihini.

Vierailija
116/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä tuon varoittavan kokemuksen Vintedistä. Myin ison kasan vaatteita ja muutaman kalliimman jutun ja niin vaan tuli tuli ilmoitus, että olen myynyt 1000 eurolla, joten minun tulee todentaa henkilöllisyyteni. Olin tähän mennessä ostanut paljon itselleni ja lapsilleni Vinted-saldolla eli en koskaan ollut lunastanut rahoja tililleni, tyhmä minä. Sitten tuli tuo ilmoitus ja saman tien meni saldo lukkoon eli en saanut ostettua enää mitään siellä olevilla varoillani, siis niillä rahoilla, jotka olin jo saanut tehdyistä kaupoista. Ja rahaa siellä on 340 euroa! Minulla on henkkarina vain ikivanha kuvallinen Kela-kortti, joka ei käy henkilöllisyyden todentamiseen eli minun pitää käydä hakemassa passi (hinta kuvineen noin 70€) ja ladata siitä kopio Vintediin jotta saan taas käyttää omia rahojani. Ja todellakin epäilyttää antaa passin tiedot johonkin Liettuaan!

Eli: älkää pitäkö saldossa euroakaan jota ette ole valmis mene

Latviaan, ei Liettuaan. Kyllä siitä olisi jo tullut jotakin juttua, jos käyttäisivät noita tietoja väärin, vintedhän on jo kauan toiminut monessa maassa ja kymmeniätuhansia ihmisiä on ylittänyt tuon myyntirajan.

Vierailija
117/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Saitko koskaan rahojasi tilillesi? 

itsellä sama ongelma!! AppleID salattu, joten en saa koodia itselleni!! Ja rahaa odottamassa 305€

onko antaa vinkkiä, kuinka toimia? Olen ollut heihin yhteydessä suomeksi ja englanniksi

Mulle asia hoitui päivässä. vinted@vinted.fi

Vierailija
118/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun myyjä peruu kaupan. Tai ei edes aina peru, vaan lähetysaika umpeutuu. Koskaan eivät pahoittele tai selittele toimintaansa.

Nää usein aika paljon vaivaa jonkun vaatteen etsimiseen, niin on todella turhauttavaa, kun kaupat ei toteudukaan.

Mulla kävi vahingossa tämä, kun luulin että viimeisenä lähetyspäivänä on koko vuorokausi aikaa lähettää se tuote, mutta koodi vanhenikin puolessa välissä päivää jo! Kaksi myyntiä suli siihen. Enää en uskalla vikalle päivälle jättää lainkaan

Vierailija
119/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vahingossa tämä, kun luulin että viimeisenä lähetyspäivänä on koko vuorokausi aikaa lähettää se tuote, mutta koodi vanhenikin puolessa välissä päivää jo! Kaksi myyntiä suli siihen. Enää en uskalla vikalle päivälle jättää lainkaan

Miksi kukaan jättää postitusta vikalle päivälle ellei sitten ole oikeasti matkoilla tai sairaana tmv.?  

Törkeää vitkutella paketin toimituksen kanssa ja varsinkin kun ei kerro syytä ostajalle.  

Jos on esim. matkoilla, niin myynnin voi laittaa tauolle.

Vierailija
120/312 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että on sama takki ja koko? Käyttääkö hän sinun kuviasi vai miksi luulet niin?  

Voihan hänellä olla ennestään samanlainen vähän huonokuntoisempi takki ja myy toisen pois kun uusi on tulossa tilalle. Aika hätäiseltä tosin kuulostaa kyllä jos noin on.