Eikö sinkkunaiset saisi harrastaa seksiä?
Laitan tämän nyt tälle puolelle vaikka se yksi sekopäinen raivoaja olikin tuolla av:n puolella. Aloitus kuuluu kuitenkin tänne kun seksiin liittyy.
Kerroin tuossa jo poistetussa ketjussa, että mulla on seksisuhde yhden miehen kanssa ja ollut jo monta kuukautta. No sain osakseni huorittelua ja ihmeellistä sekopäistä raivoamista. Olin tinderhuora vai mitä lie. Ei tämä sekopää tainnut tajuta, että sen ketjun aloittaja ja mä oltiiin kaksi eri henkilöä. Pariin kertaan kerroin etten ole Tinderissä ja olen tuntenut jo entuudestaan vakipanoni.
No asiaan siis. En ymmärrä miksi jotkut vetää ihan totaaliset pultit jos sinkkunaiset harrastaa seksiä. Naisista tehdään niitä pahiksia ja huonoja naisia kun taas miehiä ei haukuta. Joo osa varmasti typeriä trolleja, mutta kyllä niitä vain on sellaisia jotka on tosissaan sitä mieltä, että seksi kuuluu vain parisuhteeseen tai peräti avioliittoon. Toisin tekeviä sitten haukutaan.
Mäkään en ole mikään jakorasia koska ei mulla ole kuin tämä yksi mies jonka kanssa harrastan seksiä. Olen sinkku, mutta kyllä mulla on silti oikeus seksiin miehen kanssa. Ei mulle ainakaan itsetyydytys korvaa seksiä miehen kanssa.
Kommentit (62)
Kyllä on moraali yhdellä ja samalla outo. Tapailee varattua miestä, ja se on ok. Sitten ilmeiseti kun puhuuu jakorasioista, ajattelee, että he vapaat naiset jotka tapailevat moniakin miehiä ovat moraalittomia...
Varmastikkin on niin, ettei sellaista naista olekkaan, joka makaisi "kaikkien miesten kanssa". Naisen suusta vielä pahempaa..hyväksyt varmasti huorit.telunkin, AP?
Jos nainen voi solvata toista naista, hyväksyy saman käytöksen silloin myös miesten taholta.
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, mutta otan kantaa tähän eikö sinkku naiset saisi harrastaa seksiä. Mä en enää välitä muiden mielipiteistä. Oon ihan itsekseen asuva aikuinen nainen ja tapailen miehiä. Joita vuoden aikana kertyy useampikin. Vakkareitakin vuorotellen. Ensin ystävyytenä sitten seksiä, mutta en mä rupea seurustelemaan. Tykkään toki välillä käydä treffeillä. Mutta, viihdyn enimmäkseen yksikseni. Seksuaallista kaipuuta haen ja miehistä tykkään, kun ne ovat niin söpöjä. En ole sellainen nainen, enkä mikään jakorasiakaan. Seuraa miehistä haen, kun mulla on tarve. Ei sen kummempaa...
Jos joku vetää tästä herneen...niin siitä vaan!
en vedä hernettä nenään, mutta jos sanakirjasta hakee kohdan h..ra, niin siellä kuvataan just toi! äläkä nyt sä vedä edes pakaste hernettä nokkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on moraali yhdellä ja samalla outo. Tapailee varattua miestä, ja se on ok. Sitten ilmeiseti kun puhuuu jakorasioista, ajattelee, että he vapaat naiset jotka tapailevat moniakin miehiä ovat moraalittomia...
Varmastikkin on niin, ettei sellaista naista olekkaan, joka makaisi "kaikkien miesten kanssa". Naisen suusta vielä pahempaa..hyväksyt varmasti huorit.telunkin, AP?
Siis mitä ihmettä sä selität???? Ketä varattua miestä mä tapailen seksin merkeissä???
Mä en enää kolmatta kertaa selitä miksi kirjoitin etten ole jakorasia. Huorittelua en hyväksy.
En myöskään hyväksy sitä, että aletaan laittamaan sanoja mun näppikselle ja väitetään tietävänsä mitä mä teen ja ajattelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään kysyy kenenkään mielipiteitä omiasta asioistaan tai tekemisistään. Eihän se kenellekään kuulu. En ole ikinä kysellyt, eikä juurikaan kiinnosta. Vaimo ollut ainoa, jonka mielipiteitä olen kuunnellut, pakostakin. Mutta en ole häneltäkään kysynyt mielipiteitä. Ihan ollut oma itseni ja tehnyt itse päätökseni. Toki se ei poista sitä etteikö ympärillään olevia tai muita huomioisi. Mutta en kysele hyväksyntää keltään, paitsi vaimolta. Hän ollutkin tasan ainoa ihminen maailmassa.
No en mä kyllä kenenkään hyväksyntää kysellyt tässä vaan ihmettelen joidenkin ajatusmaailmaa kun sinkkunaiset ei saisi heidän mielestään harrastaa seksiä. Mulla on seksisuhde ja mä jatkan sitä niin kauan kuin se on mahdollista. En mä siitä kenenkään mielipidettä
hei ap, ihmiset vaan on väsynnyt täällä sun jankkaamiseen, harrasta vaikka sen ratakiskon kanssa seksiä, kunhan menet täältä muualle.
t.ratapölkky
Mitä ihmeen jankkaamista jos teen asiasta yhden aloituksen? Ei tämän ketjun pointti ollut mun seksisuhde vaan se, että miksi joidenkin mielestä sinkkunaiset ei saisi harrastaa seksiä.
Kukaan ei pakota lukemaan tätä ketjua joten voit mennä muualle ole hyvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, mutta otan kantaa tähän eikö sinkku naiset saisi harrastaa seksiä. Mä en enää välitä muiden mielipiteistä. Oon ihan itsekseen asuva aikuinen nainen ja tapailen miehiä. Joita vuoden aikana kertyy useampikin. Vakkareitakin vuorotellen. Ensin ystävyytenä sitten seksiä, mutta en mä rupea seurustelemaan. Tykkään toki välillä käydä treffeillä. Mutta, viihdyn enimmäkseen yksikseni. Seksuaallista kaipuuta haen ja miehistä tykkään, kun ne ovat niin söpöjä. En ole sellainen nainen, enkä mikään jakorasiakaan. Seuraa miehistä haen, kun mulla on tarve. Ei sen kummempaa...
en vedä hernettä nenään, mutta jos sanakirjasta hakee kohdan h..ra, niin siellä kuvataan just toi! äläkä nyt sä vedä edes pakaste hernettä nokkaasi.
Huo ra on maksullinen nainen.
Vieläkin naisen seksuaalisuus on tabu. Vain avioliitossa, lauantaina saunan jälkeen, lähetyssaarnaajaa muutaman minuutin peiton alla silmät kiinni ja Jumala mielessä. Ainoastaan vauvoja tehdäkseen.
Edes masturboinnista ei voi keskustella, ei naiset sellaista tee. Keskustelen siis seksistä vain miesten kanssa. Mutta siinä pitääkin olla hyvin varovainen, ettei keskustelukumppani saa väärää kuvaa (ettei keskustelu ole mikään esileikki ja johtamassa sekaisin).
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietit mitä muut miettii. Jos tämä vaivaa sinua, niin tunnetko myös itse tekeväsi väärin tai pohjimmiltaan sotii arvomaailmaasi vastaan tuollainen seksisuhde.
Mitä ihmettä? Että ihana iloa, energiaa ja nautintoa tuova seksi oli väärin ja arvoja vastaan? Voi teitä katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H..ra tarkoittaa maksusta seksiä antavaa.
Nainen joka harrastaa seksiä omaksi ilokseen ei ole h..ra.
Ei tällaiseen kysymykseen voi oikein vastata, jos ei saa vastausta antaa omasta arvomaailmastaan käsin. Tämä vaan on sellainen kysymys. Ja kun noin tein, niin sehän poistettiin välittömästi. Jos minun arvomaailma ja elämänkatsomus olisi Ap n toivetten mukainen ja täysin yhteneväinen, niin mitä järkeä olisi siis kysellä ja mitä järkeä edes vastata. Kyllä Suomessa pitäis olla sen verran suvaitsevaisuutta ja toisen kunnioittamista,että tällainen kestetään . Johan tämä loukkaa toisen sananvapautta ja mielipidevapautta. Olisin odottanut vaikka vasta- argumettia, jos sellaisia löytyy.
Höpö, höpö! Sinkkunaisten on suorastaan velvollisuus harrastaa miesten kanssa vapaata seksiä. Mitä teet tänä iltana? Missä asut?
Anna yhteystiedot niin tulen panolle!
t. Ana seisoo
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin naisen seksuaalisuus on tabu. Vain avioliitossa, lauantaina saunan jälkeen, lähetyssaarnaajaa muutaman minuutin peiton alla silmät kiinni ja Jumala mielessä. Ainoastaan vauvoja tehdäkseen.
Edes masturboinnista ei voi keskustella, ei naiset sellaista tee. Keskustelen siis seksistä vain miesten kanssa. Mutta siinä pitääkin olla hyvin varovainen, ettei keskustelukumppani saa väärää kuvaa (ettei keskustelu ole mikään esileikki ja johtamassa sekaisin).
Tinderissä miehen ja naisen välinen keskustelu on aina osa esileikkiä, joka pyrkii johtamaan itse happy endiin eli panoon.
AP:lla hyvä moraali. Yksi mies kerrallaan eikä mitään voileipäkattauksia kuin juhlapyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö! Sinkkunaisten on suorastaan velvollisuus harrastaa miesten kanssa vapaata seksiä. Mitä teet tänä iltana? Missä asut?
Anna yhteystiedot niin tulen panolle!
t. Ana seisoo
Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Kuvottavaa kirjoittaa, että sinkkunaisilla on velvollisuus harrastaa seksiä miesten kanssa. Ei todellakaan ole mitään velvollisuutta.
Ei todellakaan kiinnosta tavata tuollaista ihmistä.
Ap
Mitä erikoista tuossa on, olet sinkku ja olet harrastanut jo monta kuukautta seksiä jonkin miehen kanssa. Jos molemmat vapaita, niin ei kyllä mitään ihmeellistä ole. Näinhän ne suhteet yleensä alkaa, harrastetaan seksiä ja siitä tulee pitempi suhde/seurustelu tai sitten ei. Enkä usko, että nykyaikana monikaan ajattelee, että seksi kuuluisi vain avioliittoon.
Haastavaa.
Kun toinen puhuu.
Haastavaa.
Kun toinen kuuntelee niin.
Haastavaa.
..Yrittää ymmärtää tai tulla ymmärretyksi..
Haastavaa?
Vierailija kirjoitti:
Sillä APn mihellähän vaimo.
No eihän ole! Mies on sinkku kuten mäkin. Sä sekoitat mut nyt johonkin toiseen tyyppiin. Joku tuossa aiemmin kertoi hänellä olevan suhde varatun kanssa.
Ap
Siis mikä tuon sun sönkötyksen pointti oikein oli?
Ap